Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Nou, nogmaals welkom dan Frans, Had al op de twee andere draadjes gereageerd, hoop dat je je hier snel gaat thuisvoelen. Wil, ben je Fleur dan niet tegengekomen? die is ff eitjes halen bij de winkel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 En voor mij wordt het ook tijd om te gaan, moet nog kuisen en keren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Bol...is het vlees weer zwak ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Goeie morgen Frans. Goed dat je hier bent joh. Ja dat gevoel van een kater kennen we allemaal. We hebben daar allemaallast van gehad. 'k Zal zo eens ff kijken bij wie is wie. Dan weet ik een beetje wie Frans is.Wat heeft je doen besluiten om te stoppen met alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Leg het vlees dan even in de koelkast Bol, anders gaat het fout hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hmmm, heb geen eitjes winkel hoor alhoewel Binnenkort woonst ons dutske wat dichterbij sé, het zal gezellig worden.Bolletje, Ik ben er hé Eergisteren GF, gisteren de zee. Vandaag EN vannacht hierre. Don't worry. En nogmaals bedankt voor de tip van de apero !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ja Niwi, ik loop te hijgen hier. Dacht eerst dat het kwam door het weer. Maar ben nu tot de ontdekking gekomen dat het heel ergens anders mee te maken heeft.De hondsdagen zijn weer aangebroken. Bol weer in opperste paraatheid. Mijn parathormoon is duidelijk aan het opspelen.Weer eens wat vit. c. gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 als ik het goed begrijp is het eigenlijk net stoofvlees ??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Bol dur vlees? Zou het niet durven zeggen, maar dan nog.... koel houden die lap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 t wat hormoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 quote: Originally posted by: YvonneLeg het vlees dan even in de koelkast Bol, anders gaat het fout hoor. Vonnie hahaha de Bol past niet helemaal in de koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Zo'n grote instellingskoelkast wel... rekkies er uit. leeslampje mee, en je zit perfect hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Frans, als je ergens mee zit, of je wilt wat kwijt, gewoon schrijven hoor. We schakelen gelijk om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Zo nu ga ik mezelf ff kuizen. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Goeie morgen Hannah. Ja je bent een vaatdoek als je 's ochtens opstaat en niet goed geslapen hebt. Van mij mag het zo maar een graad of 10 koeler worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Heey Bol, wees blij, het weekend en zelfs de dagen ervoor worden ook 10 graden koeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hoi Hannah. Ook een hele goeie morgen. Ik moet er vandoor, heb al te lang pb en mail zitten lezen inmiddels:)Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb van wie Najieb Amalie is. Lieve luitjes, fijne dag verder. Frans , ik hoop dat je je snel beter voelt. En zoals ik op een ander draadje al aangaf: schrijf je gevoel van vanmorgen op voor zwakke momenten in de toekomst. En inderdaad, zoals Bol al zei: als je wilt praten over dingen die je bezighouden... gewoon doen. We zitten hier wel een hoop gekkigheid te verkondigen nu , maar kunnen ook zo omschakelen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Nou, nog heel even dan. Goeiemorgen Emma Je hebt het heel druk las ik. Af en toe even hier rondpiepen. Denk vaak aan je hoor, en mis je best hier. Fijn dat ik las dat je je een stuk beter voelt. En nu Von.... wegwezen , opzouten.....doeidoeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Goedemorgen, middag en avondoftewel een goededag,mijn hele ritme ligt op zijn gat's nachts doe ik het huishoudenslapen in de ochtendoh, ja een tig of wt afspraken tussendoormaar die snap ik niet meer, kan het niet volgenloop 20 uur per dag slaapdronken rond.vandaag een afspraak over school of zoietsik zal de notulen wel vragen.hopenlijk gaat het bij jullie beterdoeitjes weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 DAt weet ik Em. daarom heb ik het ook geschreven (gniffel)Goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hier is tasseke sé, good morning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Morrege allen, Wat is het al warm...Pfff dag voor een makke boom...Kom vandaag maar niet op gang, maar ga lekker toegeven aan mn luiheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Zo en nu even teruglezen...En aan de pannekoeken... mmm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Groot gelijk Blondie.Tas. hoe is het mogelijk dat je zo van een ritme af kan wijken hé? Ikzelf kan me daar niets bij voorstellen.Is het dan zo druk in je hoofd? Heb je teveel energie? Hoe kan dat eigenlijk?En als je dat weet, is het dan toch nog moeilijk om je aan het ritme te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Dees : Je gaat goed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden