Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Gesnopen dus, zie, ik leer het al , amay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 en volgens de vlaamse grammatica is het amaai niet amay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 En ik heb best goesting in patekes .... en dat is heel iets anders dan dat ik goesting heb, daar is het veels te warm voor.....ziehier de resultaten van de verkorte cursus belgs ADB;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hee ik zie net dat gisteren de hondsdagen zijn begonnen. Dus melk en vlees goed koelen!:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Amaai, viel ik weer efkens door het mandje, hihi. ik moet trouwens ook nog commissies maken, YES... die kende ik al jaaaaaaaaaaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 gij zijn nen sjoeke se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Okido Dees, melk staat hier altijd in de koelkast. vlees eten wij niet, maar de vis ligt in de vriezer, moet koud genoeg zijn denk ik:DMisschien ga ik er zelf ook wel even bij zitten. Ben tenslotte zelf ook vlees, goed koel bewaren dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hihi, een schatje dus..... dank u niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Alleeee pollekens , ik heb het vlaams woordenboek gevonden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Fleurie het lijkt wel of ze ergens heel erg bang voor is. Niet alleen bang voor haar vader maar misschien wel erg bang om die angst aan te pakken. Misschien moet je haar een beetje voorbereiden op zo'n bezoek. Ja en bovendien gaat ze dadelijk de pubertijd in. Een niet al te gemakkelijke tijd voor kinderen.Wanner ga je naar je nieuwe huisje? Zit daar al een beetje schot in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 ohh...dat weet ze dan weer wel....maar amaai is te moeilijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 sjoeke is trouwens ook een eclair.Von, ga je gedragen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 ahja...dat bedoelde ik dus...je bent een eclair... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Sommigen houden overigens meer van een chou chou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 En soms gedraag ik me als een echte kwistenbiebel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 En nu ga ik kuisen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Iersésé, den niwi séiemand een patéke ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hihi, rustig aan hoor dees..... tis warm. Nou Wil, nu ik weet wat het zijn..... wil ik wel eens proberen , lekker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 ik dacht ff dat je verdwaald was, Will op weg naar de oase....daarestem se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Neem er hier maar eentje van. Damn, het sap komt uit menne mond Waar zit ze nu die Fleur !! Veel lawaai en nu ?? Allez kom, i dare you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Goedemorgen Ik voel me verschrikkelijk. Een kater en buikpijn. Zoals jullie misschien al hebben kunnen lezen in het voorsteltopic is dat gevoel er vanmorgen voor het laatst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Heb de laatste dagen al enkele oases gehad. Nu ff alleen zand.PS was geen sauna werk, maar pc werk. Jaja ben een manusje van alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 er blijkt genoeg belangstelling te zijn om naar die oase te gaan, Will...kuddesyndroom blijkbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ik kuis, jij kuist, wij kuizen, ik ben gekuisd. Mijn man heeft mij gekuisd:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden