bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Dank je wel Marjo. Ja 3 keer in één jaar was teveel van het goede, maar nu blijvend hoop ik. Ach typisch pubers. Weet nog dat mijn zoon naast me op zijn pc met mij zat te msnen toen hij boos was en niet wilde praten.Lag in een deuk, god wat was hij kwaad toen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ja maar Marjo, ik weet helemaal nix Surinaams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Heb je ze er netjes ingelegd og geggoid? Ekstertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Dan een dansjeIs ook goed! Ik ga opslomenFijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Bye bye Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ha ik ga me ook regels opleggen denk ik..Nee toch niet...of toch wel...PP ..hey! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ssssssssssssjjjjjjjjjjjtttttttt ik moet nog beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Marjo:Fijne avond nog!Woman:Hi hi...waarom moest jij Surinaams kennen? Vriendje gehad met die achtergrond?Bekkie:Goed gemikt, kusje erop...welterusten gezegd, klein knuffeltje en .....weg!Gelukkig zijn ze al wat ouder en hoeven er steeds minder toeters en bellen bij. Weet nog vroeger...Boekje voorlezen, alle knuffels op een bepaalde volgorde in bed, nachtlampje aan...en dan nog 10 keer uit bed komen;) Is dit toch makkelijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Fleurtje:Ga je verhuizen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ja Fleur maar dan is de hitte voorbij, dat scheelt al een hele berg hoor.En toch ben ik niet jaloers op je pffff ben zo blij dat ik klaar ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 en ik maar hopen dat je kwam helpen in oktober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ja hoor eks...ik ga naast will wonen..kan ie eindelijk eens doen waar hij zo hard meer roept nl patékes komen brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Zal die vast leuk vinden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hij misschien zo niet maar ikke vast wel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ik weet het ook nog ekstertje, good old times. Als trusten zeg dan krijg ik geen kus meer, moet er altijd om vragen. Kan het me ook wel voorstellen hoor maar was altijd zo'n fijn gevoel.Geniet er nog maar ff van zolang het nog kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Bekkie:Ik ben nog altijd verbaast dat ik van mijn oudste (10) nog steeds een kus op het schoolplein krijg, al denk ik dat dat niet lang meer gaat duren idd....Klopt hoor, stiekem geniet ik er ook nog wel van....Fleurtje: Misschien moeten we een woonvorm beginnen? Nee, doe toch maar niet! Zal wat worden! Hi hi...toch leuk om jezelf voor te stellen: wij allemaal in 1 appartementencomplex...Aaaaaarrrchhh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Mensen ik ga weer afsluiten. Welterusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Slaap lekker bolletje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hey ik ben een stille buur hoor Tieners zijn al terug het bed uit en de zetel in..HA!!..zijn behoorlijk stil..wacht nog steeds af..als een kat uit de boom..Miaaaaaaaaaauwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Jij ook Bekkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Die van mij is bijna 16 dus dan weet je het wel, heeft ook wel weer zijn charmes maar toch. Elke leeftijd heeft zijn voor en nadelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Doei Bol, ik ben ook zo weg...Er komt een mooie Engelse detective op NL 1 die ik ga kijken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Be carefull what you wish for fleur, you've just might get it ff weg, bootje vastmaken !!Wie volgt mij ??http://www.marinetraffic.com/ais/nl/default.aspx De reinbek, wie zoekt die vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 ja ja veel blabla maar no action Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 slaap zacht bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden