lady jane Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hermie:heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Oja ach das waar, blue eyes just like old frank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 wijfie is weg zie ik...Toch zag ik je lachen meid ...Je weet waar je naartoe wilt, nu nog uitzoeken op welke manier. Niet blijven hangen..Geen actie = geen verandering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 inzicht zonder handelingbrengt geen veranderinghet onderschrift van onze Co!welterusten allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Een handeling zonder inzicht net zo Sweet dreams jane nummer 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Je bent vast stokoud wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 ah well. inderdaad het weer. Dat krijg je ervan als je herseninhoud gefrituurd wordt door dit weer.. Gaan mensen denken dat ze honden zijn enzo Zowiezo vervelend weer vandaag.. Net dat ene kwartiertje dat het vandaag regende reed ik van werk naar huis, op de fiets.. En ik ben klets klets en kletsnat geworden. Maar dan ook echt kletsnat.. in het hoekje nat.. maar dan klets.. bah bah.. Het was zacht weer... dat scheelde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Bedoelde eigenlijk deze Wing. The one and only Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hoi Frans, wel inwendig droog?Dat zou mooi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik heb geen regen gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 owww god daar gaan we weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 haha lach me rot wijfie. Fleur moeten we maar stoppen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Tijd voor bedje..Was leuk vanavond..Nu ga ik beetje treuren in bed..is altijd de perfecte plek. Voor één minuutje en dan vallen de luiken toe. Ooit verdwijnt dat gevoel ook weer Beks Wijfie..je weet wel...Wing..what the hell...Frans..who are you?..Slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Sleep tight and sweet dreams Fleur I'll think of you.Take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Haha wijfie gepikt van Bekkie. Die staat al maanden in mijn onderschrift, krijg je kiekeboebels van he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik zeg even kort gedag. Vanavond shimmy geoefend was heel zwaar maar ging best goed. kan nu shimmy en een 8 draaien met mn heupen (horizontaal en verticaal !!!) tegelijk. Nu hond uit en nog even chillen. doegdoeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hallo allemaal, een tijdje niet geschreven hier maar hoe gaat het met iedereen?Welkom voor alle nieuwkomers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 zoik ga naar mijn mand.. uhm bed. dus Fijne dromen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Welterusten Frans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ja, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Zijn wel twee heel verschillende koppies ernaast dus wel uit elkaar te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Jee Wing, klinkt als een echte danser, whooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Het is hier wel heel erg rustig....iedereen aan het lezen of elders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Muziek is mooi, om te maken en om te luisteren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Lekker slapen wijfie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden