bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Maar hallo Will, das toevallig lang niet gezien zeg . Heb je zomaar even tijd voor het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 het vlees is blijkbaar weer zwak, will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Suiker en melk Akelei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Amper beksie amper, heb mijn handen vol niwi, subiet is de woestijn op, en dan ??Fleurtje, helemaal leeggemept ?Bolletje, mijn lieverdje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 onuitputtelijk, will, onuitputtelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hoi Akelei, zit ook aan de koffie. Schol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Het vlees is zwak, is dat nou typisch belgisch Niwi. Pfffff Will zit me de kop gek te zeuren dat hij ook al zo zwak is of zijn vlees dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 quote: Originally posted by: niwionuitputtelijk, will, onuitputtelijk... Ja Niwi dat krijg je als je niet meer drinkt? Teveel energie. Moet het ergens kwijt hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 kweet niet of dat Belgisch is, Bekkie....dat ben ik ook niet....ik ben eigenlijk meer alcoholloos staatsburger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Mijn vlees ? Euh, ben maar een mens hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 bol...bol...ik had het over de onuitputtelijkheid van de woestijn....maarja...ik ben nogal vaak een roepende in de woestijn, geloof ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 quote: Originally posted by: niwikweet niet of dat Belgisch is, Bekkie....dat ben ik ook niet.... ik ben eigenlijk meer alcoholloos staatsburger Heb me altijd af gevraagd wat is die man toch. God zij dank, ik weet het nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ok sorry niwi ik dacht het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 deze man is rasechte alcoholist, van het zuiverste woestijnzand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Fleurtje, awel ? Geen affaire nie meer met ons ?Smaakt de koffie een beetje Akelei ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ja ja Will I know, ondeugend klein manneke. Maar wel lief hoor soms een beetje vergeetachtig maar ja dat krijg je he als je zoveel tegelijk doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Vergeetachtig ? Ik ? Nahhh, subiet ga je nog denken dat ik mijn eigen moeder zou vergeten.niwi, is de woestijn echt eindeloos, zonder intervals ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Affaire? Will met ons? Ojee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 jawel, will, met voldoende oases...voor iedereen....en om maar vast op je volgende vraag antwoord te geven:nee, ik wil niet met je samenwonen, will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Haha die Akelei, is ook niet uit te zoeken we snappen het zelf ook niet meer helemaal geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Akelei heb je vandaag een fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Droge flirt Hoi Akelei!koffie hmm.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 He lieve schatten heb er wel moeite mee ben moe en heb zin om te drinken gewoon een wijntje lekker en ja manlief heeft nu me een glaasje gegeven en vind het lekker maar sta al op mijn kop dus doe het niet meer weer een lesje voor mij wist hij al die maffe man van mij maar goed..ben er blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Allez niwi, jij en ik met een tentje. Er zijn vast wel buikdanseressen in de buurt daar hoor .Wordt het moeilijk akelei ? We zijn maar wat an het dollen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Den Niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden