Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 juli 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Alf de vijver is af. Vandaag cement gehaald en morgen begin ik aan de kleine vijverrand.
Ja ik moest een buitenkraan op nieuw aanleggen en aansluiten. Hij lekt nog wat maar ik zal morgen wat tape er omheen doen. Maar dat gaat lukken. Lief dat je er om vraagt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 767
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Akelei heb je ook iemand die je een beetje begeleid met de mantelzorgtaak? Kun je met iemand over die zware taak praten meis. O wat voel ik je zo goed aan (denk ik) Eigenlijk kon ik het al een hele tijd niet aan maar doordat ik dronk, voelde ik op die momenten weer wat meer energie. Maar eigenlijk wilde ik het liefst een hele tijd stoppen met het zorgen voor anderen. Je moet jezelf zo vaak weg cijferen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je draait het om wing..
Er werd een heel gedoe rond de oppervlakkigheid gepost op het forum en er werd geëindigd met de eerder vermelde vraag naar mij toe.
Waarom plots het één van het ander lostrekken? Is niet moeilijk te volgen.

Ik hoef mijn aanwezigheid of de manier waarop ik me profileer niet te verantwoorden omdat iemand zich eraan stoort of het oppervlakkig vindt. Ieder die goed leest weet hoe het zit. Het is niet moeilijk.
Het is maar hoe je het bekijkt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Akelei dat is een grote valkuil, je vereenzaamd, omdat een groot deel van je leven in beslag wordt genomen door het mantelzorgen. Op een gegeven moment gaat dat benauwen en wil je weer wat meer vrijheid.
Ben jij de enigste die die persoon verzorgd of kunnen misschien anderen een gedeelte van je overnemen?
Bij de gemeente kun je ook aankloppen hé? En er is hier bij ons een vrijwilligerscentrale die een hoop over kunnen nemen van je. Jos wilde dit niet maar er zijn veel mensen die er gebruik van maken. Is dat bij jou ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel even nog voor ik ga slapen.
Dat Fleur zich aangevallen voelt kan ik me heel goed indenken.
Vanmiddag is het startschot in deze discussie door Drup gegeven als ik mij niet vergis....
(drup die zelf ook heel vaak behoorlijk uitgebreid vol humor over van alles en niets praat)
... en vervolgens haakt Soothe daar op in en noemt met name Fleur... alleen Fleur ....
Wat daarna gebeurt.... ach diverse mensen die ook niet vies zijn van gezellig gebabbel, die soms zelfs nooit reageren op een hulpkreet en daar gewoon doorheen babbelen weten niet hoe snel ze moeten beamen dat....
Jammer,
we zitten op een forum in beweging.
met inderdaad veel nieuwkomers...
Ben er zelf eigenlijk nog één
En ik heb de afgelopen maanden heel veel mensen hier zien komen die heel veel steun vinden op de dagdraad... in de huiskamer dus. met een lach en een traan.
Tas... ja ik heb een fijne dag gehad.
Even gelezen toen ik thuiskwam.. was ff een minder gevoel.
Nu ook weer dus.
Alsjeblieft mensen, laten we proberen het positieve te blijven zien hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Fleur:heart: ik snap heel goed hoe je je nu voelt, had fair geweest als mijn naam er ook aan had gehangen want voel me ook weldegelijk aangesproken.

Hallo allemaal,

Dit is dus weer een oeverloze discussie, en een paar maanden geleden ook al gevoerd.

Misschien dat we dan beter af kunnen spreken waar we het wel over mogen of kunnen hebben zodat we de keus hebben om te participeren of niet.


Vind dit dus a waste of time, iets wat al zo vaak is besproken weer naar boven te brengen.

Zelf vind ik het nutteloos om hier te praten over wat voor haakwerkje ik heb gemaakt als ik dat al zou doen, of dat ik de schoenen van mijn zoon heb gepoetst wat ik ook niet doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O wacht ff ik kom nog ff terug.
Vonneke eigenlijk moet het geen wedstrijd zijn. Daar is n.l. altijd een winnaar en een verliezer. Dat is denk ik zo'n beetje wat er gebeurd. Er moet eigenlijk geen strijd zijn, maar we moeten kijken of we gezamelijk tot iets kunnen komen waarin iedereen zich fijn voelt:heart::sun: Open staan voor iemand anders zijn of haar mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...