bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeDus hoe zie je mij dan op dit forum bolletje?Ik laat veel van me zien alleen leest niet iedereen het. Ik denk dat ik op een andere manier schrijf. Waarom maakt Soothe Fleur het mikpunt van de discussie? Want dat gevoel heb ik nu eenmaal.Fleurtje, toen ik in het begin op het forum kwam was ik heel duidelijk aanwezig. Dat ben ik nu nog wel maar op een andere manier (hoop ik).Ik vertelde grappen en moppen omdat ik me eigenlijk geen andere houding wist te geven.Langzaam aan ben ik daar in veranderd.Ik denk van Fleur dat het een heel leuk en grappig mens is maar met veel meer kwaliteiten. Na jouw ban , heb ik ook de serieuze Fleur gezien. Een vrouw die heel goed dingen in de gate heeft en zeker niet dom is.Die Fleur vind ik het beste. Maar ik vind de Fleur die grappen maakt ook erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 BTW Fleur,stap even uit die slachtofferrolalle beschreven feiten zijn ook op mij van toepassingdruk, lollig en overheersendik voel me alleen niet aangevallenieder zijn recht op zijn of haar meninghet enige wat je kan doen, is even kijken of het daadwerkelijk zo ismisschien kan je er wat mee, of nietdan is het een kwestie van "hoppa weg ermee " niet groter maken dan het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik ben er ook weerGoedenavond allen Met Ekstra weekend (3fm uitzending) op de achtergrond (maar dan met beeld op 101 tv) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Precies Tassie:heart:Ping ik lees nu je berichtje meis. Wat ga je nu vanavond doen? Heb je nog drank in huis?Goeie avond Frans. Alles nog goed vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ping?toch je was aan het doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ohhhhhhhhhh kan iedereen ff stoppen met Fleurtje een jasje aan te trekken?Jouw naam werd niet genoemd tasje, of wel? Iedereen hier peper in zijn gat?? Leave me alone!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Nasty people Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Primaweekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heb je al iets op het programma Frans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 @Tasseke: I am:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 fleur,je trekt zelf het jasje aanhet is * dat jouw naam er expliciet bij stondmaar je fungeerde als voorbeeldals je je naam even wegpieptzie je dat alle klachten, meningen en opmerkingen op een ieder van toepassing zijnik heb vanalles voorbij zien komenklachten over lollige postings, geen aandacht, suggestieve opmerkingen, overheersend zijn op het forum en ga maar doormaar ok, ik mag niet lollig doen, en nu ook niet meer relativereneerlijkheid al helemaal niet en vooral niet denken aan een stevige discussie zonder dat er iemand gekwetst wordtpff, inderdaad, gaat me niet lukken om de wereld te verbeterenik laat je wel met rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ruim 4 uur een stroomstoring gehad. PffffffffffDe zoveelste in korte tijd.Heb nog niets teruggelezen, ga ik nu doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 De wasmachine draait nog. Zodra die klaar is, duik ik in mijn bedje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 hahaha Pingmaar wat gebeurde er?je zag een borrel en dacht "goh, laat ik het doen"bij de eerste nog geen man overboordmaar na de tweede...........nemen je verdoofde hersenen het overen die brullen tegen je......................."NOG ÉÉN!!!"en daarna heb je spijt.mmm, er zitten volgens mij toch nog wel stapjes tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hee Wingjij een behoorlijke dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 @bolletje.. Morgen bbq. dat wordt het meest spannende gok ikben gevraagd voor festival de affaire (vierdaagsefeesten nijmegen) maar door een drukke werkweek heb ik daar nu niet echt zin in.. Lekker rustig vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goedenavond,Kennelijk ben ik ouwe hap want ik zie niemand meer die ik ken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 rondje opticien Willy?*** aanpassingik heb ook vooroordelenik ga er vanzelf uit dat ik indruk op iedereen maakprettig kennis te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 oke Tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hoi willie, nice to meet you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 @tasseke: het was gewoon weer typisch geen beheersingsvermogen;)........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 hoe is het willy?tijd geleden?alles goed of onverwacht en onverhoopt crisis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Yow Willie zeker weten man. Ik ken je nog wel. Hoe is het met jou? Gaat alles nog goed? Ben je ook weer een beetje bezig om je creativiteit weer op te pikken?Oké Frans. Kom morgen maar veel op de D.D. voor je naar de b.b.q. gaat. Altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Voorbeeld voor wat juist? Voor heel het forum dat eraan gaat? Kom op zeg!! Ik trek me mezelf geen jasje aan. Ik zie andere mensen het doen. Me don't likeDacht dat ik een ban kreeg net om datgene? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Neen gelukkig niet Acht maanden drink ik nu niet meer en dat is niet altijd makkelijk Maar nu ben ik door de grootste crisis heen en dan gaat het makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden