Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Niet meer.Alles is gezegd aan deze kant.Keep Cool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Igor,dat klinkt wel bekendmaar in mijn oren nog steeds geen reden om je in slaap te drinkenwordt het dan niet eens tijd om aan dat malen iets te doen?je blijft nu piekeren en voor iedereen aan het invullenen vervolgens voel je je slechtterwijl eigenlijk niet eens weet waarom en of het uberhaupt wel klopt.als je jezelf op deze manier naar beneden blijft halen...........dan verandert er weinigde cirkels van van Dijk al gelezen of de andere tips over piekeren?soms moet je, buitenom geen drank in huis halen, eens ergens anders mee beginnenin jou geval dan dat piekeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dat is vreemd bolletje..Want op het pact-draadje zijn het merendeels nieuwelingen die elkaar leren. Ik zie jou praten of Jos, Drupje over het huisje, Woman over nieuwe lover, Mezelf over niets, Marjo over wilde dingen, ga zo maar door...Ieder van ons is er op zijn manier als nieuwelingen zich aanmelden maar eerlijk? Ik zie de oudjes (om het zo maar te zeggen) nog zelden praten uit zichzelf over alcoholgerelateerde onderwerpen op D&D. Het heeft een impuls nodig van een andere kant...En toch is er een probleem als anderen zich op een manier uiten op deze site die er dan plots niet door kan.Waaronder als ik soothe lees mezelf moet onder verstaan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Tas ik heb ook gesprekken met een psycholoog en donderdag heb ik een intake bij een verslavingskliniek. ik ben in elk geval van plan om er wat aan te doen. het leven zoals het was wil ik niet meer, ik zal dus flink aan het werk moeten. maar heb er wel hulp bij nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik heb er ook niets aan als ie zomaar loopt te spuwen PP.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fleurtje Ik hou best van je dolkomische noot hier en daar Nog kids gemept vandaag ? (wou juist een rode auto kopen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Igor,das mooi, dat is een startdan bieden we ons maar aan als proefkonijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fleur ik denk dat de z.g. oudjes waaronder Soothe best wel eens wat van zichzelf laten zien.Maar ik denk dat het beter zou zijn als er wat serieuzer gesproken wordt over de moeilijkheden die je tegen komt als je stopt of mindert met drinken. Dat is n.l. helemaal niet makkelijk. Nu wordt er veel gegeit maar waar loop je tegenaan als je stopt. Ook jij moet het moeilijk hebben denk ik nu je stopt of mindert. Ik denk dat die dingen te weinig naar voren komen.Dat zou denk ik meer moeten gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Soms ontgroei je gewoon een forum in mijn ogen...maar het is een beetje gemeen om de schuld persé bij anderen te leggen.Eén kid weg Will...de andere krijg ik niet verkocht. Ben beetje van mij melk nu. Beetje boos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 laat maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ik ga even kijken of knabbel en babbel mee willen een rondje lopen. tot laterssszzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 laters igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 En Ping is wederom dronken:(.. en moet zo nog de was ophangen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dus hoe zie je mij dan op dit forum bolletje?Ik laat veel van me zien alleen leest niet iedereen het. Ik denk dat ik op een andere manier schrijf. Waarom maakt Soothe Fleur het mikpunt van de discussie? Want dat gevoel heb ik nu eenmaal.Het forum maakt zichzelf en soms moet je loslaten. Het is niet ik die de bonen moet eten..Ik lust ze zelfs niet.I am just Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Gatver Ping!waarom???laat die was maar even zitten, die loopt niet weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 PING!!!!!!!!!!!Hoe durf je!!! Waarom?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 gadver tas!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fleurtje, het laatste erover.Het speelde al langer bij me. Vandaar.Ik heb niets tegen Fleurtje an sich.Ik zag de stroom aan wondebaarlijke monologen.Meestal slechts drie tot vier vage woordjes.Iets wat al een tijdje speelde kwam tevoorschijn.Op dat moment was jij wat exemplarisch voor het forum,zoals het nu loopt en dat verwoordde ik.Verder kwam er een stevig debat uit voort,met veel verschillende opvattingen.Ook daar ga ik over na denken.Verders wordt de soep minder heet gegeten dan opgediend.Dus eigenlijk valt het allemaal mee.Je komt hier niet voor zweetteentjes, dus een beetje sharen zo af en toe is helpend.Ook voor jou, vermits je wat aan de drank wil doen.Fleurtje ga goed.Nu moet ik echt koken.P.S niet te snel boos worden. Niet drinken maakt milder, dus geef het een kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 In je balletje knijpen Fleur !!Sinds ik hier kwam, begin mei, heb ik hier alles de revue zien passeren. Kittens, puppies, recepten, huiskarwijtjes, drama, tranen, dronkenschap (ja, ook ik), maar ook hulp, steun, tips, uitleg, duidelijkheid, alsook mooie dingen die stof geven tot nadenken, of soms onbegrijpbaar zijn. Jammer genoeg ook gekat, ruzie, steken onder water of er boven, whatever.Maar nog nooit op geen een forum eenders waar beleef ik wat ik hier beleef.Ben er zelfs zeker van dat ik hier misschien niet meer was, moest het zo veelzijdig niet zijn.Veranderen ? Alles verandert, ook mensen veranderen. Go with the flow !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heb geen echte redenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 P.p. Ik heb pas geleden nog tegen Fleur gezegd dat ik ze veel veranderd is. Dat was een compliment naar haar toe.Ik bedoel het meer in het algemeen. Ik weet b.v. helemaal niet van jou of jij ooit nog te maken hebt met zucht, en of je moeite hebt met het bij twee glaasjes te houden. Ik weet zo weing over jou. Nu lees ik ook niet alle berichtjes.Ik denk dat met dat bedoeld met dat het forum veranderd is. Sommigen delen wat minder met die ander over waar men tegenaan loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ping, gaat het een beetje ? Hoe komt het juist ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ping,DOOS!er zijn altijd redenenAls je je drankgebruik wilt aanpakkenzal je je toch bewust moeten worden van je beweegredenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 P.S niet te snel boos worden. Niet drinken maakt milder, dus geef het een kans. Mooie draai die je eraan geeft..moet het je nageven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden