fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Een open gesprek?Ik ben redelijk open maar het ligt maar aan hoe je me benaderd. Soothe deed dit op een ongepaste manier. Je bleef hangen aan de vraag van Soothe..ik aan de ongepaste manier waarop deze werd gesteld. En vanuit welke ooghoek deze werd gesteld. Komt niets open uit voort.Je zag het als een discussie...hoe het forum moet worden ingekleed daar ging de discussie om. Hoe mensen Fleur zien, bestempelen uit het niets is geen discussie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 ga weer wat doenwoman veel plezier met je feestje.Als je je verwachtingen laag kunt houden,kan t nooit tegenvallenLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Dank je Cathy Gelijk heb je, genoeg (van) littekens en wonden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Doei Witje.O ja, fijn feest Woman.Wing, wat mooi subtiel kun je toch zijn!Ik heb de strijk bijna klaar.Nu maar es door da house rousen met de dweilemmer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Het was ook niet meer open wing..Voor mij althans niet meer. Je hebt me niet bestempeld. Hoop niet dat je het zo voelt.Je refereerde telkens naar een discussie..ik was met die discussie al een tijdje niet meer bezig.Ik was bezig met de tekening van Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Na de tekening had ik niet meer de behoefte..Ik heb mezelf geen jasje gepast...dat doen anderen op basis van wat ze lezen. Begrijpelijk..Heb ik bij jou gedaan en Marjo. Ik kreeg uiteindelijk een ban. Het is maar een kwestie van hoe je iets neerzet hier..redelijk subjectief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ping? Ik las dat je het had over een langaanslepend liefdesverdriet...dat was jij toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hé Fleurtje... Kom net terug van boodschappen doen *kaching* en lees je vraag. Ja dat was ik (helaas).... Het is een heel lang verhaal, maar voor mij een nog steeds niet te accepteren (voorlopige) uitkomst. Daarom rest mij ook maar één ding: nuchter blijven! Zolang ik dat niet doe, zal het nooit wat worden tussen ons. Of met wie dan ook..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik voel me trouwens al de hele dag chagarijnig, depri en snaai alles wat los en vast zit. Ook heb ik pijn in m'n maag. Dacht eerst dat het door de alcohol kwam, maar nee.... maandelijkse verrassing is beetje vroeg (sorry mannen)..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ping heb je daar iedere maand zo'n last van? Ik bedoel dat je sjagerijnig bent? Of heb je het gevoel dat het nu, nu je ook bezig bent met die alcohol, extra hard aankomt?Of is het alles samen. Ook het liefdesverdriet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Het is niet zomaar een woord wing.Als ik een ezel noem..praat ik gewoon over een dier..en toch?I know the feeling Ping..Alhoewel lijkt me dat er nog iets of wat hoop is als het om jouw situatie gaat.Ik loop al 10 mnd te janken om iemand die zijn leven mooi heeft verder gezet..Kill me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Nou ik heb er normaal niet veel last van. Sure, de dagen ervoor ben ik iets somberder en heb ik wat meer behoefte aan snacks, maar zodra ik het ben, ben ik supervrolijk:). Alleen vandaag dus niet, dus ik denk dat de alcohol wel degelijk een rol speelt.Maar het is ook een beetje een opluchting (het beessie heeft een naam), want ik voelde me de afgelopen dagen steeds zo onrustig en bleef maar (vet) eten....Anyway, het werkt tenminste nog haha;)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 O Ping dat was ik nog vergeten te zeggen, en misschien weet je het al maar als je stopt met drinken, gaat je lichaam soms om een vervanging vragen. Vaak is dat snoepen. Hoe dat precies zit weet ik niet maar misschien dat iemand anders je dat uit kan leggen.Hormonaal schijnt er ook iets te veranderen. Maar blijf maar lekker bij ons, en voel je niet alleen lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Och Fleurtje, jij ook al? Liefdesverdriet pur sang is zo pijnlijk, ik wou dat het niet bestond.....Een heleboel :present::present::present::present: voor jou!Nou ja, er is al enige tijd overheen gegaan en voordat ik de alcohol echt de baas ben is het misschien te laat. Maar je hebt gelijk: de kans is niet uitgesloten (maar wel minuscuul). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Bolletje, thnx voor de lieve woorden! Las er de eerste keer gewoon overheen, zo 'wazig' ben ik;)Het klopt wat je zegt ja: toen ik voor het eerst gestopt was (drie maanden) at ik elke dag een zak chips leeg (na de avondmaaltijd). Toch viel ik tien kilo af (die zijn er gelukkig nog niet bij).Het is trouwens wel grappig dat wij hetzelfde gezichtje hebben. Elke keer als ik jou zie, zie ik mij:).... Geeft ook een soort van vertrouwd gevoel hihi:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Er is een kleine kans Ping dat is iets..uiteindelijk moet je het voor jezelf doen.Mijn ex ging er vandoor met iemand anders. Zijn woorden waren 'je bent een geweldige vrouw, maar op die 5% ben ik afgeknapt'. Eerst vond ie me niet knap...toen in daar heel onzeker om werd vond ie me niet echt geweldig meer. Drank heeft er zeker in meegespeeld maar niet enkel dat. Resultaat = Fleur brokenElke dag opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik zie nog kansen bij je...Neem ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 You are a silly dog wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoi beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Fijn hé Ping dat vertrouwd gevoel? Het geeft toch een soort gebondenheid. Net zo goed als dat je hier met al je sores kan komen. De wetenschap dat het gelezen wordt en je vaak een reactie krijgt. Je bent niet helemaal eenzaam.Heb jij trouwens ook diertjes? Kun je ergens tegen praten? krijg je daar ook een stukje liefde van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Fleur, wat naar. Welke vijf procent? Wat een onzin zeg.........Probeer ondertussen een tweepersoons-oplaasbed vol te krijgen, maar ik had beter een elektrische pomp kunnen kopen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoi Ping,Alcoholmisbruik heeft ook invloed op hormonen. Je stemmingen wisselen daardoor en ook je menstruatie verandert. Toen ik een tijdje niet meer dronk merkte ik veel verschil. Nu ben ik 52 dus hormonen spelen nu sowieso een extra rol maar zonder of iig veel minder drank heb ik er nauwelijks last meer van. Hooguit wat duf en moe. Merk ook (achteraf) dat de zin in alco vlak voor de menstruatie sterker is dan anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Dus fiets ik zo even naar de Kijkshop voor een elektrische, want dit werkt niet.@Bolletje: ja ik heb twee hele lieve katjes waarvan er eentje het liefst ook de hele dag bij mij op schoot wil liggen. Momenteel zijn ze niet zo blij omdat ze binnen moeten blijven vanwege de verhuizing.En ik kan tegen jullie praten: dat helpt:heart:...Dus lieve mensen, ben even weg.............................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Dat is een heel goede vraag Ping Ik kom blijkbaar nogal hard uit de hoek..Zat waarschijnlijk in die vijf percent. Bullshit! Goedkoop excuus..Had me eerder kunnen dumpen maar meneer vond het eerder gepast te wachten tot ie iemand nieuw tegenkwam.Nou ik zit weer op de verkeerde site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Goodafternoon all,Ben er wel maar heb giga vertraging zit ff toy story te downen dus vandaar.Fleurtje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden