Spring naar bijdragen

zaterdag 24 juli


witte

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
fleurtje


Je vroeg hoe ik met de woede rond ex omging bol..Niet goed. Het is een parasiet..het wreet me op vanbinnen uit. Niet meer dan dat..Maar het is niet zozeer wat ie deed. Het is meer het geloof dat ik het verdiende dat me nekt.



Ik log nog ff in voor Fleur. Dat is misschien een groot punt. ( Het is meer het geloof dat ik het verdiende dat me nekt). Heb je dat wel verdiend? Geloof je zelf dat je zo'n rot mens bent Fleur.
Is het daarom dat, als mensen iets tegen je zeggen dat je dat nog eens een keer extra bovenop het beeld wat je van jezelf hebt, krijgt? Dat het zich allemaal opstapeld en Fleur bezwijkt onder die zware berg? Dat je kost wat kost niet onder die berg wil komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 518
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is niet meer dan de bodem raken von..
Ik heb het gehad met alle goede bedoelingen hier..ik heb het gehad met het kontgedraai..ik heb het gehad met ach ja..

Fleur had al de shit van gisteren niet nodig..
Fleurtje moest de muur neerlaten toch? Wel...breng me iets nieuws gabbers...To me it's old news..
Gooi die woorden ff door elkaar..
Ik heb het zoooo gehad. Met alles..

Loop ik hier te tieren tegen mezelf. Maak ruimte met je dikke kont wil je?
Ik lees niet meer..
Ik geef alleen nog af..

I give up

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur ik denk dat het goed is wat er nu gebeurd maar niet leuk voor je. Ik hoop dat Tactive daar ook zo over denkt. Geef niet op. Misschien voel je je morgen een stukje beter, maar het kan best zijn dat je weer kwaad wordt. Het zal er allemaal uit moeten hoe je het ook draait of keert. En dan pas kun je een beetje rustiger leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, ik sla gewoon ff heel hard mijn armen om je heen ((((( :heart: ))))
En ik ga er van uit dat Tactive geen reden ziet om wat dan ook in te grijpen hoor,

Alf, kweenie of ik wel wil weten hoe je dan wel over meryl denkt, hihi.

En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het verder niet al te goed meer volg.
'
Ben moe, heb geen bal verstand van films.

En muurtjes... ach ik koester mijn eigen muurtje, voelt zo lekker veilig aan over het algemeen :)

Allemaal trusten straks of later of nog veeeeel later.

:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben hier terug ingestapt na mijn ban met de meest goede bedoeling ever. Ik was netjes, braaf, heb heel veel moeite gedaan met naar mezelf te kijken, stak heel veel energie in het zo diplomatisch antwoorden op.
Ik las steken onder water..Tortilla die me de eerste dag aanviel..Er ook netjes op terugkwam..vind ik btw héél mooi van haar. En toch sprongen er heel wat op Fleur. Fleur sprong misschien terug..don't blame her. Ik ken zelf ook wat van steken onder water.
En toch ik lees soms en mijn mond valt open..
Mijn mond valt echt tot op de grond..

Voor sommigen hier is een spiegel echt niet groot genoeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Haddock gecondoleerd, ook al is het goed zo, het doet verdriet, sterkte.

Fleurtje, ben er een poosje uit geweest en heb niet alles terug gelezen maar zo al jij je nu voelt maakt me triest.
Wens je het allerbeste en blijf bij ons...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...