tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Morge Madelief,heerlijk hoor, nog een smulpaap op het forumik heb net mijn stoofpot opgegetenmaar ik zou er honger van krijgenlekker soepje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Moe slok?ehb je een rot nacht gehad?ach, even een powernapgoed voor je gestel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 He Tas!!!!Ja ik kook zo graag, dat ik wel de hele dag in de keuken zou kunnen staan.Maar ja je moet het ook opeten he? Nu een tomatensoep aan het maken met prei en lekker pittig met wat chili erdoor.Stoofpotje? Heb je het op het draadje staan dat recept? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 recept????ik ben meer van de een beejte vanne diitte en een beetje van de datte een vanne zus en een beetje vanne zo nee, ik ben géén kookwonderniet meer eigenlijkkomt door mijn gootsteen40 cm breed en 8 cm diepals ik moet afgieten, dan moet ik ook dweilenen als ik ergens een hekel aan heb.....................dan is het het huishouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Dar,mijn tuin ligt plat!het straatje is ook nog niet klaar mijn borders dus ook nietop dit moment ben ik alle planten aan het redden (die er nog staan)zet dus nu alles in potten in de hoop dat ik straks in het voorjaar echt kan gaan plantendus helaasssss, op dit moment kan ik het niet gebruikenmaar ze komen er zeker in in het voorjaarhet woekert altijd zo leuk.ik moet nog één groot stuk doen, maar dan staan heeeeeel veeeel stokrozenen ze bloeien zo mooi en ik wil zaadjes hebbenik moet er dus een beetje omslachtig omheen werkengoeie smoes om het niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 jaa pfff PP,dat zeg je welmaar hoe weet ik het zeker dat je PP bent?grapje uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 hihihi,dat noemen we tijd nemen voor opbouwgeniet lekker Dar van de actieik ga ook eens wat doenkrijg bijna de neiging om te zoeken naar een rommelmarktmaar ik moet echt consuminderen :$dan stort ik me maar op die laurierdan is het zo vier uur en de rommelmarkten weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 yep,nu zie ik het PP!!!!goedemorgenmoest het natuurlijk wel eerst zeker weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Wat mij verbaast is dat iedereen de tijd heeft om dit forum te volgen.Als ik het probeer ben ik zo een uur verder en heb dan zinvolle dingen gelezen, maar helaas ook vaak, in mij ogen onzin, en soms ook minder aardige reacties.Doe ikzelf ook wel eens. Puur omdat het me dan soort en ik zelf misschien opdat moment ook niet lekker in m,n vel zit.Dus ik probeer mee te doen, maar neem me niet kwalijk als ik soms kort ben en weer snel uitlog.Hen gelukkig nog een redelijk druk bestaan. Het belangrijkste voor mij is het op de rot momenten droog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Kruimel,Selectief lezen is de oplossing.je kan natuurlijk ook alles tegelijkertijd leuk vindenhandig om te weten, het niet willen missenmaar dat is alleen bestemd voor mensen die echt niets te doen hebbenschaam je dus nietkwestie van je weg daarin te vindenwat is wel belangrijk en niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Oke Tas, ik probeer inderdaad ook heel selectief te lezen, maar dan nog gaat er veel tijd in zitten.Eigen schuld moet ik maar niet drinken.He moet jij niet snoeien, of heb ik verkeerd gelezen, grapje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Goedemiddag Voel me lekker! Hoe dat tapen nu precies werkt begrijp ik nog niet maar het lijkt nu al te werken! Zowel m'n schouder als voet doen minder pijn.Vanmiddag naar een verjaardag en heb er nog zin in ook Kruimel, ik lees ook niet alles en ik bemoei me ook niet met alles wat er gebeurt.Dar, naar Portugal?? Wow!! De Galaõ is echt een flink glas en als je ze ziet: Pastel de Nata!!!!! Zoooooooo lekker. Natuurlijk veel visgerechten, jammie!!Waar in Portugal ga je naar toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 ik moest eerst even de snoeitips lezenmaar ik ga nu!laters weer, ik blijf op de spiekstand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Sukses allen ik ga ervandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hallo allemaal,Net terug van het hardlopen en nu schoon gebadderd achter de pc. Ga zo op familiebezoek, ook leuk:)Alles ok en hou het droog. Ben weer met een nieuw boek van Deepak Chopra begonnen. Wel een beetje zweverig, maar toch zinvol.Kruimel:Ik lees ook niet alles. Gaat ook niet. Dan zou ik de hele dag achter die computer moeten zitten en daar heb ik geen zin in! Heb ook een leven buiten de pc. Maar probeer af en toe wat te lezen en wanneer ik denk een zinvolle bijdrage te kunnen leveren hoor je mij. Ik vond het jammer dat je 2 dagen geleden zo ongelukkig reageerde op het forum. Hoop dat je er nu wat genuanceerder tegenover staat!Fijne zondag maar weer iedereen! Geniet van het prachtige weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Nou Dar ik vind Spaans Cathalaans beter maar we hoeven het niet altijd eens te zijn. Heb dit gestudeerd omdat we regelmatig naar zuid Amerika gingen. Spreek ook Engels en Duits maar toen we naar Ghana ginen viel ik op mijn snufferd. In Azie ging het nog wel met Engels maar in Gahana viel ik want Assanti begreep ik echt niet. Naja ben gewend om te vallen dus we begrepen elkaar heus wel hahaha.Nu weer aan de slag, tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayLeigh Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hallo alleneven een momentje genomen om mee te lezen.Wat een heerlijke zondag!Ik was al vroeg op, blij en fris.De was wappert in de zon en alle post zit in de mappen.Gisteren een groot feest gehad en ik kreeg het ene glas na het andere.Ik vrees dat die schitterende plant naast mijn tafel binnenkort de geest gaat geven, haha.Ik ben vroeg weggegaan, hopelijk onopgemerkt.Ik heb een geweldig gesprek gehad met een mij onbekende man en vrouw.Al 18 jaar getrouwd en hun huwelijk heeft op klappen gestaan door hun beider drinkgedrag.Hij was daar zo open en eerlijk over, ik kreeg bijna tranen in mijn ogen.De kritiek van hun twee kinderen, 11 en 15 waren de eye-opener.Zij voelde zich enorm ellendig en ze staan nu 3 jaar "droog".Dat vond ik geweldig.Ze waren trots op hun glas tonic-on-the-rocks!!Ik ben nog te onzeker om rond te bazuinen dat ik (weer) aanhet stoppen ben, vandaar mijn wijn in de plant.Maar thuis dacht ik: wie hou ik voor de gek?Wat een strijd....maar ik blijf het proberen....Liefs, KL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hallo allemaalBest blij weer vandaagLekkere vent die enthousiast is, doet me goed Vandaag hou ik me rustig paar dingetjes op programZowie moet geknipt en ik heb gister maskertjes gekocht die ik wil versieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hoi!Heb het van allekanten bekekenDoor de mangel gehaaldBesnift en besnovenGeen twijfel mogelijkIk ben Marjo!Ik wil de ijsman zijnBen al in trainingGewoon stug volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hoi MarjoGeen ijsman worden hoor !Word je koelbloedig van en dat is niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hoi Woman!Het is niets bijzonders hoorGewoon met de ademhalinghet zenuwstelsel regulerenJust natureWarmbloedig blijf ik Fijn dat je het zo fijn hebt met jijen de rest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ja en toch mis ik een bepaalde vreugde die ik vroeger wel had. Ben beetje bang dat die samen met mn vader is gestorven. Nou ja ik verwacht wel dat het bij de uithuilpsych meer verwerkt gaat worden. Het mes snijdt nog altijd in mn hart als ik er aan denk. En dan draai ik me weg van de gedachte. Too deep to handle. Not good. Hond uit, straks weer hier xxGa lekker naar het park Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Woman, zou je vader dat willen dat je met minder vreugde door het leven gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hoi Dar, we zijn in '89 een maand voor de taalcursus geweest. Later ook met vakantie en weer later ik in rehab. Zou er graag willen wonen!En jaaaaa: Lekkere verse sardines met olijfolie en zeezout op de bbq Jammieeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ik sta wel online maar ben niet meer achter de laptop. Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden