Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 LosgekoopeldKennelijkMaakt ook niet uitDoe ik ookZoon staat zovoor de deurNa veel over en weerLos gekoppeldLater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Al was ik bijna op de blues boot gejumpedvanmiddag in de stadDe oudgediendenHee marjo!Jongens!Halve litersVeel lolToen doken zebehendig op de kade springend derkroeg inin de rosse buurtben maar doorgefietstTuurlijkFleur Kon gister niet reagerenMoest om je huilenZo, 3 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Ha allenHet lijkt wel nu ik niet meer drink dat ik het steeds drukker heb /krijgIk doe vanalles Sta nog steeds helemaal droog en heb nog steeds niet gerooktAfgelopen week zelfs naar de sportschool geweest en in totaal heb ik de afgelopen week 95 km gewandeld.Nu voel ik mijn voeten wel.auwDat eers meelezen hier voordat ik ging stoppen heeft me enorm geholpen , nu ben ik gestopt en het gaat zo lekker he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 MarjoGoed dat je bent doorgefietstHoe is het met de ceder?3 op een rij?Dat kan beter..Is niet het record.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 @sinusjuhtop zeg!Blijven volhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 SinusWat goed dat je al zoveel positieve gevolgen ontdekt van het stoppen! Dat is een mooie stimulansom door te gaan, lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Toen ik stopte deed ik helemaal niets meerIk ben sinds kort pas begonnenmet activiteiten in en om het huisNa 9 maanden...pfffvrouw blij, iedereen blijAlf doet weer wat.Heb vanmiddag de tuin aangepaktBielzen eruit, klinkers en tegels erinBuien getrotseerd, wtf, doorgaanHet resultaat mag er zijn.Alc. vrij biertje na afloop genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Ook 3 op een rij...ga eens koffie zetten..Taart erbij vandaagklein stukje dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Het is niet altijd zo gemakkelijk als ik misschien klink hoor .Bv gister op een festival geweest en zo heerlijk in het zonnetje en muziek , en zo lekker in het gras liggen mmmmmmmmm wat had ik een trek in een biertje en een peukje daarbijMaar heb het niet gedaan . aan de ene kant ben ik daar dan trots op maar aan de andere kant ervaar ik het niet drinken dan echt als een gemis wat soms bijna pijn deed Maar goed , dat zal met de tijd ook wel over gaan Hoe gaat het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfToen ik stopte deed ik helemaal niets meer Ik ben sinds kort pas begonnen met activiteiten in en om het huis Na 9 maanden...pfff vrouw blij, iedereen blij Alf doet weer wat. Heb vanmiddag de tuin aangepakt Bielzen eruit, klinkers en tegels erin Buien getrotseerd, wtf, doorgaan Het resultaat mag er zijn. Alc. vrij biertje na afloop genomen En hoe vond je het om zo bezig te zijn?Lekker of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 SinusIk kan je garanderen dat het overgaatIk dronk op vaste tijdennou de trek gierde door mn keelop zulke momentenTruc is: ga wat doen, iets eteniets anders drinken, forum etc.En vooral accepteren dat de trek er is niet tegen vechten, maar uitzitten het trekt(!) vanzelf weer weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 SinusHet was heerlijk om zo fysiek bezig te zijnen het mooiste is dat ik het allemaal nog kan, was toch pittig werk.Alleen last van de trekkende keel.En nu koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfSinus Het was heerlijk om zo fysiek bezig te zijn en het mooiste is dat ik het allemaal nog kan, was toch pittig werk. Alleen last van de trekkende keel. En nu koffie... Goed om te horen zegJe mag best trots zijn op jezelf , ik ben het iig wel een beetje op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Nee maar den Wing san se..Ook 'n goeien avond..sezal me dr nu toch echt een bakse gaan maken..vooraleerst, heb er goesting in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Einen richtigen guten abond,Alles goed met iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Ik zeg U weer gedag . morgen gaat de wekker weer om 5.30Werk.. , nog een weekje dan vakantie Doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goeienavond saam!Zo te zien is iedereen goed bezig, fijn!Woman: wat goed dat je al optreden geboekt hebt! Spannend maar vooral hardstikke leuk! Sinusjuh: meid wat ben je toch sterk! En nog bedankt voor je eerlijke commentaar vorige week, het is net of ik dat duwtje nodig had om te beseffen dat ik ècht de regie van mn leven in eigen handen heb. Er is een knopje om gegaan zogezegd, voelt goed. Thanxx!Frans: gaat goed, hè? Mooi dat je het gezellig had!Alf: altijd goed om van je te horen en zeker dat je nu uit die passiviteit kunt komen, ook al voel je je nog steeds niet goed. Sterk man!Ekstertje: volhouden hoor! Ik had het ook de hele dag zwaar maar nu ben ik blij want mijn stiefdochter belde en ik had het heel rot gevonden als ik toen gedronken had. Heb nu spontaan bijna geen trek meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Heeeeeeeeel veeeeeeeeeel Staperde stap Wing, met een kleine dibbertje dap op m'n nek, ben net terug te Huze!Maar wel leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hoi VM, je werd gemist vanmiddag maar ik weet niet meer door wie.Hoe is het met jou dan?Grijzig, Wingchun?Wel een rustige kleur of? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Vreemde mensen met massa's kabouters (plastieke!!!) in de tuintjes van hun sta-caravans!Maar grappig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Je gaat nog steeds goed he, Alf Ik heb ook erge last van somberheid, maar het is een beetje gek gevoel, net of het niet echt doorbeekt maar onder de oppervlakte aanwezig is. We gaan samen op, mooi is dat. Een stopvriendje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hey Sara, ik was op zwaardvechters- padvinders kamp in de Ardennen.Veel gestapt met de hondjes ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Ha VM dat verklaart wat. Je weet dat sommige kabouters tot leven komen hè, na het drinken van tonic, zoals de reclame ons laat zien?! Huh, Ardennen, zat Will daar ook niet? Vermomd als kabouter misschien ?Oké Wing, dan is grijs goed.Zin om te werken ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Is er ondertussen iets belangrijks gebeurd dat ik zou moeten bij lezen?Verder, master W., forel vangen enzo. Kinder boerderijen hebben we hier al, maar de Ourthe is altijd wel leuk!Wel vermoeiend voor Mama, maar toch C. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Nee, ma echt Sara, Will heb ik der nie tussen gevonden! Maar ongelooflijk! Die plastieke beeldejes!En ok, iedereen komt daar om zich te "ontspannen", maar honden en kids, ow nee hè!! En die maakten dan nog niet eens lawaai, niet de honden en niet de kids!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden