bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Moghu Witte,Ja natuurlijk is bezoek leuk, maar ik heb s'ochtens altijd het idee dat ik die dag heel hard van alles moet gaan doen.Maar natuurlijk is het gezellig, als er zo'n kwebbeltante komt. Ik hoef zelf niet veel te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 BOR : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 7 uur wauw dan heeft dat gesprekmet jezelf echt goed geholpen.Ongelofelijk he hoeveel kracht we eigenlijk zelf hebbenmaar ja, om het steeds maar weer in onszelf op te moeten zoekenvergt op zn tijd nogal wat kracht.Ik hoop dat je dit door kan zetten, niks zo belangrijk als goed slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik ben er weer van tussen:) Tot later misschien!Fijne dag iedereen en hou het droog. Mep alle :devil: van je schouders en zorg goed voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Aha ik dacht al Bol die geen zin in visite heeftdat heb ik nog nooit eerder meegemaakt..ja het vergt zeker een aanpassing je dag, als zeonverwachts komen.Evengoed wens ik je een fijne kwebbelmiddag hoor(waarin jezelf niet zoveel hoeft te zeggen;) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ja eks en Hannah,goed nieus,daar ben ik zo vrolijk door!kind knapt op!eindelijk!!!!!!ik ben blij,blijer dan blijer dan blij!!!!!!!!op m,n allerblijst vandaag! haha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Yajala : Ben zo blij voor je !!! En ja Bor, vriendinnetjes blijven vriendinnetjes !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 als je alles goed gaat met je kinderen heb je zoveel wensenen als je een ziek kind heb, heb je maar 1 wens en dat is dat ze beter worden.Ben blij voor je met dit goeie bericht yalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Nog niet Bor, maar weersta ze met een glimlach... en een elektrische vliegenmepper !!!Kan het alleen niet over mn hart verkrijgen om ze dood te elektrocuteren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Yaja, wat fijn dat het weer wat beter gaan met je kind zeg. Dat zal een hele opluchting zijn.Ja die Gremlins moeten julie maar heel hard weg slaan. Het zijn rotdingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 thats the spirit bor en blondie gewoon hier blijven schrijvenGoed om te merken dat jullie weer goed met elkaar zijnga dr voor samen, suc6 van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 precies zoals je het zegt Witte,ik ben niet compleet als niet alles goed gaat met m,n kinderen!Dan ben ik leeg van binnen!Vandaag weer vlinders in m, n buik na een hele zware tijd maar mede dankzij een aantal Frummers ben ik er goed doorgekomen!My special thanks voor hen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 juist, blijven gewoon hier meppen... Voor iedereen!!!Neem jij het over vanmiddag rond 3 uur, moet dan naar mn werk............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 en wordt extra vrolijk door Bor en Blondie!!!!!Fijn meiden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik vind het mooi om te lezen na zo een roerig weekjedat het forum toch heel veel betekenis heeft.dit is een mooie opening vd week we gaan dr weer voor met zn alle... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ya !!!Jij hebt het overwonnen hoor en niemand anders...Sterke vrouw !!! Kan nog een voorbeeld aan je nemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Bor : kort en hevig...Roodharig hier he !!! Goed excuus ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ga wel lieverd, maar dan wel wat later... En morgen weer...wil mn werk weer zo snel mogelijk oppakken... Mis het !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Waar blijft Fleur trouwens ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Forum is zeker wel sterk!Ben er ook wel eens gewoon klaar mee,dn blijf ik gewoon even weg maar als ik het moeilijk heb dan log ik in en zijn jullie er gewoon weer!Fijn en vertrouwd!Heb deze week echt moeie gehad met het niet drinken maar door toch af en toe te komen sta ik nog steeds droog! bloemetje voor het Forum!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Een goede morgen allemaal....euh, ja kan nog net.Wat een fijne berichten lees ik hier, mooi word ik ook blij van Yajala wat heerlijk dat het goed gaat met je kind!Blondie: ook al voel je je mss zwak, je bent heel sterk hoor en zo kom je hier ook over.Je ging vandaag toch naar de dierenarts voor foto's? Heel veel sterkte daarmee Hannah; gossie ga je mij nog overtreffen met slapen. Moet ik ook maar eens leren dan, mezelf hartig toespreken Hier net weer droog maar..........te laat: liep met de honden in mega-plensbui en ben werkelijk doorweekt terug gekomen Enneh.......heb net mn sollicitatie + c.v. op gestuurd bibberbibberbibber! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Blondie,jij bent net zo sterk hoor!Jeetje wat een complimenten vandaag!Heeerlijk die rust hier!!!!!!!hihiFleur ja, kom snel terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Thanks Bor en Sara!Vaak heb ik meer aan het Forum dan aan de mensen die dicht naast me staan,gek............Vind het vaak moeilijk personlijk te worden,bang dat mensen je niet begrijpen,wil ze niet tot last zijn,ze hebben hun eigen ellende!En hier tik ik het toch makkelijker van me af op een of andere manier.Vooral de schaamte die ik heb durf ik niet met mensen die dichtbij me staan te delen en hier schaam ik me totaal niet!Hier wordt je niet veroordeeld,hier hoef ik niet te doen alsof of iets te verbergen,hier geen onbegrip of scheve ogen!!!Gewoon fijn!En als ik het hier niet fijn vind hier door beplde duscussies..............dan klik ik net zo makkelijk weer weg! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hee Yaja: wat fijn dat je nu rustiger kunt zijn!!De gezondheid van je kids is je Alles waard. Echt wel!!Grote opluchting dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 ik lag er ff uit, jullie niet dus zo te lezen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden