Spring naar bijdragen

Maandag 26 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

Heerlijk he MUp, ook goeiemorgen.
Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.
En nu weer met letterlijk frisse moed verder.

Blondie... woon jij ergens halverwege het land dan?
Zag daar gisteren ook al behoorlijk buien voorbijtrekken,
Heb vanmorgen buienradar nog niet bekeken, ik laat me verrassen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat heb ik ook Yvonne,
Gister zag ik hoe een vogeltje onder de auto voor me kwam, heb er de hele dag een rot gevoel van gehad.
Op het terras zaten nog al wat vliegen en mevrouw Teveel sloeg er naar...
Ik zeg bekijk zo 'n diertje nu eens, zo klein en het kan lopen, vliegen, zien, heeft reflexen en misschien zelfs gevoel.
Al had je een miljard tot je beschikking, je zou het niet kunnen maken en nu wil je het zomaar vernielen.

Had niet de indruk dat ze me erg serieus nam...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi teveel.... dat van die vliegen daar kan ik me de reactie van mevrouw teveel nog wel van indenken hoor...
maar dat vogeltje... fff , heb ik ook 1 keer gehad, man wat heb ik me beroerd gevoeld.
Heb ook 1 keer op de snelweg een grote vogel gezien... precies tussen twee banen in, was aangereden.. kon niet meer vliegen was wanhopig aan het slaan met vleugels zonder van zijn plaats te komen, zijn/haar partner fladderde er omheen....
ik ben er dagen beroerd van geweest, konden natuurlijk niet stoppen, veel te gevaarlijk.
Maar het is al jaren geleden, en kan het weer nog zo voor me zien.
Dan heb ik het gevoel van..... wij mensen ..... naja laat maar.

(ben trouwens ook zo'n halve gare die na een regenbui wormen van het wandelpad terugzet in het gras, ben bang dat ze de weg kwijt zijn en gaan verdrogen zoals ik een enkele keer wel zie)
Hm, Behoorlijk geschift als ik mezelf zo teruglees.
Tis niet anders.
Verder ben ik een normaal mens hoor.
Met een normale baan.
En zie er ook nog redelijk normaal uit, hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie vonnetje :heart:

Alle anderen trouwens ook hoor, wil niemand achteruit steken hé.
Von dat je hart op de juiste plaats steekt, dat wisten we al hoor. Ik heb net zo'n klein dierenhartje als jij en harry.
Gisteren schreef ik hier dat dit mijn "vrolijk zijn" draadje is, en dat is een beetje verkeerd overkomen. Wil je er even over toelichten.
Mijn grote probleem wil ik niet hier ten berde gooien, want dat is te veel tekst en uitleg. En het is niet omdat ik me hier vrolijk wil voelen dat de rest dat ook moet zijn hé.
Als ik me even slecht zou voelen, moe, of trekkerig, dan zal ik dat vast en zeker hier ook vermelden hoor. Dit is en blijft mijn d&d draadje, in voorspoed en/of tegenspoed.
Voel me na het weekend trouwens allesbehalve lekker in mijn vel, omdat het helemaal niet heeft ingelost wat ik graag had gezien (zie relatiedraadje).
Dus vandaag niet zo'n vrolijke will, maar ik weet zeker dat jullie mij zullen opkrikken, niet ??
Verse week, verse hoop. So be it :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Wil. Ik las net je relatiedraadje.
Op vakantie is drank een lastig item he? Men verwacht gewoon dat je het viert met een welkomstdrankje etc. Als je ergens aanschuift bij andere gasten dan wordt er meteen een pilsje voor je neergezet. Nouja, dat was in ieder geval mijn ervaring. Maar ik ben ook geen totale stopper en dat hoeft van mezelf ook niet. De rem, die moest ik vinden omdat ik niet meer dagelijks wilde drinken. Gewoontes en patronen doorbreken dus. Slechts (nouja, slechts) één dag ben ik wel wat te ver gegaan en hoorde mezelf met dubbele tong praten. Schaam schaam ....
En jouw vakantie heeft ook diverse drank gerlateerde momenten lees ik daar net. Hoelang blijf je nog in de Ardennen? Misschien is gewoon weer thuis straks voor jullie nu wel even beter. Ben je nog steeds aan de antabus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij betreft geen probleem wil, heb net ook op de andere draad gereageerd op je. En overigens ook een bp gisteren naar je gestuurd.
Doe zoals je zelf wilt hier hoor.

Uhm, ja Mup.... dan kunnen ze de weg naar het gras, de aarde dus niet terugvinden.
Ken er ook niets aan doen...... maar verder ben ik echt normaal ;) , over het algemeen dan... denk ik....


Blondie.... drieeenheid weg?
tuurlijk wil ik je helpen, ook al begrijp ik het niet helemaal.
Maar die gremlins.... ik wil je helpen meppen hoor.
zou je nu al iets willen drinken?
daar ga je je echt niet beter van voelen meis.
dan dondert alle ellende daarna dubbel hard op je terug.
doe het niet meis, het helpt je niet, echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je verdriet over de 3-eenheid, Blondie. Maar laat je niet weerhouden om toch je eigen pad te volgen. Je doet het enorm goed.
En je zit nu misschien op een punt tussen trots en gemis in? Met stoppen met roken komen ook dergelijke punten voor. Na twee weken, na drie maanden, na een jaar. En die momenten gaan ook steeds weer voorbij. Kwestie van volhouden en volharden. Klinkt eenvoudig nietwaar?
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziedetsé dat bol hier was :D

Mupje, het was maar voor één nachtje, ben al terug thuis, back to work. Had er misschien teveel van verwacht :huh:

ER hoe gaat het met jou meisje, lang geleden hé ;)

Von, klopt ja, je pb, heb er veel gehad, maar gisteren geen tijd noch zin om er iets mee te doen. Zal hem eens opvragen sé :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...