Spring naar bijdragen

Maandag 26 juli

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen allemaal,

Het regent hier, Zuid Limburg, maar dat mag de pret niet drukken.

Zou jouw stamppotje nu ook wel lusten hoor Tas.
Alles eigenlijk, lekker pasta met schimmelkaas of zo, maar hou het toch maar bij een kom yoghurt en Cruesli.
Bewaren we de echt lekkere dingen voor vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MMMmmm, blondie

je maakt me zomaar aan het watertanden!

ondertussen heb ik mijzelf gekuist
en ik ben klaar om mijn huiswerk te laten controleren.

maak er allemaal een mooie dag van
vergeet niet stil te staan bij de kleine maar mooie dingen des levens
dan kan je met een gerust en blij hart de dag van vandaag weer afsluiten
maar voor het zover is..............
genieten dus!

:D

bye bye

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fransje, Blondie en Will, ook goedemorgen!!
En alle latere inloggers ook natuurlijk!

Blondie ik ben niet veel thuisgeweest dit weekend, maar ik kom ook weer naar het pactdraadje hoor.
Denk dat ik het vandaag zeker nodig zal hebben.

Nu ga ik even flink aan de slag hier...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Fransje, wil, Harrie, tas, Madelief, Frans, geertje, bor, jane en blondie,
Druk hier al hoor, maar ja.... tis ook al laat zie ik.
Bor, was het een fijn weekend, jongste bij je thuis?
Blondie, hele nacht niet geslapen? hoe kan dat nou.... dat vreet ook aan je weerstand denk ik.
Zijn je kinders al op vakantie?
Madelief wekker op 5 uur.... klasse.
Hier ook regen eindelijk.
zit met hond op schoot, ze hoorde schoten (denk dat er jagers bezig zijn :angry: )en daar is ze als de dood voor, typt wel wat onhandig.....
Lekker al die hartige gerechten zo smorgens vroeg, mogen ze mij ook voor wakker maken ..... ware het niet dat ik wat kilo'tjes kwijt wil .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Blondie,

Hele dag goed gegaan, gisteravond eten in het restaurant.
Neem ik als dessert een kaasplankje en daar krijg je een glaasje Port bij.
Kon de verleiding niet weerstaan.
Ben er wel voor gestraft want heb bijna de hele nacht rechtop gezeten van de maagpijn, dat heb ik normaal nooit.

Opnieuw dag 1 dus, het is niet anders.

Hoop dat jullie het beter doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas, het lukt je dus het goede ritme weer op te pakken zie ik... hartstikke goed :present:
ik denk dat het daar voor mij ook tijd voor wordt.
Beetje minder de pc aan s avonds , gewoon weer vroeg op.
Grote wandeling of sportschool smorgens als ik niet naar werk hoef en ritme van huishouden weer wat beter er in krijgen.

Madelief, heb alle respect voor hoe je door de week ermee omgaat, misschien helpt de tip van Tas je ook voor de weekenden?

Wil, je klinkt een beetje treurig, hoop toch dat het gisteren nog een goede dag voor je is geworden.

Fransje en Blondie, schrijf zomaar over die droge dagen van jullie heen... maar hele dikke pluim hoor.
Har..... vandaag dus dag 1, don't give up..... bewaar dat gevoel van maagpijn voor trekmomenten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, we wonen dicht bij elkaar..... zeker net aan jou voorbij gegaan, net als al die buien gisteroverdag die hier ook maar niet aankwamen....
Gisteravond even 1 kleine hoosbui, vannacht een kleintje en daarnet wat druppels, ik stuur ze jou kant wel op hoor:D

Pff Blondie, dacht dat ze in het buitenland zaten.....
Maar goed, je angst DAT... wordt er niet minder om denk ik.
Ik wil je niet een volgende verslaving aanpraten, maar zou af en toe een pilletje om in te slapen niet wat kunnen helpen?
Dat je gewoon wat kracht kunt verzamelen snachts?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en kan iemand de nek van die jager even voor me omdraaien?
Knallen best... met oud en nieuw, dan moet hondlief maar even een paar uur het gevoel hebben dat de wereld vergaat... maar midden in juli, nee dank u.
en dan ook nog de wetenschap dat als ze zo'n beestje raken het ook nog niet eens in 1 keer goed is vaak, soms weg kunnen komen met een kogel in de poot en eenzaam ergens liggen te zieltogen. Yeg, ik heb een hekel aan de groene mannen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zullen best nodig zijn Har.
Maar er moet toch een betere manier zijn lijkt me om overpopulatie te beheersen.
En ja.... ze doen het en hebben er lol in. Yeg.
ik voel ma al schuldig als ik per ongeluk een slak doodtrap.
Maar goed, dat zijn dingen waar ik geen grip op heb..... denk dat ik maar oordopjes voor hond ga kopen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ieder. :)
Ik ben weer aan het bijkomen van de vakantie. Pffff, wat wordt er veel gez*pen op een camping zeg. En ik heb redelijk meegedaan. Maar ik heb mezelf gisteren weer netjes droog gehouden. Dat was best lastig nog, want de zondag vind ik sowieso al een lastige om niet te drinken. Vanochtend kwam meteen de beloning in de vorm van wakker worden met een fris hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...