Spring naar bijdragen

Maandag 26 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede avond,

Toch weer geen gehakketak seg! Het forum is wat iedereen ervan maakt, eens zijn hoeft niet, scrollen, soms iets zeggen, soms alleen meelezen, soms op andere draadjes je weg vinden................

Hey Fleur, mup hoe gaat het?

Madelief ik volg je nog steeds hoor! Leuk en spannend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man man man...
Drup zei het laatst net hetzelfde over het forum..Komaan nu..
Met andere woorden maar net hetzelfde. Vreemd hoe iedereen na een reactie van mij effe op mijn nek ging zitten en nu op kruimels nek gaat zitten als ze net hetzelfde zegt met andere woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, wat ik zoek zijn mensen die net als ik moeite hebben met het omgaan met alcohol.
En dat is ons aller lot, als ik het zo mag zeggen. Ander zitten we hier niet. Denk ik!
Mijn probleem is, dat ik te weinig tijd heb om alles te volgen en het ook vervelend vind om zo maar in een discussie in te breken.
Je ziet mij idee over huisdieren wordt gelijk afgeserveerd, prima no hard feelings.
Ik hoop dat dit antwoord voldoende is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan er niet zo goed tegen Fleur als iemand die hier zelden komt dan gaat zitten afgeven op het feit dat het een aantal pagina's moet gaan over het verlies van een dierbare kat.

Zullen we er dan maar niet over praten als het gaat om ellenlange discussies over hetgeen wat echt onbelangrijk is.

Mijn mening, hoor maar zal wel weer niet ok zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben aan het chatten met mijn pactmaatje, maar wil even tussendoor iets zeggen. Ik heb ook twee katten en als één van hen zou overlijden, zou ik echt in en in verdrietig zijn. Wil er niet eens aan denken dat het gebeurt...

Het zou bij uitstek een situatie zijn om weer te gaan drinken. Dus wat dat betreft kan het hier toch ook best over 'randdingen' gaan? Die zijn toch van invloed op hoe je je voelt en hoe je dus omgaat met drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meen dat Druppie het ook heeft gehad over de gremlins die ze voelde. Ik denk dat dat zo'n beetje de boodschap achter het bericht was. Ik denk dat al het praten over dieren, niet de hoofdzaak is maar wel de zorgen en het verdriet dat soms kan komen als je afstand van je dier moet doen. Dat kan wel degenlijk tot zucht naar alcohol leiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel, nog maar eens dan. Als jij hier binnenkomt op het moment dat je het moeilijk hebt, dan meldt je dat toch? Dat doen anderen ook. Vind je jezelf niet belangrijk genoeg? Gewoon doen als je daar behoefte aan hebt! :present:
Maar het forum gaat niet stil zitten wachten op alcoholverhalen. We kletsen hier gewoon door. Ook dat is het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is maar wat je belangrijk vind beks..

Daarvoor heb ik genoeg op mijn bek gekregen, beetje hypocriet als ik hetzelfde zou doen. Ik heb niets met de kat van drup. Ik vind het erg voor haar. Maar net zo goed heb ik met veel meer andere onderwerpen niets.
Ik zie niet in waarom ik me op dezelfde manier moet gedragen naar kruimel als mensen naar mij toe doen.
Maar ik zit vast weer op een ander spoor.

Jullie komen hard neer op kruimel maar niets in je weet hoe hard het nu aankomt bij haar.
Be aware..

Ben weg..heb twee drupjes van drie en vijf hier zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kruimel

Oke, wat ik zoek zijn mensen die net als ik moeite hebben met het omgaan met alcohol.


En dat is ons aller lot, als ik het zo mag zeggen. Ander zitten we hier niet. Denk ik!


Mijn probleem is, dat ik te weinig tijd heb om alles te volgen en het ook vervelend vind om zo maar in een discussie in te breken.


Je ziet mij idee over huisdieren wordt gelijk afgeserveerd, prima no hard feelings.


Ik hoop dat dit antwoord voldoende is.



Kruimel,
Is het dan niet je eigen probleem?
Je breekt af en toe in zeg je,
Wij hebben vaak lange gesprekken, maar wat denk je als je zelf de tijd zou hebben om hier vaker te reageren?
Op dit moment heb ik het niet druk en ben ik oprecht blij dat ik over van alles en nog wat kan praten met oprecht geïnteresseerden.
Maar ik ga me serieus beraden na je uitlatingen.
Sorry Fleur, snap dat je een goed contact hebt met Kruimel, maar ze kan ook op deze manier nieuwelingen en onzekere mensen wegjagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vlaamsmeisje

Oh ja Bollie, nog erger nu, vuile snoet en maar proberen mee te doen met de groten!




En de andere maar cool wezen zijn!



Ik kan me daar best heel veel bij voorstellen Nien. Ik zie nog dat bolle snoetje toen hij op de bank stond. En maar heel ondeugend kijken. Ja 't is een heerlijk manneke. Geef hem maar een dikke :sun: van mij.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen 'goed contact' met kruimel madelief..
Vreemd dat je dat plots insinueert. Ik heb een goed contact met beks en toch durven we op elkaar neerkomen.

Nee muppie ik bedoelde dat madelief naïef is..en dan bedoel ik het op een manier dat het hier geen rozengeur en maneschijn is. Maar kan zijn dat ze dit al wist natuurlijk. Dus wie ben ik om te schermen?

Het wegjagen van nieuwelingen en onzekere mensen? Nou dat verwijt kreeg ik ook meer dan eens..
Nou ja zijn ook kleurrijk hé.



:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen. Kan iemand mij uit leggen hoe het nu toch komt dat de laatste tijd, de sfeer op het forum niet zo prettig is. Wat is dat nu?
En hoe zouden we met z'n allen kunnen proberen om het een beetje goed te laten lopen. Hoe moeten we dat doen?
Als iedereen nu eens probeerd om daar naar te kijken en daar over te schrijven, misschien komen we dan een stuk verder. Het forum is er voor de mensen die moeilijk zitten met de alcohol. Er mag ook over andere dingen gesproken worden, daar is niets mis mee maar als iemand iets op schrijft moet het niet zo zijn dat hij de woorden af moet gaan wegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...