Spring naar bijdragen

dinsdag 27 juli

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 505
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bor :D meer kan ik niet zeggen.

blondie je kunt toch hopelijk wel aangeven wat je wilt doen? moet natuurlijk niet TE worden. je bent tenslotte 'ziek' dus verwacht geen dingen met veel verantwoording.

Alf leuk je weer te zien, zag je de laatste tijd heel weinig (kan ook aan mij liggen hoor) hoe gaat het met je keel?

Tes welkom hier.
Silke had ik ook nog geen welkom geheten, bij deze welkom ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriend Alf, het zou zo maar kunnen dat jullie heel goed met elkaar op zouden kunnen schieten hoor, ik denk het haast wel. Ik denk in ieder geval dat, als hij tenminste niet gaat klagen, jullie het over heel veel onderwerpen zouden kunnen hebben. Hij filosofeert erg graag over politiek, over het paranormale, over S. Fictionboeken, over de toekomst van de wereld en de wezentjes die er op rond dabberen, over muziek m.n. baroque ja en over goeie wijnen, maar dan zou je hem meteen de mond moeten snoeren met "Aha, deze jongen drinkt niet meer". Ja en over apneu.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor ; Dat is het nu juist he...
Weet dat ik die verantwoording ook nog niet aankan, maar verstand en gevoel zijn gewoon nu effe niet in balans...
En dat nutteloze werk helpt me niet echt, toch donderdag maar even bespreken...
Zal toch niet zo moeten zijn dat ik me iedere keer weer naar mn werk moet slepen met tegenzin !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JA Bol
dat had ik goed gezien dus
Praten over wijn, nee dat is voorbij idd.

Woman
Jane is een topvrouw
maar ik schat dat ze dat
zodadelijk ook over jou gaat zeggen..

Hoi Frans
recht zo die gaat man
mooi!
Ik kijk ook tussen het werk door..:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, je moet het zien als bezigheidstherapy :D ja ben ook zo bezig. kijk naar de leuke dingen en die kastjes ja is leuk als ze schoon zijn, er zullen personeelsleden zijn die het fijn vinden. geef het niet meteen op. zo heel langzaam aan komen er andere werkzaamheden bij als het goed is, maar jij verwacht volgens mij??????? dat je meteen je functie weer kunt oppakken. (ik weet niet wat voor werk je precies doet, maar verwacht geen verantwoordelijkheden) doe wat je 'aardig' vindt biedt zelf dingen aan. maar neem geen verantwoording, je zit zo weer in de negatieve spiraal hoor.
en hier een :present: zet door meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vakantie, voor het eerst in 20 jaar weer in eigen land, was heerlijk
Dankzij het mooie weer en de prima locatie (Egmond aZ).
Ik werk zo af en toe, neem als ik er zin in
heb nog wat dagen tussendoor op.
Moet nog wat klussen thuis...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wie een boek wil lezen met 2700 pagina's en die houd van de vragen over:
Het centrale universum en de superuniversa,
Het plaatselijk universum,
de geschiedenis van urantia, en het leven en onderricht van Jezus, die zou "Het Urantia Boek moeten kopen.
Vraag me niet wat er allemaal in staat al sla je me dood, ik weet het niet.
Het het voor Jos gekocht maar die leest het niet meer, dus heb ik het nu hiier liggen.
Er staat informatie over op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...