blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Heb mn handen al vol aan die van mezelf, al zijn ze nu bij mijn ex... No thnx Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Bor meer kan ik niet zeggen.blondie je kunt toch hopelijk wel aangeven wat je wilt doen? moet natuurlijk niet TE worden. je bent tenslotte 'ziek' dus verwacht geen dingen met veel verantwoording.Alf leuk je weer te zien, zag je de laatste tijd heel weinig (kan ook aan mij liggen hoor) hoe gaat het met je keel?Tes welkom hier.Silke had ik ook nog geen welkom geheten, bij deze welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Vriend Alf, het zou zo maar kunnen dat jullie heel goed met elkaar op zouden kunnen schieten hoor, ik denk het haast wel. Ik denk in ieder geval dat, als hij tenminste niet gaat klagen, jullie het over heel veel onderwerpen zouden kunnen hebben. Hij filosofeert erg graag over politiek, over het paranormale, over S. Fictionboeken, over de toekomst van de wereld en de wezentjes die er op rond dabberen, over muziek m.n. baroque ja en over goeie wijnen, maar dan zou je hem meteen de mond moeten snoeren met "Aha, deze jongen drinkt niet meer". Ja en over apneu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Silke succes hoor!Als geen ander weet ik hoe het is om zonder drank de deur uit te gaan, is zo moeilijk die eerste keer!Maar het gaat je lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Igor ; Dat is het nu juist he... Weet dat ik die verantwoording ook nog niet aankan, maar verstand en gevoel zijn gewoon nu effe niet in balans...En dat nutteloze werk helpt me niet echt, toch donderdag maar even bespreken...Zal toch niet zo moeten zijn dat ik me iedere keer weer naar mn werk moet slepen met tegenzin !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hallo allemaal, ik kan gewoon met mn eigen naam en ww inloggen. Zojuist gearriveerde en erg verrast door de charme en gezelligheid van het huis.Jane ook even ontmoet en een topvrouw Zo nu eerst even koffie maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 @alfinderdaad. K-Pax is een prachtige film!Kevin Spacey is ook 1 van mijn favoriete acteurs. Wat een genie in The Usual Suspects!!Dag allen, even tussen werk door kijken hier.. Alles gaat prima hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Krijg geen antwoord van je bol..Kan fel blijven zeuren hoor.Gadver blondie..krijg ik ze weer niet verkocht Ze roepen me..Weer weg dus...pfff...nana..nana...nana.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 JA Boldat had ik goed gezien dusPraten over wijn, nee dat is voorbij idd.WomanJane is een topvrouwmaar ik schat dat ze dat zodadelijk ook over jou gaat zeggen..Hoi Fransrecht zo die gaat manmooi!Ik kijk ook tussen het werk door..:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Blondie, je moet het zien als bezigheidstherapy ja ben ook zo bezig. kijk naar de leuke dingen en die kastjes ja is leuk als ze schoon zijn, er zullen personeelsleden zijn die het fijn vinden. geef het niet meteen op. zo heel langzaam aan komen er andere werkzaamheden bij als het goed is, maar jij verwacht volgens mij??????? dat je meteen je functie weer kunt oppakken. (ik weet niet wat voor werk je precies doet, maar verwacht geen verantwoordelijkheden) doe wat je 'aardig' vindt biedt zelf dingen aan. maar neem geen verantwoording, je zit zo weer in de negatieve spiraal hoor.en hier een zet door meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 IgorHeb even wat minder geschreven en een week vakantie zonder pc gehadKeel niet goed, maar dat heeft tijd nodig zegt men...Hoe gaat u zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik zet door hoor Igor,Ben een vechtertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Het gaat Alf. heb je van de vakantie genoten dan? en ben je weer volledig aan het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Woman jullie hebben woningruil gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 De vakantie, voor het eerst in 20 jaar weer in eigen land, was heerlijkDankzij het mooie weer en de prima locatie (Egmond aZ).Ik werk zo af en toe, neem als ik er zin in heb nog wat dagen tussendoor op.Moet nog wat klussen thuis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Middag allen (roep ik alvast). Ik ga eerst even kruislings bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Yeah !Leuk he !! quote: Originally posted by: igorWoman jullie hebben woningruil gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Is Jane's huis een beetje netjes Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheMerovingian Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Het weer is hier niet best vandaag. Ik heb alle 3 de delen van millennium gekeken, heerlijk vanuit me luie stoel met een kop thee! Het is eigenlijk veel leuker om nuchter een film te kijken weet ik na afloop tenminste waar het over ging ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dat is mij bekend MeroHeb heel veel eindjes van films niet gezienof tussenstukken...Werd vaak wakker met een zwart beeld Had vrouwlief de tv maar uitgezet...:en was naar bed gegaan..disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Mero, ik heb de boeken gelezen op heldere momenten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ik krijg helemaal een (grote) sik van al die vliegen om m'n hoofd. ik ga afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Voor wie een boek wil lezen met 2700 pagina's en die houd van de vragen over: Het centrale universum en de superuniversa,Het plaatselijk universum,de geschiedenis van urantia, en het leven en onderricht van Jezus, die zou "Het Urantia Boek moeten kopen.Vraag me niet wat er allemaal in staat al sla je me dood, ik weet het niet.Het het voor Jos gekocht maar die leest het niet meer, dus heb ik het nu hiier liggen.Er staat informatie over op internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 hannah deel 2 en 3 zijn mooier, maar je moet dan wel eerst deel 1 lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hey Hannah, alles goed?Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden