Spring naar bijdragen

Woensdag, 28 juli

Frans

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 397
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ziezootje
Lekker over de vlooienmarkt gelopen. Een doosje gevonden die ik als heb. Mn lievelingsdoosje die ik gebruik voor mn sieraden. Jane als je je hoofd naar rechts draait zie je em staan in de kast. Groene stof met geblokt patroon. Jaar of geleden ergens op een vlooienmarkt gekocht en gebruik em met zoveel liefde. Nu dus een tweede gevonden :)
En een heel mooi warm vloerkleed voor een prikkie.
Nu eerst weer even koffie, misschien beetje werken nog. Wil vanmidag wat beter zoeken want ik zie hier in de buurt veel crea en ateliers enzo. Op zoek naar inspiratie !x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
tasseke

hee tortilla,

eigenwijs en nieuwsgierig als ik ben

heb ik je muziek beluisterd

ik ben in maart bij het Rosenberg Trio geweest

dit keer een theatertour in combinatie met soulmuziek

volgens mij gaat de tour nog door heel Nederland

Tip van flip;

Ik vindt het een aanrader

Ruim 20 jaar geleden zijn ze een aantal
keren bij een bekende van ons geweest
die bevriend met ze was.
Ohhhhhhhh, wat was ik verliefd
op die ene mooie, mooie jongen, zat helemaal
smachtend naar 'm te kijken.
Was niet de enige natuurlijk,
en iedereen erna om hem heendrommen
maar daar was ik toen veels te verlegen voor:brokenheart:,
nu nog trouwens;)....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Voordat ik mijn pb's heb bijgewerkt en globaal bij te lezen moet ik weer aan de slag. Na de crematie gisteren kwam de hypotheekpief en heb getekend want zat toch al aan vast aan het koopcontract. Nu een race tegen de klok want als ik half augustus pleitos ben heb ik geen overbruggingscrediet nodig en dat scheelt me 7 ruggen. Mits de bank klaar is en de kopers het ook kunnen redden. Bank is snel als ze geld kunnen vangen en kopers wilden me er zo snel mogenlijk uit dus hoppa dan maar.

Ja nog veel verdriet over mijn poes maar dat moet slijten. Kon in de bende hier nog net een tafeltje vinden en moest een doos open maken voor haar foto die Caro zo mooi geschilderd had. Had nog een kaars die ik samen met Caro wilde aansteken als ik gearriveerd was maar deze was nog de enige die ik kon vind dus op het tafeltje. Jammer maar is ff niet anders en we leven nog dus genoeg andere kaarsen alleen was dit een speciale sneeuwkaars en daar hebben we wat me. Naja wil toch een kaars voor haar branden. Hele grote bos roze rozen gekocht om er bij te zetten maar kwam tot de conclusie dat de bloemvazen ook al ingepakt waren pppppfffffff. Maar heb in de rommel toch een klein rouwplekje kunnen creeren. Al haar spulletjes en eten heb ik al weggegeven en voelde als een groot verraad om dit zo snel al te doen maar zit midden in de verhuizing.

Sorry ik praat alweer alleen over mezelf. Vind dit niet aardig overkomen. Hoop het goed te maken als ik mijn sores weer een beetje op de rit heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar effe rechttoe-rechtaan...

Rechterheup ontwikkelt zich niet goed, sluit niet aan en mist vorming waardoor hij veel pijn heeft...
Behandeling ?
Niet laten springen (ja, zeg dat maar eens tegen een enthousiaste pup) geen trappen lopen, deed ie al niet... kleinere wandelingen, recht toe recht aan geen overdreven actiespelletjes waarbij ie veel wendingen moet maken... En pijnstillers...
Over een half jaar weer een nieuwe foto om te zien of het zich beter ontwikkelt...
Beetje numb geslagen nu...

En dan kan ik mn vriend ook al niet bereiken omdat zn mobiel kaduuk is... :devil:

Ga nu eerst effe janken en daarna effe alles op een rijtje zetten !!!
Maar drink niet !!! Al liggen de gremlins op de loer !!!
Ik verdom het !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmmm.... Vraag me af of ik nu niet mezelf voor de gek loop te houden en wegvlucht voor mn gevoelens nu...
Beetje zwaar onderwerp nu voor de D&D maar bemerk dat ik op iedereen wil reageren, op alle problemen en sores, maar mezelf mn gevoel nu effe niet toelaat...

Kan iemand me vertellen wat dit toch is ?
Mezelf wegcijferen en alleen de gevoelens van een ander voelen, maar mn eigen gevoelens negeren...
Word een beetje moe van mezelf nu...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol ; Denk dat ik het al wel verwoord heb hiervoor...
Werd altijd en wordt nog steeds gezien als een sterke vrouw met doorzettingsvermogen...
"zij komt er wel" maar zien niet of willen dat niet zien dat ik ook maar een mens ben en geen superwoman...
Ik merk aan mezelf dat ik me dan maar weer verschuil achter het beeld wat ze van me hebben... dus laat mn eigen gevoelens niet toe...
Ach, het is in ieder geval beter in de Alcohol vluchten toch ?
:) waterig, maar hij is er !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...