tes Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 bedankt voor je reactie.Ik ben leek op gebied van stoppen.Dus weet niet hoe het drinken van alcoholvrije wijn me op kan breken?Ik denk wel dat het een instand houden is van een gewoonte.Verder weet ik niet waar de duizelingen vandaan komen, ik ben mss wel iets te fanatiek bezig met alles, ik lijn best fanatiek, en ben net begonnen met refusal.'t Zal een combinatie zijn.Ben nu ff weg.Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ja, combi Tes, lijkt me wel..En nu in een wip hop naar de schommel met die 2.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelBlondie, je vroeg om feedback: // Kan iemand me vertellen wat dit toch is ? // Mezelf wegcijferen en alleen de gevoelens van een ander voelen // Zoals jij hier schrijft is redelijk vaak een soort (dwingende?) roep om bevestiging. Je bent hier prima in staat de aandacht naar jezelf toe te trekken. Dat is een beetje tegenstrijdig met het bovenstaande bericht. Ik scrijf dit niet om je aan te vallen maar kijk daar ook eens naar. Als ik het verkeerd zie, hoor ik het wel van je. Begrijp dat het tegenstrijdig aanvoelt PPMaar nog steeds voel ik niet dat ik alle aandacht naar me toetrek... oke misschien vandaag wel, want had het effe moeilijk, maar er zijn genoeg momenten dat ik geen aandacht naar me toe trek en aandacht voor een ander heb...Voel me nu echt gewoonweg aangevallen... Fleur, herken je het !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Sorry,Maar ben nu weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 boos !!! is niet goed voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik wil nog even Hannah nadrukkeijk bedanken voor het mee denken. Voel dat ik daar in tekort geschoten ben. sorrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Goedemiddag lieve mensen,Hoi Jane,Alf , Bol en de rest,Tess,Goed hoor al 8 dagen!En dat je moe bent komt inderdaad door het ontgiften.Vanmiddag al om 14.00 klaar met werken.Inplaats van doe dingen te doen, heb ik een uur op de bank half liggen slapen met een yogameditatiec.d. op.Zo uitgeput was ik.Daarna toch nog even naar dorp geweest om een nieuwe waterkoker te kopen.Wilde een snoerloze, had nog zo,n campingdingetje.Zit ik lekker thuis voor mijn rust, zijn ze contineu aan het boren,Wordt er een beetje gek van,En een medebewoner beschuldigde mij omdat het gisterenavond ook al de hele avond was, en zij dacht dat ik het was omdat ik net verhuisd ben.Maar heb gisteren gewerkt, en was pas 22.00 thuis.Nou ja, ze bood later wel haar excuses aan.Kan gebeuren he, maar begrijp nu wat ze bedoelt, er gaan zelfs 2 boren nu.Pfff. Gekmakend gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfWeet je mijn naam nog Bollie? Het begint met een A en eindigt met een F.. meer zeg ik niet. t Was het weer niet bij Jos hè ben je een beetje bijgekomen door het bankhangen je bent snel terug... Eu, krak ai. us ff kijken hoor. A....aaa....Nou help me eens ff .... Yes ik weet het weer. Mijn grote vriend Alf. Hier deze is voor jou beste kerel.Ja joh die vent van mij blijft moeilijk''k zal hem eens een keer flink laten stuiteren misschien wordt ie wakker.Ik voel me al weer een beetje beter hoor. Het zijn toch altijd moeilijke momenten. De ene keer voel ik een hoop medelijden, de andere keer weer voel ik kwaadheid omdat hij me probeerd te manipuleren. Maar we zijn er weer hoor.Gedouched en wel. Heerlijk schoon en me lekker ingesmeerd. Had dat wel verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Get Rapi,kun je niet ff een stuk gaan fietsen nu?Of is het geen mooi weer daar?Word je ff gezond moe en de buitenlucht zorgt ervoordat je straks nog beter slaapt als die herrie over is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hoi Rapilos!Een nieuwe waterkoker?Jammer, heb hier nog een nieuwe liggengewonnen.. een Eco waterkokerwaterbesparend, zet alleen dat wat je nodig hebt.Dan toch maar op MPBoren, ja daar kun je horendol van wordenHeb ooit een boorhamer gekochteen van de beste aankopen ooitboort moeiteloos in het hardste beton.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: blondie6173mmmm.... Vraag me af of ik nu niet mezelf voor de gek loop te houden en wegvlucht voor mn gevoelens nu... Beetje zwaar onderwerp nu voor de D&D maar bemerk dat ik op iedereen wil reageren, op alle problemen en sores, maar mezelf mn gevoel nu effe niet toelaat... Kan iemand me vertellen wat dit toch is ? Mezelf wegcijferen en alleen de gevoelens van een ander voelen, maar mn eigen gevoelens negeren... Word een beetje moe van mezelf nu... -------Blondie, dit is heel herkenbaar voor mij.Eigenlijk ben je een beetje (heel erg?) bang voor wat je zélf voelt. Het is miss gemakkelijker om iemand anders zijn leed te zien, hoewel dat ook pittig kan zijn.Je kunt niets anders doen dat toch je eigen gevoel onder de loep te nemen; erbij stil te gaan staan.Anders is het toch een vorm van weglopen voor jezelf.Het is een beetje de valkuil van hulpverleners/zorgers......Ga leren je grenzen aan te geven en beter naar je eigen gevoelens te kijken/voelen/luisteren. Neem daar tijd en aandacht voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hahahaha Bolmoest hardop lachen...bij je beginzin.Ja en Jos, dat is het hè, aantrekken en afstoten,medelijden/liefde en woede/afkeertell me about it... (ook eens engels gebruiken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Jane,Nee, effe niet fietsen nu.Fiets soms 20 km . per dag.Naar de zaak en terug, naar thuishulpadres, naar huis, weer naar de zaak en terug.Heb besloten om vandaag maar eens helemaal niets te doen, daar heb ik bijna nooit geen tijd voor.Alleen dat boren he...dat is dan weer balen.Tjee Alf, als ik dat geweten had, dan had ik jouw watewrkoker wel over kunnen nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ja Alf, maar ik moet eerlijk toe geven, het blijft spannend zo. Ach laten we er maar over stoppen joh. Die stinkkabouter van mij veranderd toch niet. Buiten dat hij een snor en baard heeft, hele grote handen, en een pijp rookt, heeft ie verder helemaal niets van een kabouter weg. Wat een fantasie heeft die vent. Hahaha laat me niet lachen. O ja en het is een nachtmens dus geen prachtmens maar een nachtmens. En heeft krultenen. Schijnen kabouters ook altijd te hebben. Zelfs z'n kleinkinderen geloofde dat als ik het zei.Ach ja wat doe je er aan hé? Ik houd nu eenmaal van dat moeilijk ventje daar is niets aan te doen.Ik ga koken. Doe ik tenminste nog iets nuttigs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hannah,Dat zou ik ook een dilemma vinden.Je wilt toch zelf het goede voorbeeld geven he.En wat dat boren betreft..geen idee waar het vandaan komt, dat dreunt zo,n hele flat door.En wat Bol betreft,Dat aantrekken en afstoten van Jos, is voor mij heel erg herkenbaar.Misschien ook een man met twee gezichten?, of dat toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 misschien dan ff een massage, sauna, filmpje, etentje o.i.d.om je ff lekker te laten verwennen Rapi?Je werkt zo hard en krijgt blijkbaar zeker genoeg lichaamsbewegingdus dan een verwennerijtje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Toppunt van masochisme Bol als ik je zo lees:Dja en die willen wel eens een soort van sadisten aantrekken he?nee meid, je verdient beterdus net als Rapi: laat jezelf eens verwennendoor een ander dan Jos dus he:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Filmpje lijkt me ook wel leuk, misschien vanavond of morgenavond....En die pot drop hier naast de compu is echt heel link..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Klinkt allemaal heel relaxed Jane,Maar dat is vaak het probleem he,Als je dan eindelijk even vrij ben, heb je nergens geen zin meer in, zo moe vaak.Daarom maar even besloten, dat ik niks doe vandaagEerlijk gezegd, zou ik ook niet weten met wie ik dat filmpje, en sauna zou moeten doen.Zou in mijn uppie daar ook geen zin in hebben, en zoals gezegd, ook geen energie nu.Maar wel lief dat je zo meedenkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 nee dan de pot met pepermuntkussentjes en dropdie gaat er ook aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ja hetb is nu al een beetje te ver gekomen misschien Rapiik ga vaak alleen naar het filmhuisook de sauna doe ik het liefst alleen, want met bijkletsenkrijg ik hoofdpijn en pas me weer steeds aanmaar ik heb met een volleyvriendin ook een gewoonteelke maand even te kijken welke films we samen gaan zienen in de pauze kletsen we dan wel bijof na afloopMisschien kun je ook zo iemand in je leven halen?Nu is wel de tijd om daarin te gaan voorzienin een relatie zijn die dingen vaak erg vanzelfsprekendos ze lijken het, want ik herinner me daar ook veel woorden overdan had ik zin om weg te gaan en de ander was blij thuis te zijnmaar zo groei je ook uit elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Helemaal niets doen als je vrij bentis heerlijkals je het kunt zonder je schuldig te voelenen zonder dat je dan gaat denken aan wat je allemaal nog moet doenO, filmwordt een moeilijke avond vanavondqua kijken. Komen een paar mooie docu'sen een goeie film: Raging Bull, met R. de Niroeen oudje, maar wel goed. Wel een boksfilm.Chips, zie dat er @#$%^voetballen is op 3 ipv één docu:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 nou 3 op een rijkan ik het ook eens schrijvenhup naar buitendag mensenfijne dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 t is dat je met een paar goeie tips komt Alfanders had ik je vitueel in je jeweetwel geknepenomdat je mijn 3 op een rij verpestmaar nu kun je wel een potje bij me breken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Rapi had ie maar twee gezichten dan was het niet zo moeilijk. Nou ja hoe meer gezichten des te meer ik kan timmeren. DEHAHAHAHAHA.Jane me meer laten verwennen? Wie biedt zich aan?????Ik heb wel eens gedacht, als ik veel geld zou hebben dan wou ik de hele dag aan m'n haar laten frunniken. Moet het nu zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden