Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Harry,Zie nu pas je onderschrift,vind die eigenlijk wel heel mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hallo allemaal, ik heb flink gedroomd zeg. Ik fietste in Zaandam en kon me stuur niet rechthouden waardoor ik de snelweg op ging. Een auto schampte me op een mm. Daarna ging ik naar Turkije op vakantie maar kwam er in het vliegtuig achter dat mn voucher voor het hotel nog thuislag. Dus ik had een probleem. Een baliemeneer in Turkije was heel vriendelijk en ging een goedkoop hotel voor me zoeken en wilde me er ook wel heenbrengen. Onderweg naar het hotel besloten we samen een route te gaan doen die heel bijzonder was. Ik merkte snel dat hij alles betaalde en ik mocht niets betalen. Ik vroeg me af wat hij daar savonds in het hotel voor terugwilde en vond dat ik hem eigenlijk niet kon weigeren. Maar ik voelde me niet aangetrokken en had dus een heel groot probleem. Een weg uit zag ik niet maar wel hele mooie buikdanseressen en andere fantastische shows...Deze droom was heel gedetailleerd, mooi is dat ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 quote: Originally posted by: cathy56Maar Bor, érgens moet je toch kracht uit halen, hoe dan ook. En die kracht zit ergens diep in jezelf. Volgens mij heeft dat ook niks met straf te maken, eerder met gezonde levenslust. Kunst is om die omhoog te halen. Je kan toch niet op de hulp van een ander gaan zitten wachten.... In eerste instantie kun je hulp goed gebruikenom de negatieve spiraal te doorbreken enje weer even op het juiste pad te zetten,maar ik ben het helemaal met je eens Cathydat om het vol te houden je de kracht in jezelf zult moeten vinden.Daarom jezelf juist verwennen, dat je in weze precies goed bent zoals je bent,jezelf waarderen voor alle goede eigenschappen en moeddie in je zit om steeds weer door te gaan...En die eigenschappen bezitten we allemaal.Kunst is idd om die omhoog te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Tatum, waarom doe je zo ?Je kan rechtsonder naast het klokje je toetsenbord instellingen wijzigen. Dat wil nog wel eens helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hallo Kore,Hoop dat je internet zich gaat gedragen.Zit nu op een dongel, mobiel internet dus, het ene moment is dat redelijk snel HSDPA,het volgende moment wordt je terug geregeld naar GPRS en is het niet vooruit te branden.En af en toe wordt de verbinding verbroken, schiet niet echt op..En die koffie, dat heb ik ook, drink van die kleine kopjes espresso en daar kunnen ze mee blijven komen.Maar dat heb ik met alles eigenlijk chocolade, pinda's, pepermuntjes, noem maar op.Problemen met slapen heb ik niet ondanks al die koffie.Die heb ik wel als ik drink, midden in de nacht wakker, om een uur of drie en dan pas om een een uur of zeven weer inslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goeie middag Kore.Wat vervelend nu toch dat je er iedere keer weer uit ligt. Hopelijk heb je dar nu geen last meer van.Ja en dat slaapgebrek. Ik denk dat daar veel mensen last van hebben als ze stoppen of minderen met drinken.Je bent al zo lang gewend om met drank op te gaan (slapen), want eiogenlijk is dat geen echte slaap.Geef jezelf de tijd om te wennen aan een andere vorm van slaap. Dat moet door het lichaam en de geest opnieuw ondekt worden.Ikzelf dronk erg veel, viel als een vaatdoek in een soort van slaap, werd daarna twee-drie uur wakker met een hoop spinnen tegen de muur, en een heel opgejaagd gevoel. Het werd echt heel gaotisch in m'n hoofd.Het heeft echt jaren geduurd voor ik echt goed kon slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Wat een lol hier; sinds maandag staakt het vrachtvervoer; geen aanvoer van benzine, drinkwater, voedsel etc. Nou ja flink gehamsterd afgelopen dagen. 2 voordelen: er rijdt bijna geen auto meer en alco hoef ik niet meer te hamsteren; scheelt een slok.Deze week krijgen we de mensen nog wel van a naar b, daarna ga ik met een kudde ezels naar het vliegveld ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Woman,Ik neem aan dat de technische kwaliteit van je droom bedoeld als zegt "mooi is dat"Het lijkt me helemaal niets als je je verplicht voelt je te geven aan iemand die je niet aantrekkelijk vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 GoedemorgenNeem een koord en knoop het om je nekbovenin, net onder de kaak,op het strottenhoofdtrek het elk uur een beetjes straken dan weer een uur wat minderen doe dat 6 weken langIk word er een beetje gek vanwil het wel uit mn keel trekken maar dat gaat nietEigen HA is op vakantie, bij een ander ben ik al geweestdie weet het ook niet. kan me vandaag niet zo goed concentreren dus schrijfeven niet mee, beetje wanhopigNee, is geen aandachttrekkerij of zieligdoenerij, ben gewoon even duidelijkwaarom ik niet schrijf, meer is er niet, is al genoeg denk ik. En jullie kunnen er ook niets aan doen.Nou tot later, ik log nu ook uit...ga wat doendat leidt wat af hoop ik..Lang achter de pc zitten is ook niet bevorderlijk heb ik gemerkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Bolletje,Heb er even over nagedacht maar ik blijf het een compliment vinden.Is toch heerlijk als je partner je mooi vind,En wat dan eventueel volgt is toch niet ik-gericht, dat is van en voor beide.Je bent met elkaar, wat is er dan mooier dan genieten van elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Pfffffffffffff goeiendag allemaal, ben eindelijk bijgelezen.telkens als ik een pagina uit had was er al weer een nieuwe bij.Kore: fijn dat het weer lukt! Maar als je meegelezen hebt zie je dat veel anderen er ook problemen mee hebben/hadden, ik ook. Vanmorgen nog. Geef de moed niet op, blijf proberen! Hoe gaat het verder met je?Tort: las gisteren over je naarbedga-wekker en heb dat ook geprobeerd. Maar helaas............... ik mep dat ding uit, denk "o ja, ik moet naar bed" en snurk even zo hard verder op de bank! Ik baal daar erg van want behalve dat mn hele ritme ontregeld is doe ik ook mn dieren tekort (soort van blaastraining haha) en word ik letterlijk gebroken wakker op die bank. Dan nog eruit en dan weer paar uurtjes in bed. Is dus ook geen goede nachtrust. En daar had ik nou zo op gehoopt na het stoppen met alco..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Dhendro,Ik zie het al voor me:jij met die kudde ezels bij het vliegveld...Duurt het nog lang denk je???die staking...Bol, hoezo heeft het jaren bij jou geduurd?je bent toch nog maar sinds nov. gestopt las ik net?Nee met die koffie was ik onbedoeld op wegnaar een nieuwe verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Alf............... sterkte man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Vriend Alf. Heel veel sterkte. Ik hoop toch dat het een keer wat minder wordt zeg. En wat vervelend dat de arts nu op vakantie is. Is er nu helemaal niemand anders die je ff vooruit kan helpen?Teveel er is inderdaad niets mooiers, zeker voor een vrouw, om een compliment te krijgen over haar lichaam.Ik kreeg dat ook maar de momenten daarna waren voor Jos. Kijk als je een tijd lang de ervaring hebt dat je alleen mooi bent voor een nummertje, en daarna is Jos moe of wil slapen of heeft spierpijn. En die spierpijn kwam echt niet door de hevige toestanden, maar dan is er weinig samenspel en delen. Jos heeft vaak toegegeven dat hij hierin erg egoistisch bezig is geweest. Nou dan krijg ik een heel ander beeld van complimenten over mijn lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Geen idee Kore, het is al het hele jaar hier stakingspuinhoop, geen pijl op te trekken,nemen zoals het komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Borretje,Heb al gezegd dat het anders aangekomen is dan verzonden.Ik had een veertje in gedachten, een pluisje dons, het is gemuteerd tot een bonk lood.Kan het berichtje weghalen maar dat is alleen de tekst, de woorden blijven blijkbaar hangen, helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Alf, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Kore in ben pas maanden geleden helemaal gestopt met drinken. Daarvoor nam ik één Refusal en dronk dat een dag of 5 niet. Daarna dronk ik weer een dag en nam de volgende ochtend weer een Refusal. Maar dat ik echt stevig dronk is nu zo'n 30 jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hahaha die Frans: dat is nou typisch een voorbeeld van waarom mannen en vrouwen soms niet van dezelfde planeet komen Bor en Bol: weet nu ff geen reactie maar heb jullie aandachtig gevolgd en waardeer jullie bijdragen zeer. Voor jullie allebei :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Alf,wat vreselijk naar lijkt me dat!!!Kun je geen contact opnemen met het ZH?Ja Sara, ik heb het van jou ook gelezen,maar 10 a 15 keer per dag?en bij iedere posting?Hoe gaat het in de keuken van juffr. Saartje trouwens/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Bol, met kerst heb je in ieder geval nog gedronken heb je hier uitgebreid verteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 nee duhu ???????De details waren mooi, Teveel.Waar zie je me voor aan !!! quote: Originally posted by: TeveelWoman, Ik neem aan dat de technische kwaliteit van je droom bedoeld als zegt "mooi is dat" Het lijkt me helemaal niets als je je verplicht voelt je te geven aan iemand die je niet aantrekkelijk vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Jammer Bolletje,Hoop, en geloof, dat ik anders ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Guns Kore dan ben je wel een doorzetter hoor! Ik gaf het na 4 pogingen geheid op en liet het er die dag verder maar weer bij....Hihi de keuken van Saartje........nou euhhh geen burgemeester te bekennen en Zwieber komt alleen voor de koffie hier maarre niet geweldig dus. Doe mn best maar de regelmaat ontbreekt. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Heel fijn Borretje,Een geruststelling, overschat blijkbaar wat ik teweeg breng, gelukkig maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden