fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Oh zitten die hier nog?? ...Goed dat je het zegt sunny .Vermoeiend maar dochter vangt veel op. Knappe meid heb ik..straks rust. Het vreemde dan is dat je het dan weer een beetje mist. It will never be perfect but that's ok too Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 @borretjeDaar ben ik niet zo bang voor... En zou ik die kant op neigen heb ik jullie nog altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Oh my god daar gaat em weer met zijne woestijnvos Niwi!!! Get your poep here!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 ben ik jouw fennek wil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 PP, wat je bedoeld over wat Tort schreef weet ik niet.Ja natuurlijk heb ik een paar x gedacht dat stoppen beter zou zijn.Maar 14 dagen, 6 dagen, en dan lukt het in ene niet meer. Echter, het minderen gaat best goed.Met zeker ook droge dagen tussendoor. Heel enkel dat de moed in mijn schoenen zakt omdat ik toch 3 of 5 drink. Dat gewiebel is er soms nog wel ja. Ik accepteer dat voor nu. Dwz, streef ernaar dat ik het bij 1 of 2 gl kan houden iedere keer dat ik wel drink.Op dit moment denk ik dat ik moeilijkheden moet omzeilen. Vanuit kalmte kan ik beter bij de les blijven.NU voel ik me even weer okay....Ik snap geloof ik wel wat je zegt. Jij hebt het over een ander uitgangspunt. Eentje vanwaar ik me structureel sterker zou kunnen maken. Op dit moment lukt dat nog niet.Ik vind het wel heel lief dat je met me meedenkt PP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 ik ga jullie laten.... the ambassy of israel in Bxl's is waiting for me....zien wat die me weer te vertellen hebben en welke administratieve draaimolen ik weer in gang moet zetten.... leve de buraucratie! tot laters miss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Lieve borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Op tijd tot tien tellen sun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 PP, ben jij eerst een tijd gestopt geweest?Ik moet trouwens even snel doesjen, ben er strakkies weer hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Aha borrie That's my little secret..Welke tekst??Ben je in de war nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ben ff weg, maar ik kom vast terug , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Sapperdeflappen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 gekke borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Marika, wat ontzettend goed van je zeg. Heel knap. Wat zal jij trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 I have toe goo...Kindjes roepen nana..nana..nana..nana..JA!! Ik kom heus wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 buhbyez Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Als ik jullie zo hoor is stoppen veel beter dan minderen... En de onderbouwing vind ik eigenlijk ook wel treffend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Frans,Volgens mij is minderen, sociaal en gecontroleerd gaan drinken het mooiste.Als dat niet lukt en je continu een gevecht met jezelf moet leveren is stoppen de enige optie.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Dag dag Frummers!Ben even naar kantoor!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 quote: Originally posted by: willThe hard way of the soft way ?? Soft way: (diepe basstem) Haje borretje, wil je met je goddelijke lichaam eventjes onder de warme waterstralen komen staan ? Ik heb de zeep klaar en zal je helemaal inzepen van boven tot beneden, zodat je vandaag heerlijk zult ruiken van kop tot teen Kijk dit vond ik wel wat, dus ik vanochtend naar de douche en vraag aan manlief of 't ie even zoiets tegen mij wou zeggen, zegt 't ie: Trek die ochtendjas uit, dan kan ik ff naar je lekkere t****tjes kijken ?????Heb expres mijn ochtendjas pas in de badkamer uitgedaan, hij bekijkt het maar:devil:Is niet A-gerelateerd ofzo, maar wou gewoon ff klagen, snorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 PP, ik ben al veel langer bezig dan me lief is hoor.:$Ik snap trouwens prima wat je bedoeld!Ook Harry: ik heb ook geen zin in almaar vechten.Maar het prettige gevoel van fris zijn in da kop is toch.....hmmmmm heel fijn!Superfijn!!Ha die Marika: nou wat goed van je!!Fijn dat je ook nog meeleest nu en dan.Ik hoop dat je voedende dingen kunt vinden al moet je soms ook met een klein :light: zoeken!Hum, fris geworden van de doesj.Zin om es wat lijfelijks te gaan doen!!Laterss allemaal!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Wat heeft hij daar verkeerd aan gezegd Tort?Dat was toch een compliment... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Terug van afspraak, instanties, je wordt er gek van.Word al wekenlang van het ene loketnaar het andere gestuurd en niemanddie eens kan vertellen hoe het nu precies zit:huh:.Maar goed,ik laat me hier niet door triggeren,dat vertik ik!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Nou Teveel ik denk dat ik het gevoel zou krijgen dat dat niet zo zeer een compliment naar mij zou zijn maar eerder een begin van een????????? En dan is dat meer naar zichzelf gericht.Bol kent dat soort complimentjes. Jaren zelf mee gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goedemorgen!Ik probeer het nog maar weer eens een keer..Zaterdag werd ik er bij het posten van een bericht weer eens uitgegooiden sindsdien zelfs bij het vernieuwen en pagina verwisselen,na resetten gaat het dan weer even goedtot opnieuw die ergerlijke pagina Thomson gateway verschijnt.....en ik er weer uitlig.Dinsdag zou hier voor de derde keer een monteur van KPN komen,maar hij belde dat hij nu eindelijk de fout had gevondenbij de centrale hier in de stad.Hijzelf was niet bevoegd daar iets aan te doen,maar zou het zo snel mogelijk regelen en mij daarover bellen.Is nog niet gebeurd, maar omdat ik er vandaag nog niet ben uitgegooid,nog maar eens een poging:DVerder ben ik wegens chronisch slaapgebrek erg moe,maar kwam er opeens achter wat de oorzaak misschien kan zijn:KOFFIE...Sinds het stoppen met wijn, maar vooral sinds mijn nieuwe apparaatben ik dat nl eeerg lekker gaan vinden...dus gebruik ik nu decafe en ook veel minder.Het resultaat tot nu toe is dat ik nog niet veel beter slaapen nóg vermoeider ben,maar geef het de tijd.Vind het wel stom van mezelf dat ik daar nu pas op kwam!!!Ik heb grotendeels wel alles gelezenen vond het soms heel erg jammer dat ik niet kon reageren.Hoop dat het dit keer lukt,Allemaal veel liefs en sterkte!!! Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden