will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Fleurtje , maar dat wist je al hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Haha ja als je achter de pecee zit. Leuk is dat. Vindt ze reuze gezellig. Gaat ze op je hand liggen als je de muis vast hebt. ze is echt wel grappig Poesje. (Poespoes is de tijger. Ingewikkeld he) quote: Originally posted by: jane4Ik zit al de hele avond met PoesPoes op schoot eerst 2 dagen wegvluchten en nu volgt ze me zelfs naar boven en installeert zich weer uitgebreid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeMuppie.. Still happy your back Me too, Fleur.Ik bedoel dat jij terug bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Truste Blondie, truste allemaal,Ja het gaat goed, ga mijn boek en mijn bedje opzoeken.Allemaal lekker slapen, morgen wacht een droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Top dat je weer een goeie dag had Teveelwelstrusten en slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 dus, Woman, je hebt mijn stad niet op stelten gezet?gelukkig dan kan ik met een gerust hat trugkomen.leuke film?hier was een mooie met die ziekte die je van open flessen krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 je aanhangstelt maar wat Bekkie dat is beter;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Oké Fleur, zal nooit meer een grap over een belg maken, je mag me voor 1 keertje slaan!Haal de foto zometeen wel weer weg want je ziet mijn gezicht er een beetje op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 trusten teveel,Witte heb het aangepast hoor aanhangselt een leuke:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ja heb je die film gezien ? Ik dus een stukje. Ze kregen vast iets met elkaar. Hij en die vrouw van de man die op het vliegtuig was gestapt. Ik ga even mn hondje uitlaten. Fijn dat Poesje vriendjes met je gemaakt heeft. Ze kan ook zo heerlijk kirren als je haar aanraakt. Ze is mn zorgenkindje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 vortTort!buenas noches todos:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ha die tort, ik ging gelijk plat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik heb mijn wekker weer door de kamer gegooid:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Heb je raad opgevolgd hoor Hannah tnx for de tip:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Jaaa soms vliegt de tijd he Tortilla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mooi!Heb het hier weerhelemaal gehadMet mij dus hèTrust! :) enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Istie kapot tortilla? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Jammer, Fleur, te laat, sta ik met mijn poep klaar (kan nog steeds niet aan die uitdrukking wennen )dat was me toch een klets geworden ;).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Nee, morgen maar weer op 23u, het moet mij toch eens een keergaan lukken om voor twaalven in bed te liggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Overpeinzing:Doar goat de tyd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Wil je nooit weten wat ik door de kamer heb gesmeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 En met die overpeinzingverzet ik mijn zinnenen verhef mijn vermoeide lijfom mij neder te leggenen verder te peinzen in dromenland.Tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik pak mn breipennen op en ga er ook een eind aan breien.Fijne chat nog en voor straks weltrustenLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 quote: Originally posted by: wingchunMaar ketchup in soup is niet okee. Ketchup is sowieso niet okee. Men moet grenzen stellen ergens. Sorry, maar daar moet ik toch echt nog even voor inloggen,ketchup in soep is vet oké!!!!!En sambal door pindakaas trouwens ook!En nu ga ik echt liggen.....op bed dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Saludos tort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden