Spring naar bijdragen

Donderdag 29 juli 2010

tasseke

Aanbevolen berichten

Beeldscherm valt uit ? Wat gek,
Beetje wiebelen met beeldscherm of anders even de stekker controleren achter in mn pecee.
Is het hier koopavond ?
Ik ga opzoek naar een heel mooi leeg boek waar ik spreuken, geheimen en spannende toverdingen in ga verzamelen. Ben een boek aan het lezen over heksen. Leuk. Die fase heb ik gemist in mn pubertijd, dus alsnog inhalen.
Ben altijd wel een beetje van de magie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 514
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed Wingemans. Niet meer zo heet. Ik kan daar ook niet zo goed tegen. Ja en verder ben ik nog steeds alcoholvrij. Een heerlijk leven zo. Geen spanningen meer, een nuchter kop, betere inzichten in mijn relatie met Jos. Wat wil ik nog meer. Nee mij hoor je niet klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Dat is leuk even hop de stad in om een toverboek te kopen. Mooie gevonden met een keltisch kruis en edelstenen erop. Zowie mee, kan de hele weg los lopen. Begin zowaar een heus vakantiegevoel te krijgen :)
Even chillen en dan naar de film. Als ik dan thuiskom is het best wel laat, dat is dan weer jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe IK dient zich aan !!!
Jippie ! Beetje loslaten van het oude, mooi is dat. Kom met een nieuw velletje thuis straks.
Allemaal leuke andere dingen doen. Daar hou ik van. Ik gruwel van geregeldheden en altijd hetzelfde. Dus goed voor mij dit. x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Phoeh...
Sjjjjjjjjjjtttttttttttt...
Stilte...

Ik lust geen mosselen. Er zit daar zo een gek tongetje in..Ooit eens ontleed toen ik jong was. Nooit doen dus! It doesn't look nice at all!!
Wat ik wel leuk vind is dat ie zo mooi opengaat als je ze in water laat. Ook al die diertjes die erop wonen..Groot hart heeft een mossel toch? Maar smaken doen ze niet!

Moest beetje lachen om het eerdere douche verhaal. Wie schrikt er nou nog van als een man zegt hey laat me je mooie tuuuuuuuuuuuut eens zien? Op dat gebied heb ik geen andere verwachtingen hoor..
Wees blij dat hij ze nog mooi vindt zou ik dan zo zeggen. En op zichzelf gericht..nou ja..
Als ik het hebben wil ga ik heus ook geen romantische trukjes bovenhalen. Show me the meat! Romantiek ach ja..
Wel een slimme zet van die bonbons :D

Suusje is dus best ok? Ik wil het verhaal wel horen..
Hit Fleur!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...