Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Beeldscherm valt uit ? Wat gek, Beetje wiebelen met beeldscherm of anders even de stekker controleren achter in mn pecee.Is het hier koopavond ?Ik ga opzoek naar een heel mooi leeg boek waar ik spreuken, geheimen en spannende toverdingen in ga verzamelen. Ben een boek aan het lezen over heksen. Leuk. Die fase heb ik gemist in mn pubertijd, dus alsnog inhalen. Ben altijd wel een beetje van de magie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 hoi allemaalwaar staan die 12 stappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 geregenereerd? Opgekalefaterd bedoel je?Lukt wel hoor, maar laten verwennen is er niet bij. selfservice hierde verwennerij staat in de koelkast ben ik net achteren is al half op dusvolgende vakantie naar afslankoordwie heeft er één te ruil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Geen geintje hoor, wiebelen met beeldscherm. Klinkt mischien niet serieus maar is wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Thanx Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ja koopavond tot 21.00 uur.geen soneX ofzo jammer genoeg nogdie komt in de wijk Bloemendaal wel straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Dank Je PP,Ik heb Xinea verwezen naar dit deel van het dagdraadje, misschien kan ze er iets mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 quote: Originally posted by: wingchunHitte kunnen mossels inderdaad niet zo goed tegen Bol. Ik vind het weer prima zo! Inderdaad Wingemans. Ze blijven het langst vers in ijs. en dan zijn ze mmmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Bol jij vroeg me iets,maar kan het niet terugvindenweet jij het nogof was het niet belangrijk:D (genoeg)om te onthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hahaha Jane ik zou het ook niet meer weten meis. Misschien is het niet zo belangrijk. En anders schiet het me wel weer te binnen. Is dat vandaag geweest? Of weet je dat niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 denk het wel Bolik heb mar klein stukje teruggelezen en toenwas mijn accu leegnou ja laat maar, als het belangrijk is komt het wel terugga maar niet zoeken, doe ik ook nietik ga journaal en filmpje pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 En ja!We zijn eruitKolonisten van CatanIk ben wit van vredeGrrrrr!!!!Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goed Wingemans. Niet meer zo heet. Ik kan daar ook niet zo goed tegen. Ja en verder ben ik nog steeds alcoholvrij. Een heerlijk leven zo. Geen spanningen meer, een nuchter kop, betere inzichten in mijn relatie met Jos. Wat wil ik nog meer. Nee mij hoor je niet klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Marjo,Mag graag een cryptogram oplossen maar jij hebt teveel sterren.Sla die vrede op en vergeet je woede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 ZoDat is leuk even hop de stad in om een toverboek te kopen. Mooie gevonden met een keltisch kruis en edelstenen erop. Zowie mee, kan de hele weg los lopen. Begin zowaar een heus vakantiegevoel te krijgen Even chillen en dan naar de film. Als ik dan thuiskom is het best wel laat, dat is dan weer jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Een nieuwe IK dient zich aan !!!Jippie ! Beetje loslaten van het oude, mooi is dat. Kom met een nieuw velletje thuis straks. Allemaal leuke andere dingen doen. Daar hou ik van. Ik gruwel van geregeldheden en altijd hetzelfde. Dus goed voor mij dit. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Moet je morgen vroeg op dan Woman?Als dat niet zo is maakt het toch niet uit, niet het uur is belangrijk, de beleving, daar gaat het om.Heel veel plezier vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Weet wel zeker dat dat gaat smaken Wing, eet ze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 I agree, Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hé hebben we de laatste tijd nog iets gehoord van Slokje? Ik heb haar gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Off to the moviesTussendoor nog een leuke gehoord zojuist op tevee:Alcoholisme is een ziekte, je krijgt het van open flessen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 New Woman, there you go!Enjoy it... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Frummers!Ga mn bedstee opzoeken.Slaap wel allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Phoeh...Sjjjjjjjjjjtttttttttttt...Stilte...Ik lust geen mosselen. Er zit daar zo een gek tongetje in..Ooit eens ontleed toen ik jong was. Nooit doen dus! It doesn't look nice at all!!Wat ik wel leuk vind is dat ie zo mooi opengaat als je ze in water laat. Ook al die diertjes die erop wonen..Groot hart heeft een mossel toch? Maar smaken doen ze niet! Moest beetje lachen om het eerdere douche verhaal. Wie schrikt er nou nog van als een man zegt hey laat me je mooie tuuuuuuuuuuuut eens zien? Op dat gebied heb ik geen andere verwachtingen hoor..Wees blij dat hij ze nog mooi vindt zou ik dan zo zeggen. En op zichzelf gericht..nou ja..Als ik het hebben wil ga ik heus ook geen romantische trukjes bovenhalen. Show me the meat! Romantiek ach ja..Wel een slimme zet van die bonbons Suusje is dus best ok? Ik wil het verhaal wel horen..Hit Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden