Frans Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 @Woman.. das toevallig! Ik ook!Ik ga Inception zien. Normaal niet zo'n grote bioscoopganger (gewoon alles downloaden ), maar dit wil ik wel in de bios zien. Moet ge-wel-dig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zie soms dat er een @ voor iemand zijn naam gezet word.Heeft dat een bepaalde betekenis?Zijn er codes voor ingewijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zo weer terug van werk, boodschapjes gedaan huis aan kant... Wordt hier nog eens blinkend schoon !!!Iemand al iets gehoord van Igor ? Had vandaag toch haar intakegesprek meen ik mme te herinneren...Suus, wat is er aan de hand lieverd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 @Teveel : Dan is het bericht direct aan jou gericht Altijd makkelijk op een forum of in een mail aan meerdere mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zo zie je maar, het is niet meer dan het lijkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Er hoeft niet overal wat achter te zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Heerlijk hé Borrie. Wat zal hij straks plat geknuffeld worden zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Is dat ver Borretje, waar je je zoon ophaalt?Heel fijne dagen in elk geval met hem, en de rest natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goede reis dan straks Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hallo lieve frummers!Suus heeft een oor gehad hoor!Dat wilde ik even doorgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Fijn om te horen Madelief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Geweldig Madellieverdje.Zo Bol gaat d'r bolle buik zo eens verwennen. Met rosbief. Dat is om aan te sterken zeggen ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ha mensenik ben er weinigoveral inlogpechmaar zit nu bij de Mac notabenedus niet genoeg tijd om bij te lezenwel om ff contact te maken en teschrijven dat het hier erg fijn is.Mooi weer, ik heb de Zaanse Schans gefietst vandaagen ben de buurt lekker aan het verkennen.liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Geniet ervan Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goh Jane wat ontzettend fijn voor je dat je zo geniet. Het weer zit niet zo mee maar tussen de buien door zal het best goed vertoeven zijn daar. Hoelang blijf je weg? Het zal wel erg mooi zijn in het huis. Ik kan me daar best wel iets bij voorstellen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hai jullie,Ik lees net dat Suus er was. Beetje in paniek leek ze en ik schrik er wel van. Kan ze niet met ons in contact vanwege haar ogen? Ik weet niet of Madelief er iets over kan of mag zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Woman, ga je zo'n rubberbootje kopen? Ik hoor dan erg graag of dat bevalt. Ik wil ook wel een bad, maar heb er niet echt de ruimte voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik ga drie op een rij doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mupke, nee we hebben het niet gehad over haar ogen. Dat is ook dom dat ik er niet naar gevraagd heb!Maar over de inhoud van het gesprek kan ik niets zeggen, dat moet Suus zelf doen.Mijn mening is wel dat het haar kan helpen als ze het hier zou bespreken.Maar ja dat kan ik niet beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Nee, ik hoef geen verhalen die ze zelf zou kunnen vertellen Madelief. Ik dacht dat ze misschien steeds niet online was vanwege haar ogen en dat ze daarom ook zo snel hier weer afhaakte. Maar als zij er niets over gezegd heeft is dat waarschijnlijk nu het probleem ook niet.Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Iedereen naar de keuken?Ik heb een talent voor inloggen als er niemand is geloof ik. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik ben er wel Mupke,Dacht eerst te vertellen dat we in ons vorige huis een bad hadden en dat er uit hebben laten slopen omdat het bijna nooit gebruikt werd.Toen we dit appartement kochten hebben we een Whisperpool (soort bruisbad) laten installeren, de enigen die het gebruiken zijn de kleinkinderen.En dan alleen de kleine, mijn kleinzoon van 10 gaat ook al liever in de douche.Wilde het niet vertellen omdat het een beetje negatief is, heb het nu toch gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Geeft niet Teveel.Ik had in mn vorige huis ook een bad. Die gebruikte ik maar hooguit 4 keer per jaar ofzo. Daarom vind ik het nu ook niet de moeite een echt bad te laten installeren. Maar soms heb ik enorm zin in een beetje in water liggen. Dus mag het wat mij betreft ook wel een rubberbootje gevuld met water zijn. Ik ben niet zo kritisch dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mupke,Dan mag je er wel op letten dat het bootje een opblaasbare bodem heeft.Als het gewoon zo 'n enkele kunststof bodem is lijkt het me knap koud, je zit of ligt dan in wezen gewoon op de tegels.Tenzij je de vloerverwarming eerst aanzet natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden