Spring naar bijdragen

Donderdag 29 juli 2010

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 514
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha mensen
ik ben er weinig
overal inlogpech
maar zit nu bij de Mac notabene
dus niet genoeg tijd om bij te lezen
wel om ff contact te maken en te
schrijven dat het hier erg fijn is.
Mooi weer, ik heb de Zaanse Schans gefietst vandaag
en ben de buurt lekker aan het verkennen.
liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Jane wat ontzettend fijn voor je dat je zo geniet. Het weer zit niet zo mee maar tussen de buien door zal het best goed vertoeven zijn daar. Hoelang blijf je weg? Het zal wel erg mooi zijn in het huis. Ik kan me daar best wel iets bij voorstellen hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, nee we hebben het niet gehad over haar ogen. Dat is ook dom dat ik er niet naar gevraagd heb!
Maar over de inhoud van het gesprek kan ik niets zeggen, dat moet Suus zelf doen.
Mijn mening is wel dat het haar kan helpen als ze het hier zou bespreken.
Maar ja dat kan ik niet beslissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik hoef geen verhalen die ze zelf zou kunnen vertellen Madelief. Ik dacht dat ze misschien steeds niet online was vanwege haar ogen en dat ze daarom ook zo snel hier weer afhaakte. Maar als zij er niets over gezegd heeft is dat waarschijnlijk nu het probleem ook niet.
Dank je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er wel Mupke,

Dacht eerst te vertellen dat we in ons vorige huis een bad hadden en dat er uit hebben laten slopen omdat het bijna nooit gebruikt werd.
Toen we dit appartement kochten hebben we een Whisperpool (soort bruisbad) laten installeren, de enigen die het gebruiken zijn de kleinkinderen.
En dan alleen de kleine, mijn kleinzoon van 10 gaat ook al liever in de douche.

Wilde het niet vertellen omdat het een beetje negatief is, heb het nu toch gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeft niet Teveel.
Ik had in mn vorige huis ook een bad. Die gebruikte ik maar hooguit 4 keer per jaar ofzo. Daarom vind ik het nu ook niet de moeite een echt bad te laten installeren. Maar soms heb ik enorm zin in een beetje in water liggen. Dus mag het wat mij betreft ook wel een rubberbootje gevuld met water zijn. :D Ik ben niet zo kritisch dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke,

Dan mag je er wel op letten dat het bootje een opblaasbare bodem heeft.
Als het gewoon zo 'n enkele kunststof bodem is lijkt het me knap koud, je zit of ligt dan in wezen gewoon op de tegels.

Tenzij je de vloerverwarming eerst aanzet natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...