Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Truste Madelief,Fleurtje, je moet er niet naar kijken en zeker niet ontleden.Lust trouwens ook niet zo 'n pan vol maar een paar mosselen door een saus of een ander gerecht, lekker.Ze gaan ook mooi open als ze in kokend water worden gegooid, en de lucht die er dan uit moet voor de schelp opent geeft een piepend geluidje.Maar dan is niet van plezier hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Oeeee jij kleine sadist...teveel is teveel hé.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hoho Fleurtje,Ik signaleer, zeg niet dat ik daar lol in heb, kook trouwens zelf geen mosselen.Lust heel graag Hollandse (grijze, Noordzee) garnalen maar zal ze ook niet zelf levend in het kokende water gooien.Hypocriet, ja vast wel...Zou ook niet zelf een dier kunnen slachten maar eet graag een stukje vlees... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mensen tot morgen weer. Trusten en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Om ze zelf niet gekookt te hebben kon je het anders goed omschrijven .Fleurt don't mind. Jij lijkt op de kerstman I am boring myself again Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 In India leefde een waterdrager die twee grote potten had. Ze hingen aan de twee uiteinden van een stok die hij om zijn nek droeg. In één van de potten zat een barst.De andere pot was volledig intact en bevatte, aan het eind van de lange wandeling naar het huis van zijn meester, de volle hoeveelheid water. De pot met de barst was dan nog maar voor de helft gevuld. De andere helft was er onderweg door de barst uitgesijpeld.Dit ging zo twee jaar door. Steeds als de waterdrager bij het huis van zijn meester kwam, had hij anderhalve pot water beschikbaar. De gave pot was natuurlijk trots op wat hij presteerde. Maar de arme, gebroken pot schaamde zich diep voor zijn onvolkomenheid. Hij voelde zich ellendig, omdat hij maar de helft deed van wat hij zou moeten doen. Na twee jaar van wat hij als een grote mislukking beschouwde, besloot de gebroken pot bij de rivier met de waterdrager te gaan praten.'Ik schaam me voor mezelf, en ik wil mijn excuses aanbieden' zei de pot.'Waarom schaam je je?" vroeg de waterdrager.'Omdat ik de afgelopen twee jaar slechts de helft van mijn inhoud heb kunnen overbrengen, door die scheur in mijn zijkant. De andere helft van het water is onderweg naar het huis van je meester weggesijpeld. Door mijn gebrek moet jij al dit werk doen en worden je inspanningen niet volledig beloond.'Het deed de waterdrager verdriet, dat de oude gebarsten pot er zo over dacht en vol medeleven zei hij: 'Als we straks terug naar het huis van mijn meester gaan, moet je eens kijken naar de schitterende bloemen die langs het pad groeien.'En jawel hoor, terwijl ze de heuvel opliepen, zag de oude, gebarsten pot de prachtigste bloemen langs het pad, die door de zon werden verwarmd. De aanblik van de bloemen vrolijkte hem een beetje op. Maar aan het einde van de tocht voelde hij zich toch nog steeds ellendig, omdat ook deze keer de helft van het water was weggesijpeld.En dus verontschuldigde de pot zich opnieuw bij de waterdrager voor zijn falen.Nu zei de waterdrager tegen de pot:' Heb je gezien dat er alleen bloemen groeiden aan jouw kant van de weg en niet aan de kant waar ik de andere pot droeg? Weet je hoe dat komt? Ik heb altijd al geweten dat je een barst in je wand hebt en daar heb ik mijn voordeel mee gedaan. Ik heb bloemzaden geplant aan jouw kant van de weg, en elke keer als we terugkwamen van de rivier om naar het huis van mijn meester te gaan, heb jij die zaden water gegeven. Ik heb die schitterende bloemen al twee jaar lang kunnen plukken om de tafel in het huis van mijn meester mee te versieren. Als jij er niet was geweest, precies zoals je bent, zou mijn meester niet hebben kunnen genieten van de pracht die deze bloemen in zijn huis hebben gebracht.' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Fleur like Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Nothing can touch me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Truste Bolletje,Mijn moeder kookte ze vaak Fleur, als de "R" in de maand was, toen was dat nog zo.Dat van die kerstman ontgaat me, maar ach, er ontgaat me zoveel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Idem dito teveel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mooi verhaal Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 En toch wil ik de perfecte pot zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mooi Fleurtje...Akelei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 I'll think I get out off here, were I can run just as fast as I can.To the middle off nowhere, to the middle of my fustrated fears.Insteed of making me better you keep making me ill..Jieeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaa!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Wie bepaalt wat perfect is Fleur,Niet de gave pot was waardevol, en bovendien simpel te vervangen.De pot met de barst, die had een extra, en er was (is) geen identieke, onvervangbaar dus.Perfecte dingen, perfecte mensen, ze bestaan niet, en gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Every day I fight a war against a mirror I can't take the person staring back at meI'm a hazard to myself don't let me get me I'm my own worst enemyit's bad when you dont know yourself so irratiting don't want to be my friend no moreI wanna be somebody elseDat kind heeft problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Fout!Perfectie bestaat in mijn hoofd. En daardoor bestaat het ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goh leef ik in sprookjesland?? Teveel disneyfilms I guess.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Of zoals zoon zeiTsja, ik heb een moeilijke jeugd gehad..ProestendSlappe lachMet een mond vol drinken naar ja naar waar stuivenGrrr..Mijn huis is eenhoutwerkplaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zo lieverds, weer terug van de AA en het was weer een zeer waardevolle avond...Wil bij deze nog wel even mijn excuses aanbieden voor de discussie gisteren met PP...Was boos en onredelijk naar jou toe door alle frustraties on onmacht die ik op dat moment voelde en dat was niet goed...Ga me echt nog wel buigen over wat jij en Bor me duidelijk wilde maken, want inzicht geeft voor mij vooruitgang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goedenavond iedereen, val zomaar ff binnen. Alles bonne ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Why would I explain it?It's so easy to get...you are a big boy..Het is niet het weerleggen van dat me helpt..eerder de erkenning mr mossel. So I won't go there Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Bonne?Ben je gek!Ik heb nog wel wat..Hi Will Joe okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Was een foutje Akelei, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ah nee..het is plus H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden