Kore Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Sara ,denk aan de twee wolven he? Duim maar niet Eks,'t zou juist goed zijn, die operatie,ik heb nl ernstige artroseen kan dus ook heel slecht lopen ed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Frans heel veel sterkte met datgeen je besloten hebt. als je er echt achter blijft staan, moet het lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Saar, van hieruit een virtuele arm om je heen lieverd. Je bent niet alleen. We zijn er voor je meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Sterkte ermee Frans!Ja Cathy, ik ben er weeren 't lijkt erop dat het dit keer lukt te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Kore:Ik ben direct op mijn duimen gaan zitten en heb ze daarna vermanend toegesproken...Ze kwamen met een ander voorstel: ze gaan duimen dat de operatie doorgaat:DMaar even zonder gekheid: klinkt niet fijn zoveel last van artrose. Moet je een nieuwe heup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ff tussendoor...Alweer een reden om niet te drinken:http://www.nu.nl/algemeen/2302...broek-met-benzine.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Dank jullie wel, lieverds !Ja het gaat weer, het is weer droog (tranen en regen) dus ga ik gauw met de honden uit.Ok, Kore weet welke wolf ik nu te eten moet geven en had dat ook al bedacht zonet; niet mezelf in de put praten, hup! Regie weer in eigen hand nemen en eraan doen wat ik zelf kan, niet lijdzaam af gaan zitten wachten en kniezen.Vind het erg voor je dat je zo'n artrose hebt, bij mij gelukkig (nog) niet in de heupen en knieën maar ken de pijn (bij mij m.n. in nek, voeten en handen). Tja....op de bank slapen is voor ons idd geen goed plan maarja............Dag luitjes, tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Nog ff: Eks :D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Eks. dan heeft ie nog geluk gehad dat hij geen sigaret op gestoken heeft. BOEM. Dag zakie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Doei Sara en sterkte hè meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hoi Sara,Was even weg.Nee, ik heet geen Frans, ik heet Harry.Maar snap heb nu wel, Venus en Mars was te toch?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Je zou zo'n man toch bezig zien op het tankstation...benzineslang in z'n broek...Dan weet je toch ook niet wat je ziet...Beetje zielig ook wel:$ Het verbaast me vaak wel hoeveel mensen met een slok op achter het stuur kruipen...Zo link:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zo stom is dat niet Sara,Dat hoop ik tenminste, zit hier al een hele tijd en sprak laatst Witte met Cathy aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ff iets anders. Ik mis Yaja. Ze was van de week wat geeriteerd en daarna heb ik ze niet meer gezien. Ik hoop dat ze terug komt. Ik zou het echt heel jammer vinden als we ze niet meer zouden zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mijn chagerijnige zin is nu gelukkig weg.Ben nog wel behoorlijk misselijk, maar dat kan ook aan het stokbroodje gezond liggen wat ik in de pauze gegeten heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zijn even weg, wandelen, paraplu mee,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Bolletje:Yajala zal wel weer opduiken, is wel eens vaker een paar dagen weg. Kiest dan geloof ik bewust voor even geen forum. Zal het nu ook wel druk hebben met haar kind die uit het ziekenhuis komt of al is.Ben er weer van tussen, boodschappen doen.Fijne dag iedereen en keep it dry:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hihi, zou Tactive moeite hebben met het woord "zakie" Bol??Hm, dat verneem je dan vanzelf wel hè?Zou handig zijn als men een lijstje verboden woorden zou zetten bij de spelregels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Kijk eens wat ik gevonden heb:http://www.google.nl/images?hl...b=wi&biw=1003&bih=410Opvouwbaar bad !!Leuk he !! kan ook op mn balkon/terras in bad En des winters zet ik em in mn badkamertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 O, hij is alleen niet meer bestelbaar zie ik. Maar goed, even verder speuren. Hij was niet zo duur, 139 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Woman. kijk anders even op MP.Wie weet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hm, even wat verklappen. Komt lief (?) hier met wat verhuisspullen om op te slaan; wil hij een kast in de kamer hebben... maar euhh, samenwonen? Niet toch? Zo nog wat dingen. Of ik ze leuk vind? Hij zet ze neer alsof ie wil blijven. Euhh, praten komt later zeker eens? Bizar hoor.Tevens ben ik nog gevleid ook.... mysterieus.........Ja hoor, mannen komen van Mars, ZEKER WETEN!Oei oei oei... :huh: :huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Cathy!!!Wat herken ik dit!!!Ja we zijn totaal verschillende wezens, mee eens.Heb hier ook zo'n exemplaar.Maar ja ik hou zielsveel van die man!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Het ene exemplaar is wat maffer dan het andere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Cathy ik denk niet dat Tacive moeite heeft met het woord "Zakie". Daar is toch niets mis mee? Ik had het ook "een ander woord voor carellion????"kunnen noemen. Dan had ik het wel kunnen begrijpen maar dit woord, neu ik denk het niet. Maar we wachten af. Dan verander ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden