Spring naar bijdragen

Donderdag 29 juli 2010

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 514
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank jullie wel, lieverds :heart:!
Ja het gaat weer, het is weer droog (tranen en regen) dus ga ik gauw met de honden uit.

Ok, Kore weet welke wolf ik nu te eten moet geven ;) en had dat ook al bedacht zonet; niet mezelf in de put praten, hup! Regie weer in eigen hand nemen en eraan doen wat ik zelf kan, niet lijdzaam af gaan zitten wachten en kniezen.
Vind het erg voor je dat je zo'n artrose hebt, bij mij gelukkig (nog) niet in de heupen en knieën maar ken de pijn (bij mij m.n. in nek, voeten en handen). Tja....op de bank slapen is voor ons idd geen goed plan maarja............

Dag luitjes, tot laters!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje:
Yajala zal wel weer opduiken, is wel eens vaker een paar dagen weg. Kiest dan geloof ik bewust voor even geen forum. Zal het nu ook wel druk hebben met haar kind die uit het ziekenhuis komt of al is.

Ben er weer van tussen, boodschappen doen.
Fijne dag iedereen en keep it dry:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, even wat verklappen. Komt lief (?) hier met wat verhuisspullen om op te slaan; wil hij een kast in de kamer hebben... maar euhh, samenwonen? Niet toch? Zo nog wat dingen. Of ik ze leuk vind? Hij zet ze neer alsof ie wil blijven.

Euhh, praten komt later zeker eens? Bizar hoor.
Tevens ben ik nog gevleid ook.... mysterieus.........

Ja hoor, mannen komen van Mars, ZEKER WETEN!

Oei oei oei... :huh: :huh: :huh: :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy ik denk niet dat Tacive moeite heeft met het woord "Zakie". Daar is toch niets mis mee? Ik had het ook "een ander woord voor carellion????"kunnen noemen. Dan had ik het wel kunnen begrijpen maar dit woord, neu ik denk het niet. Maar we wachten af. Dan verander ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...