VM1 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Wing, steak tartaar Wing, neem je dan Bio vlees?In Anwerpen is er een winkel waar je schoenen en zo kan kopen van gerecycled leder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Goeiemorgen allemaal,Oh wat wordt er hier al veel over eten gepraat!Heb gister niet zo veel gegeten, dus zit te rammelen!!Doei Wing: lekker bewegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Met plezier Borretje haar verhaal gelezen. Het is alsof daar een andere wereld open gaat! Wat fijn om zo samen met je kind te kunnen genieten!! Nuchter Bor! Mooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Suus, ik las jouw verhaal en ook de reacties. Sterkte meid. Ja eigenlijk verandert er niks Suus; je bent dezelfde Suus, alleen je weet nu aan welke dingen je kunt gaan werken. Dingen waar je last van hebt, zaken waardoor het leven beter te hanteren wordt. Niet leuk misschien, maar wel duidelijker dan voorheen.Destijds haakte je af met een verhaal over je ogen. Is dat al opgeknapt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hoe is het nu met VM dan? Alles goed?Heb je écht in de boomhut geslapen?(4 op een rij?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hoi Cathy,Laatste nacht niet want het regende pijpestelen!Daarvoor wel! Heeeeeeeeeeeeeel leuk!!!Verder gaat het goed, alleen dat grenzen aangeven gaat met ups en downs.En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Moggûh!Joehoe, hebben we weeréén binnen die buiten deperken valtWat een gekkenbende hier Vandaag weer treinenEn we gaan nÃet uit het raampje hangen!En ik zuip nog steeds teveelEn ik weet het en er is nix anEn ik heb het al helemaal niet nodigDus ik kap maar weer met die onzinEn toch lach ikDe duinen..Nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Thnx Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bor, ik wil je mijn excuses aanbieden. Ik was gisteren niet goed bezig. Ik was al vroeg aan het drinken en het maakt geen leuk mens van mij. Tevens ben ik wel eens jalours omdat alle aandacht altijd naar jou lijkt te gaan. Ik besef dat dit negatief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Nien, ik doe kalm aan en dat is goed voor mij.En grenzen.... bedoel je naar je kids of naar jezelf?? Ik drink superweinig en sla dagen over. Maar altijd in zo'n periode ga ik mijn spieren en botjes meer voelen... pijn dus. Nie leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Jammer meiden, dat wij onszelf toestemming geven om soms toch nog wat in huis te halen en te gaan drinken.Terwijl het zoooo lekker is om dat NIET te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Raar natuurlijk, ik vertel nix nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 3 op een rij!Nieuw spelletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 5? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 jongens (meisjes natuurlijk ook) nog even ditals jullie dachten dat de nederlandse - belgische buraucratie een toppunt is van ergerniswel probeer dan maar eens de israelische:Dik word hier geeeeeeeek:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Naar kids en anderen toe Cathy, dat ze niet de hele tijd op mij en mij alleen rekenen.Naar mezelf toe lukt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 héhé dat was er effe uitterug naar de volgende instructions, dearestdon' worry, be happyand up we go back to Bxl's next week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Jalours omtrent de aandacht. Maar ik weet dat dat niet goed is. Ik krijg in real-life ook veel aandacht. Meer dan ik echt wil. En toch mis ik dingen. Een "horen bij"Gelukkig vind ik het bij het wandelen op woensdagochtend. Daar is heel veel herkenning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 hey hannah hoe gaat het met jeik weet ben de laatste tijd meer met mezelf (lees in en naar israel) bezig maar tochecht oprecht deze vraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Tatum !!! Bek op het stuur en trappen !!! Kom op meid, zo te lezen heb jij het ook zeker niet makkelijk gehad en je had gelukkig een forumlid om op terug te vallen...Nu je eigen huisje met je dochtertje... haal eruit wat erin zit lieverd en laat je niet weerhouden om hier te schrijven...Maar dan wel de volgende keer voordat je gaat drinken he !!!We zijn er voor je !!! Ook voor jou !!! Net als voor iedereen die effe moeilijk zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Blondie, ook een steenbok December of Januari?/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Yep steenbok van Januari, 3 koningen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 ben er mee weg tot laterzzzzz:rose:have a nice dry season:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bor, het klopt. Ik heb zo vaak geroepen. En iedereen dacht "die red zich wel". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Knock you off your feet schorpioen... mn vriend trouwens ook schorpioen !!! Toeval ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden