Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 juli


will

Aanbevolen berichten

Heeeeey Yvonne :),

Is het bij jou thuis nu ook weer zo mooi? Voor wat ik heb geslapen heb ik heerlijk geslapen :) Gisteren naar de fysio geweest voor het intapen en gepraat over het meer willen bewegen. Fietsen en cross-trainen.

Naar de fysio gaan leek me al lastig i.v.m. de volle dosis meds maar ik nam ineens een andere houding aan: Er doorheen! Koffie, koffie en ook mezelf goed en 'mooi' verzorgen. Voelde al een stuk beter. Een klaar bij de fysio voelde ik me helemaal sterk. Had vlak er voor al een paar boodschappen gedaan maar er moest nog meer komen. Gewoon doen Tida, je angst is weg, de pijn valt met zooltjes wel mee en verder: rug recht schouders naar achter, beetje buikspieren aantrekken en húp.
Met grote glimlach in no time de rest gehaald.
Op weg naar huis....lekker in de auto :) (ben gek op autorijden) en voelde me zo sterk en blij dat ik niet drink. Anders dan voorheen kan ik me nu ergens overheen zetten en dus ben ik gelijk doorgereden naar de sportschool! Om de dag een half uur (of net zo lang als ik volhoud.

Die endorfines, wat kan je daar lang op teren, heerlijk :)

Sara, wat fijn hé, voelt al als waardering, erkenning. Lekker van genieten en als het niet doorgaat, volgende ijzers in het vuur :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 430
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Slaap lekker Will, tot later!

Kore; mogguh! Ja zou t een goed teken zijn? Pffffffff zit gewoon te shaken nu.
Nu moet ik natuurlijk zsm contact opnemen met UWV.
Wie heeft er ervaring met (gedeeltijk) uit de WAO gaan en/of werken op therapeutische basis?

Dar: wil je van baan wisselen? Heb je je cv nog up-to-date?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go Bor, tja die ellendige regels ook. Maar affijn: vandaag wordt een mooie dag, hier schijnt de zon en ik hoop dat je lekker kunt genieten van je mannetje! Gaan jullie nog iets doen?

Igor :D zal proberen dat ook te denken!
Hoe voel je je nu, na gisteren? Geeft het meer zekerheid en steun?
En wat betreft de intake hier moest ik altijd nogal lachen om die standaard-glazen, hahaha mijn standaard-glas bevat tenminste 200 ml :$. Ook bij mij reageerde de intake-dame van Tactus erg relaxed op wat ik dacht dat erg veel zou zijn (was vorig jaar 2 flessen pd). Tis dus maar hoe je het bekijkt en idd zoals al gezegd: er tellen zoveel meer factoren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tida :present::present::present::present::present:
geweldig zeg wat je vertelt! Ja endorfines: lekker stofje, hè?
Maarre........het komt ook uit je houding/instelling hoor, super!
En naar de sportschool WOW helemaal top.
Dat van letterlijk de rug rechten geldt voor mij ook haha loop/liep nogal vaak ingezakt.
Doen we niet meer, hè? Rug recht en koplampen op :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar: kan me herinneren dat je daar vorig jaar ook al problemen mee had.
Klinkt idd niet fijn. Is het een groot bedrijf?
Waar ik solliciteer is een nieuw te beginnen zaak, hoort niet bij een keten en dat spreekt me wel aan.
Heb dat nog niet eerder gedaan maar diverse functietaken zaten wel in mijn opleidingenpakket dus...

Ga nu ff in huis rommelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is dat, Sara; rug recht, schouders ontspannen en iedereen (incl. jezelf) gewoon aankijken :) Dat ik wat lodderig kijk moeten ze maar voor lief nemen hahaha. Uiterlijk is maar skin-deep.

Nu even koffie en wat House kijken.

Fijne dag allemaal en zonder drank is/wordt het leven het écht fijner. Gemakkelijker soms/vaak. Ik voel me zoveel sterker. Zal ook wel weer wennen maar nu geniet ik er van :)

Het is zoals het is en dat is okay.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! Hoe gaat het hier!

Vandaag begin ik aan dag 6 :-) Gisteravond heb ik het wel even moeilijk gehad, gelukkig was mijn behoefte na een uurtje weer weg. Met het weekend voor de deur begin ik wel een beetje nerveus te worden. Gelukkig werk ik dit weekend wat het een stuk makkelijker maakt.

Iemand nog goede tips wat te doen bij trek in een borrel?

Ik ga nu eerst maar eens even koffie zetten.

gr ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal, is voor mij allemaal nieuw hier. Gister wel een wie is wie dingetje neergezet. Vannacht aardig geslapen moet ik zeggen, had 3 wijntjes op gisteravond. Daarmee is het aardig te doen, tril maar beetje en kon ook wat eten. maar pfff heb wel veel spierpijn en ben zoooo traag. Alsof mijn hele lijf taai en stram en stijf is. Ben ook steeds afgeleid en doe alles half want dan ben ik alweer bij volgende idee, eigenlijk komt er heel weinig uit m'n handen. Maar ben al blij ik me verder niet zo ziek voel als van de week. Was ook niet zo'n slimme actie van ruim 2 liter naar niks denk ik. Mijn wijntje gisteravond smaakte niet eigenlijk en kreeg er gratis hoofdpijn van? Heb geen idee heb me aangemeld maar heb nog geen coach dus wacht maar rustig af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om op me trek momenten hier te schrijven wordt best lastig, vaak ben ik van huis of aan het werk! Ik werk namelijk in de horeca en wordt dus veel geconfronteerd met alcohol, dat maakt het extra moeilijk.
Ik ga het wel proberen want steun is er hier genoeg. Veel water drinken is idd ook en hele goeie die ik zeker ga toepassen. Thanks borretje voor de tips ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Liaa, welkom hier.
je hebt aardig last van ontwenningsverschijnselen zie ik.
Misschien ook wel beter dat je gaat afbouwen in plaats van direct helemaal stoppen maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik wens je er in ieder geval sterkte mee, goed van je dat je hier schrijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Ronald en ER!

Ronald: net wat Bor zegt; de trek gaat echt vanzelf over, denk aan de voordelen van niet-drinken en de nadelen van drinken, vraag je af of die borrel je op dat moment echt beter maakt (niet dus) en realiseer je hoeveeel spijt je zou krijgen als je het wel doet. Ik roep maar wat.
Morgen dus 1 week: toppie! :present:

Tida, wow wat sterk mens!:heart:

ER lekker uitgeslapen dus? Goed begin van de dag :rose:!

Ha die Tas! Wat schaft de pot vanmorgen? Ik denk dat ik je kliekjes vandaag niet eens door mn strot krijg maar goed, we zien wel. In elk geval sukses, ook met je dagtomtom !

Zo ga eruit, dingen te doen, zeker nu hihihi!
Helemaal zenuwachtig wat ik morgen aan zal trekken, mn haar enz.enz.
Morgenavond afspraak met buuf, vorige keer hebben we nog samen aan de wijn gezeten, hm, eens denken hoe ik dat ga inkleden...............
Dag lieve mensen, fijne dag en
good goan!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi nee ben nog niet naar de huisarts geweest. Ik was mezelf gewoon zo zat dat ik dacht nu is het klaar. Totaal niet over nagedacht dat het kwaad zou kunnen eigenlijk, was ook nog nooit gestopt. Maar dacht met half litertje moet het dan wel veilig kunnen, of zit ik er heel erg naast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...