Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Eigenlijk wil ik jullie veel vertellen.Maar het kan niet.Dit is openbaar.Af en toe stik ik.Waarom wil ik het vertellen?Is het omdat ik hier eerlijk kan zijn?Is het omdat ik in het dagelijkse leven niet eerlijk durf te zijn?Ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Was weg...Maar voor ik helemaal weg ben...Gekke borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Het allerlaatste...Je bent een mossel lights are out Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Fleur, slaap wel op de rots!Heb een rotvast vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Slaap lekker Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Zeker weten!Ik ken nogzo'n oester :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Wel heel veelPak hem nougewoon maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Jannigje,Probeer je te antwoorden maar mn inbox is vol.Ik kom er op terug.Heb al van alles geprobeerd...helaas.Morgen even kijken of het lukt!Lief van je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Is goed Madelief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Dan zit er nietsanders op..Byond da grip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Nou ja!!!Ben er nog!Het voelt raar.Maar ik denk dat het nodig is.Voor mezelf dan.Komt omdat ik me verstopt heb,denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Slaap wel Wing!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Slaap lekker Wing Ik ga zelf ook proberen te slapen.Daag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bor,Het is oke!Misschien laat ik iets meer van mezelf zien.Maar een aantal dingen zijn er voorbij gekomen waar ik over nadenk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Mijn boompje is uitgebloeid, al een paar dagen loop ik er langs en geen bloempjes meer. Dat is wel even raar, wat vind ik van geen bloei. Totdat ik wat beter ging kijken. De fragiele lichtgroene blaadjes zijn nu stevige mooie diepgroene blaadjes. En dat klopt dan toch wel weer met het boompje en mij.Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Mooi Dhendro,Hier ook zoiets,Olijfboom kaal.ben gaan praten als brugman.En jawel, mooie nieuwe blaadjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 zonder versieringtoch een prachtboom.goeienavond nog eventjevoor Womanno worriesI'm home Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Jane !!Slaap wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Borrie!Wist ik nu maar alle antwoorden.Nee ik weet het zelf niet.Wel dat ik alles dubbel goed voel.Is ook best vermoeiend.Maar ik voel nu eenmaal alles op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 quote: Originally posted by: MadeliefEigenlijk wil ik jullie veel vertellen. Maar het kan niet. Dit is openbaar. Af en toe stik ik. Waarom wil ik het vertellen? Is het omdat ik hier eerlijk kan zijn? Is het omdat ik in het dagelijkse leven niet eerlijk durf te zijn? Ik weet het niet. ----Sorry, had even telefoon tussendoor.Maar Madelief, kun je iemand een pb sturen?Maak iig van je hart geen moordkuil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Welterusten Madeliefen andere lieverds:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Okay, de meesten gaan nu slapen.Humhum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Jane, alweer thuis?Welterusten voor die nu gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Najahh..... dan ga ik ook maar weer.Trusten allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Goedenavond (bijna goedemorgen ) Mijn eerste werkweekje zit er weer op. En ik ben bekaf, maar zin in slapen heb ik nog niet. Raar is dat.Hier alles goed met iedereen? Ik heb nog niet bij kunnen lezen want na het werk nog druk hier in huis bezig geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden