Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ok, geen spagaat dan Bolleke, de rest wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Helooooo fleurtje, what's up ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik ga even een bad nemen. Nog niets van Jane gehoord vandaag hier. Hopelijk is mn compu kaduuk. Maak me dan best wel weer zorgen ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik doe de laatste tijd aan monologen will...had je dat nog niet door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ha die Fleur!Waarom vraag je dat?Tas en Suus zijn allebei niet hier.Of wil je het over stempels in t algemeen hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Frummers,Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Slaap lekker madelief xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 quote: Originally posted by: womanOk, geen spagaat dan Bolleke, de rest wel. Nou lieve Woman, jij mag alleen al door w.b. je kleding hoor. Heel het forum komt en juicht je regelrecht de finale in hoor. Doe maar, ga er maar voor.Een nachtkusje op je neus voor jou Madelieverdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Woman volgens mij was Jane er wel even vanmorgen hoor.Weet niet meer hoe laat, zelf ff kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Monologen kunnen best boeiend zijn hoor schattebol.Kids nog in de buurt of toch verkocht geraakt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik kruip in m'n boomhut!Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Dagdag Madelief, laat je lekker instoppen; met een kruik misschien zelfs?Hielp mij altijd tegen de krampen in de onderrug.Hoop dat je goed slaapt en morgen een stuk beter wakker wordt.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Het is een gedachte..geen punt ter discussie sara. Zo heb ik er wel meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ok VM, jij gaat je weer in hoger sferen begeven: weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Kids zijn weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Fleur ken ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Slaap zacht Nien, hoog en droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Dus weer alleen met je gedachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Fleurtje, wanneer komen we nog eens een keertje samen ? Kan ik even schouder spelen ja ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 En toen werd het stil.Ik ga voor de tv vallen, lieverds. Krijg een klopje.Hou jullie goed, bis morgen.Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik ga slapen lieve mensen.Voel me wat gammelAllemaal nog een hele fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ok Will, ik volg je voorbeeld.Iedereen een goede avond en nacht gewenst en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Was naar iets aan het zoeken..Maar goed zo. Heeft mijn kont meer ruimte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 ja das waar ook, het maken van zulke kostuums vraagt ook om talent Maar zit wel even serieus te denken om een meidengroepje samen te stellen. Via hyves ofzo. Ik heb een apparte buikdanshyves. Met zn drietjes, 1 x in de week serieus oefenen....hmmmm Niet sjlegt quote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: womanOk, geen spagaat dan Bolleke, de rest wel. Nou lieve Woman, jij mag alleen al door w.b. je kleding hoor. Heel het forum komt en juicht je regelrecht de finale in hoor. Doe maar, ga er maar voor.; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ja klopt, maar nu ze in mn huis komt, is ze er savonds ook meestal wel eventjes. Nou ja is ook niet verplicht he haha quote: Originally posted by: SaraWoman volgens mij was Jane er wel even vanmorgen hoor. Weet niet meer hoe laat, zelf ff kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden