Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hallo Bol!Niwi: nee, da's niet eerlijk!!! Reken nou es ff mee dan: 88 - 29 = ? nou dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Wing en zo is het maar net!Ik ga mijn leeftijd morgen eens goed aanprijzen vanwege alle voordelen hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Sara, ik ben gestopt en bij AA gekomen in augustus 1986...en ben nog 1 keer hervallen in februari 1988....dus na anderhalf jaar nog een keer de mist in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Oké Niwi, wilde je niet dwingen tot persoonlijke uitspraken hoor :$maar helemaal fout was mijn berekenigng dus niet.Ja dat krijg je met personen als ik die met de hakken over de sloot en een herexamen wiskunde geslaagd zijn: gefrustreerd met cijfertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 ja..Sara...je kan ook zeggen dat ik bijna 31 was toen ik het besef daadwerkelijk kreeg....de eerste keer ging het niet en de tweede keer ging het van de eerste keer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hee zie nu pas dat VM ook binnen is: hoiloi! Alles goed?Bol, hoe gaat het aan het eind van deze "rust"dag van overdenking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Zo dat was wel erg mooi zeg !hebben jullie goed opgelet, ze deed ook de shimmy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hiersé de niwi sé, terug van weggeweest ouwe rakker (ja, je scheelt 6 jaar hé) Goeieavond iedereen van de Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 VM en Wing, kom maar op met die spreuken, leuk. Die van gister heb ik niet meegkregen.Ik heb er eigenlijk maar eentje (behalve ohm mani) die ik wel eens gebruik:Nam Mioho Renge KioNiet helemaal goed gespeld waarschijnlijk, vergeef me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 hier se...den will se....partner in crime...woestijnganger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hoi Bollie,Ja, moet eigenlijk rustig aan doen, maar ja gaat niet heEeuwig werk aan de winkel.Lekker weekeinde, dat wel een beetje,Maar moet morgen ook werken tot 12.30.Dan boodschappen doen, tegen 2.00 thuis,was doen, huis schoonmaken.Dag weer om.Maar ga wel om 17.00 naar ex, en die verwent me dan met lekker koken, dus dat is dan wel weer relaxed.Zondag naar yoga, voor de broodnodige ontspanning.Niwi,Jij bent allang van het drinken af zeg,Ik bijna 2 jaar nu (zie onderschrift)Maar heb nu 2 biertjes in de koelkast voor de visite.Triggert me nog steeds.Niet normaal, toch na bijna 2 jaar.Nou ja, is niet anders, zal altijd wel zo blijven.Trouwens over jaartallen gesproken, ben van 1955, dus leuk, al die leeftijdgenoten.Alleen Wing, jij haalt ons natuurlijk nooit meer in ,ha,ha.Trouwens nog gefeliciteerd, met je nieuwe klus, Begrijp hoe belangrijk dat kan zijn met een eigen bedrijf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Sorry Woman, niet gezien; zit boven en daar geen tv.Maar zou het toch niet zo kunnen beoordelen als jij: is ze door?Oef toverspreuken........weet ik nix van.Het enige dat me te binnen schiet komt vlgs mij uit de bijbel en is "mene mene tekele.."en dan nog wat, weet het niet precies meer maar vond het altijd net als een toverspreuk klinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 I was riding in the dessert on a horse with no name Everything allright ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hoi Sara alles goed hier!Yep Wing, de boomhut dadelijk, ik heb trouwens ondekt dat er een hele mooieHazelaar vlak naast staat! Zo C! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 anoniem paard, will ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ja ze is hartstikke door.Ik ben wel perfectionistischer. Maar dat komt omdat ik erg muzikaal ben. De muziek vraagt om een bepaalde danspas, dan ga je geen buikrol doen. (bv)Maar ja ze was echt mega goed hoor poehpoeh petje af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hihi ja Rapi, toen waren de paren nog (re)productief:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bent ge ook stiekum een tovenaar den Wing se ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Wing congrats met je opdracht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Tja Niwi, durf hem al eens Harry te noemen Weer zwaar nachtje gehad, vatbare dag vandaag, maar het heeft toch weeral niet gepakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Thanxx Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hé VM, toch niet een tover-hazelaar hè? Pas maar op, heb je zo Woman in de boom hangen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Woman.... Woman..... ik heb ze gezien. Die buikdanseres. Joh dat ga je toch zeker niet na doen hé? Zo'n spagaat overdwars? Mens je scheurt van onder tot aan je mondhoeken uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hahahahaha !!Mn bezem staat klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik las een deel terug...en toen dacht Fleur....Skipped all the rest.Waarom ontmoedigd zijn om een stempel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden