Frans Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Nu op de BBQ. Best gezellig eigenlijk. Vlees en Spa blauw met een sigaretje (die dan weer wel).Alles ok hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ha Rapi, kan me voorstellen dat het een hele sjouw was, maar de voldoening heb je nu ook!Lekker is dat hè, eigen stekkie aankleden?! Geniet er maar van. Niet ziek worden hoor!Hoi Niwi, hoi Wing!Wat is het rustig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Oké Frans, gaat goed hè? Is het vlees lekker?Op laatste BBQ waren er ook tilapia en zalm in folie, erg lekker ter afwisseling.Rook jij je peukie maar hoor, als je maar met je tengels van het bier af blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 den Sara se...niet de jaren 30 hoor, Wing....van 1988 nog maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hoi Sara,Nee, hoop ook niet dat ik ziek wordt, zal wel niet.Is vanzelf gekomen, zal ook vanzelf weer gaan neem ik aan.Ga even de talentenjacht kijken.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Nieuwe klus, Wing?Heb geen idee trouwens wat je doet, weet wel dat je een maker bent dus kan me voorstellen dat je er blij mee bent.Heb laatst ineens het muziekdraadje ontdekt en genoten van het kattengejank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 dat was dus het jaar dat ik afgetakeld was, en uitgemergeld en verlopen...die goeie ouwe tijd toch he...ik heb ook geen idee van jouw leeftijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Nououououwww, my horse has to run fast tomorrow:heb om 9.30 sollicitatiegesprek!Ff nagels vijlen hoor, t oog wil ook wat toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Neeeeee, nog wachten...zoiezo niet met de groep want we gaan nooit gelijk haha en dat moet toch echt dan hoor. Misschien met andere meiden maar dan ook meiden die (net als ik) voor perfectie gaan. Meiden die even groot zijn als ik en even dik/dun. Moet dan helemaal afgestemd. Ze komt straks, ben benieuwd hoor ! quote: Originally posted by: bolletjeGo Woman, ik heb dat ook gezien en laat ik nu gedacht hebben, Woman zou zich eens moeten opgeven, samen met de andere. Want jij doet het toch met een groep? Dat zou wat zijn zeg? Wie weet haal je daar een finale plaats in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 den woman se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Tabernakel, Wing ?Wat is dat ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Huh?Heren jullie spreken in raadsels.Ff denken, in '88 dronk Wing z'n eerste biertje en was Niwi al afgetakeld?Hm, zet dingen toch in een verrassend perspectief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 den niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 ahja...Sara....ik ben gestopt met drinken in 1988....als ik goed geteld heb, zit ik nu op dag.....8.201en ik vermoed dat Wing nog niet zo oud eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Overigens is het stil bij de KrullebolEn ik moet zeggen dat ik ook stil ben naar hem toe.....hmmmmmNou laat het maar even stil dan, we zien wel weer als ik weer thuis ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 ik was dus al 29 toen ik gestopt ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Maar Tabernakel, Wing, wat is dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Krijgen we nu een kabinet zonder de PVDA ???Ik snap er niet zoveel van eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Woman, een tabernakel =1. (bijbel) Tent die de Ark des Verbonds bevatte en tot tempel diende; ooK loofhut der oude Israëlieten.2. het lichaam waarin de ziel huist (2.Kor.5,1)3. heiligdom, tempel4. (R.K.) meestal rijkversierd vierkant of rechthoekig kastje waarin het sacrament bewaard wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Jahaaaa ik ben eruit:Niwi is van 1959 en Wing van 1972.Wie zegt er dat vrouwen niet kunnen rekenen ?Jee Wing........broekkie!Zal maar verklappen dat ik zelfs ouder ben dan Niwi OEI! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ah Woman, ja praat me ff bij want heb de politiek niet gevolgd. Zaten zonet nog in afzondering te smoezen; is er nu iets (of iemand) naar buiten gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Avond allemaal,Woman ik heb voor binnenkort nog een aantal mooie spreuken opgeschreven voor jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 jij bent dus de vrouw die niet kan rekenen, Sara...den Niwi is van 1957 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Rapilos de gordijnenophangster, doe jij eens ff heel rustigaan:angry: hahaha nee hoor lieverd. Maar ben je verkouden of heb je last van een allergie? Wat heerlijk dat je zo van je nieuwe huis kunt genieten meis. Maar het weekend staat voor de deur dus kun je lekker alles rustigaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Goeie avond Wingemans. Alles goed? Voor jou ook weekend hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden