Spring naar bijdragen

zaterdag 31 juli


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 431
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook maar ff een engelenkaartje getrokken:
"Mijn eigen woorden zijn gedachten met creatieve ideeën. Vandaag zijn deze gedachten positief."

Wowww nou kan ik wel gebruiken straks tijdens het sollicitatiegesprek zeg.
Zit nu al te bibberen met buikkramp en heb er slecht van geslapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou het werd me allemaal wel even veel, intake, psycho, huisarts, tandarts en maandag krijg ik dan te horen hoe en wat, moest nog telefoontjes plegen waar ik tegenop zag. maar maandag avond zal ik wel rust hebben, ik volg het advies op, maakt niet uit wat eruit komt. :D

Had jij nou vandaag de sollicitatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hou die positieve gedachten vast, je kunt het. ik hou ze ook voor je vast. het zou heel fijn zijn als JIJ uitgekozen wordt.
dat slecht slapen ervan kan ik me voorstellen, als je het maar droog hebt gehouden.
ik blijf voor je duimen tot na het gesprek, hoe laat heb je die ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry zat ff gisteravond terug te lezen, veel moois geschreven nadat ik was uitgelogd.

Ja, heb om 9.30 gesprek :D:$
Heb gisteren met uitkeringsinstantie gebeld en eigenlijk ben ik wel makkelijk voor een werkgever want komt in aanmerking voor 2 soorten subsidie, dus ehhh....nou mezelf maar ff aanprijzen ;)

Moet jij het hele weekend werken Igor?
Oh ja, ik heb het idd wel droog gehouden, notabene bij de G&G geweest om te vragen naar alcoholvrije wijn. Daar werd hier laatst over gesproken en ik kende dat niet. Blijkt idd te bestaan maar is niet geheel vrij van alc nl. tussen 0 en 1% ofzo. Niet dus, Bovendien lijkt me wijn zonder alcohol geen wijn, kan ik beter druivensap drinken. Maar tot mijn grote vreugde hadden ze de crodino weer terug in hun assortiment genomen dus ik dat meteen gekocht, vind ik erg lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja halve dagen; daar ga ik ook voor.
Hoe zou het anders met de hondjes moeten, hè?;)

Madelief heb de draad v gisteren nu helemaal gelezen en begin eea te snappen.
Fijn voor je dat je dochter komt, nog plannen?
Enneh....zet vandaag Madelief maar even centraal hoor :rose:!
Je hoeft er niet altijd voor anderen te zijn, lieffie, wees er vandaag maar eens helemaal voor jezelf (en je dochter)!

Ga ff rommelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Igor, Sara, Madelief en alle latere frummers;)

Ben gisteren niet op het forum geweest, lukte simpelweg niet. Hoop niet dat jullie je zorgen maakten omdat ik tenslotte iedere ochtend even lang kom piepen...
Ik had gisteren een bruiloft en dacht ervoor nog wel even achter de pc te kunnen.....niet dus!
Had kleren klaar gelegd die ik aanwilde en toen ik ze aanhad....nee!:angry:
Dus klerenkast weer ingedoken en allerlei setjes kleding aangedaan en dat terwijl het later en later werd en het tijdstip naderde dat we toch echt weg moesten (want we moesten ook nog 1 uur rijden). Uiteindelijk is het wel gelukt en we kwamen nog op tijd ook, maar het was een hoop gestress.
Tijdens de bruiloft heb ik enkel water en thee gedronken en ik was er blij mee. Zag een tafelgenote zich aardig aanstellen met een teveel aan glaasjes op en dacht: gelukkig ben ik dat niet:)
Laat in bed (de kinderen ook) en nu er weer vroeg uit want ga zo werken...MOE!:( Zal vanavond wel helemaal niet meer op mijn benen kunnen staan vrees ik en we hebben nog een logeetje ook...
Hoop dat het met iedereen hier ook goed gaat!

Iedereen een fijne zaterdag en misschien tot vanavond en anders morgen weer;)
Greetzzz...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Ekster, Tas en Kore!
Zie dat Igor al naar haar werk is; alsnog werkze!

Ha die Eks! Nou die stress heb ik nu, pfff wat doe je in godsnaam aan naar een sollicitatie? Weet ook niet wat zij verwachten. Kan me voorstellen dat je total loss was gisteravond, nog ff doorbijten vandaag dan maar. Knap dat je niks hebt gedronken op de bruiloft :present:

Die Tas :D Thanxx.
is een winkel en ik denk dat ik dus net vóór opening gesprek heb, zal dan wel om 10 u klaar zijn.
Hoe ist met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spannend Sara!

heb je eigenlijk al een baan
of begin je opnieuw?

Hoe het hier gaat?
Rotjes, ben weer aan het malen
maar alles is voorbij als ik een jongentje ben
zet het dus maar van me af.


Ekster,

je gaat je toch niet elke keer als je een dag hebt gemist, je verontschuldigen?
beter genieten op een bruiloft, dan al je vrije tijd achter de pc door te brengen
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Tasseke:)

Sara:
Wat je aantrekt hangt ook een beetje van het type baan af en het soort mens dat ze erbij zoeken. Ik ben voor mijn laatste sollicitatiegesprek voor de winkel "gewoon" in een nette spijkerbroek gegaan met verder zwarte kleding. Casual maar niet mega netjes of zo...Toen ik in de zorg werkte kleedde ik me eigenlijk ook zo tijdens sollicitaties. Ik heb een tattoo aan de binnenzijde van mijn pols en die mochten ze ook gewoon zijn. Krijg je er later tenminste ook nooit geen vragen of opmerkingen over. Dus had ik meestal opgestroopte of korte mouwen;) Maar kan me voorstellen dat je bij een kantoorbaan of ander meer representatieve baan wel in een mantelpak of donkere broek zal moeten?
Heel veel succes! Het gaat vast lukken Sara!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi,

Sara,

ik weet niet wat voor winkel, maar er valt best wel een style bij te verzinnen.

Zo zou ik maar geen kort truitje aantrekken
als je in een modewinkel staat voor 35+
en geen bloemetjesgordijn als je in een jongerenwinkel staat


mmm, erg hulpvol mijn kledingadvies
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Tas :D
Nee ik ga maar voor de suggestie van Eks, was ik ook al zo'n beetje van plan; nette jeans en zwart truitje enzo. Ook ik heb een tattoo rond mijn pols :D ga ik ook niet verbergen als ze er moeite mee hebben kan ik er een armband om dragen, no problem.
Hihihi nee is geen kleding winkel en ook verwacht ik niet veel jonge klanten want het is nl. een hoorwinkel :D (neehee niet die van Willeke A. ;)).

Zo ga opschieten.
Eks: werkze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou jaaaa,

dan heb je direct nog een troef in handen
er zijn er wel een paar hier op het forum die de klanten doof kunnen kletsen
:D


Ik duim voor je
en nu opschieten en gebruik je tijd voor jezelf
blijf rustig, bij het laatste blokje even je ademhalingsoefening
en blaas ze van verrassing omver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...