suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik kan het niet aan even en ik wil ook niemand deprimeren maar t lukt me even niet. Ben er echt zat van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik ben nog steeds niet gehaald. Spoedrit tussendoor gekomen, dus hang ik maar een beetje voor de p.c.Fleur, ik vind je op dit moment ontzettend fijn om te lezen. Zo veel anders dan s'avonds.Ik hoop ook niet dat Igor weg gaat. We hebben allemaal recht om hier te zijn.Ikzelf probeer bijna altijd dat gedeelte eruit te pakken waarvan ik denk te kunnen leren. Zo heeft dit forum voor mij veel nut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 quote: Originally posted by: AlfHaha, ja, ben niet met hem getrouwd maar met een andere M. =======================Gelukkig maar Alf, ik denk dat ik die andere M veeeeeel leuker vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Maar fair enough..ik zet de volgende keer een BieB als je naam er in voorkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 V Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wat is er aan de hand Suusje?? Dacht dat het iets beter ging... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Suusje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Quote: " Igor, kop op meid en ga even slapen en veel water drinken '' Ik denk dat dat in eerste instantie beter tegen Tatum gezegd had kunnen worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 SUUS ???????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Misschien hangt ze al aan de foon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Uhm, misschien wel Fleur.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 fleur yvonne sorry voor mijn deprimerende posting maar heb al 2 nachten niet geslapen en en nee ook niet gedronken maar die hele borderline s... ben ik zat, mijn ruit ingegooit,oma gebeld erkent dat ze me nooit als kleinkind heeft gezien enz ik ben er klaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hallo allemaal,Laat weer even wat van me horen dus spring er ff in. Terug lezen is onmogenlijk met al die postings maar begreep dat de sfeer gisteren weer niet was om naar huis te schrijven. Kan ook niet altijd met zoveel mensen en dus meningen. Gedronken of niet het is een ADB forum dus laten we elkaar steunen.Igor las dat je je niet zo prettig (meer) voelt hier. Heb dit natuurlijk gemist maar zoals ik je altijd las lever je een waardevolle bijdrage hier met altijd belangstelling en een lief woord voor een ander. Phoe ik krijg een Tactusvocabulaire hahaha.Hier alles kee. Ben erg moe van het rommelen en het verdriet van mijn kat. Banjo had 3 dagen niet gegeten en liep maar te zoeken dus ook daar weer zorgen over maar gaat nu wel weer. In huis is het nu vreselijk ongezellig want wordt steeds kaler ondanks de opstapelende dozen hahaha. Ben ook wat dreinerig want kan overal om janken maar ga stug door omdat 2 jaar op deze flat gewacht. Denk dat het gewoon vermoeidheid is in combinatie met de tramadol en het weer afscheid nemen van de poes en veel spullen. Denk telkens dat ik geboren ben om afscheid te nemen wat ik ook doe. Zou blij moeten zijn en dat ben ik niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Dar en yvon sorry heb nu wel gedronken. laat me maar. ik meld me binnenkort wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Igor xxx morgen of straks weer een dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Mensen ik log zo maar weer uit want zo heeft niemand iets aan me, nutteloos dus. rotleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Suusje, kan me voorstellen dat zulk een diagnose krijgen hard aankomt. Maar valt de puzzel anderzijds niet een beetje meer in elkaar? Je bent niet plots een freak ofzo..Ik ken niet zoveel van maar er bestaat toch wel medicatie zodat het leefbaar is? Neem dat je het niet had geweten...dan had je van her naar der gebotst en blijven stuiteren..Ik ken het gevoel dat er teveel is en hoe het in elkaar kan overlopen zodat er een kluwen ontstaat waar je geen zicht op hebt. Paniek..bang zijn..ongelukkig doordat er dat overzicht niet meer is.Het komt wel goed meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Lief Fleurtje maar ik kan het even zo niet zien, ik ben nu nutteloos voor iedereen,ja de puzzel valt in elkaar maar of ik daar blij mee bent nee! Ik zie nu alleen het negatieve en medicatie ja hoor wacht maar even 2 weken dan kijken we verder wordt er gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goedemiddag allen.Heb ik iets te melden?Nee Wel bijgelezen en wat een gedoe alweer op de vroege ochtend. Ik zag trouwens ook dat er hier en daar excuzes zijn gedropt voor gisteravond. Mooi is dat.Igor, gewoon hier blijven? Nah, nu misschien eerst even slapen, maar daarna ben je er gewoon weer.Gaat ie goed vandaag Fleur? Knopje al gevonden?Correctie: tikfouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Suus , kan me indenken dat je je @$#$ voelt. Je zit blijkbaar op de bodem ( of op EEN bodem). Van hieruit zul je weer moeten gaan klimmen. Hou je vast aan de mensen die van je houden, dat doen ze niet voor niets hoor. Partner en kinders..... En als iemand jou niet erkent als wat dan ook ...... het zij zo, jij bent jij en daarvoor moet je knokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Yvonne nee het gaat verder dan dat maar dat kan ik hier niet uitleggen,ik ben leeggezogen,letterlijk en figuurlijk, ik dreig niet maar zo hoeft het voor mij niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Probeer er uit te knappen Suusje.Ken het wel hoor. Hier zit ook een heleboel vast en weet niet hoe en waaraan. Als je mij laat doen dan is het ook de moeite regelmatig niet meer. De medicatie ondersteunt vast! En vandaar uit werk je verder. Stapje voor stapje..Nutteloos is niemand, je bent sterker dan dat. Laat die gedachte niet overheersen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Doe je dat voor mij mupsie??Correctie: typfouten Ik wist het knopje al wel staan hoor..het was een kwestie van willen. Wil nog steeds niet echt maar hey soms heeft Fleur niets te willen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden