Spring naar bijdragen

zonDAG 1 aug

igor

Aanbevolen berichten

Oww help, ik word geroepen ;)

Yvonne, nee, ik vatte m niet op als een steek onder water maar wel als punt
waar je gelijk in hebt en waar ik best op mag letten.

Zal ik een niet idyllisch beeld geven dan, moet ik wel ff 5 blz typen,
of zal ik het maar lekker zo laten B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ff dan nog:
Fleur, van jezelf houden doe je denk ik niet om je buitenkant, dan zou je iemand zijn die .....
Van jezelf houden moet je doen omdat je uhhhhh, omdat jij met jezelf door één deur kan, omdat je van jezelf kunt zeggen/ tegen jezelf kunt zeggen: nou fleur... dat hart van jou zit op de goede plek...
gets, wat zit ik zweverig te praten, maar tis wel zo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffffffffffffffff, onkruid weg, ik drijf ....
Bol :sun:

Maarru Fleur....
Uiterlijk is echt heel betrekkelijk.
1. Ik ken bloedmooie vrouwen die, als ik er goed naar kijk een ontvreden blik of zelfs gemene gezichtsuitdrukking hebben.... dan kun je maar beter minder mooi zijn, ogen zeggen vaak meer dan een mooie toet.

2. (en dit is iets waar ik me best een beetje voor heb geschaamd) ik kreeg een nieuwe collega, een man, en die was lelijk !!!!!!! om te zien dan. echt. Heb wel eens gedacht: pffff hoop niet dat mijn kind met zo één thuis komt.
Affijn, na een paar weken moest ik erkennen dat die man, door zijn manier van doen, door zijn humor en weet ik veel.... zo een leuke vent was. Als ik puur een foto van hem zou zien, ja, dan weet ik dat het niet moeders mooiste is. Maar IRL.... zooooooooooooo'n leuke vent, gun hem mijn kind van harte.

En als mensen jou op jou uiterlijk beoordelen, kom op, over wat voor mensen heb je het dan helemaal?

Voor mij ben jij de mooiste Fleur van de hele wereld.
en ik weet praktisch zeker dat ik dat ook in het echt zou vinden.
Punt uit.
(Ik KAN behoorlijk eigenwijs zijn hoor, hihi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja,
als ik een foto van mezelf zie, dan vind ik dat ronduit vreslelijk.
zal maar niet vertellen waarom, dan herkennen ze me hier.
Maar ik weet dat mijn ogen en gezicht in het echt een heel ander beeld geven, uhhhh, dat hoop ik dan maar.
(en anders gaan we gezellig met zun tweeen zitten miezemuizen over onze koppen , en dan heb ik het nog niet eens over mijn omvang en mijn schoenmaat);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu moet ik echt afsluiten, Kees wordt stapelgek van het steeds naar binnen rennen, even achter de pc klimmen en dan weer naar buiten aan het onkruid.....
Ik ga nu even zitten relaxen, naar mijn onkruidvrije stukkie tuin turen.
Fleur, ik zit wel te geiten nu, maar ik meen het allemaal echt heel serieus hoor, ieder woord van daarnet.

Fleur, Pietje, Bol, Wil en Cath.... liefs vanuit het hoge noorden....
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonneke dan heb je nog heel wat op het progamma vandaag. Geniet maar lekker meis. Ik vind je een heel tof wijfie, op de manier waarop je schrijft. Voorzichtig, niet veroordelend, meegaand, zacht, enz. dat voelt goed aan op het forum.

Will en jij joh, nog veel werkl vandaag, of is het nu een beetje rustiger voor je. Zit je nu in zo'n soort boothuisje of gewoon thuis. En hoe moet ik dat zien, gaat er een belletje als er een boot vastgelegd moet worden, of zit je naar buiten te kijken tot er een boot aan komt.
Zijn het geladen boten? Of ook mensen die er met de boot opuit trekken voor een vakantie? Woon je zelf vlak bij de haven? Ja ineens allemaal vragen en als je ze niet wilt beantwoorden geen probleem, ik ben alleen maar nieuwsgierig.;):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag Mensen,

even een korte update en de reden dat ik al even niet heb gepost...
Halsoverkop met mijn moeder naar het ziekenhuis gemoeten gistermiddag vanwege een geelsige tint op dr gelaat. wat mij opviel
Kan verschillende oorzaken hebben maar men tast vooralsnog even in het duister..
Morgen moet ze erheen voor onderzoek.. dan hoor ik meer...

Flink geschrokken en nu even in spanning, maar wel droogstaand..

Ik houd u allen op de hoogte....
Ben er weer weg van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bollie,
Ja, vanochtend naar yoga geweest,
Daarna visite van zwager en broer,
Ook dochters zijn geweest.
Bespreking over de zaak geweest.
Te prive, om hier allemaal te vertellen, maar vond het leuk dat ze er waren.
Rest van de zondag is voor mij.
Heerlijk,
Met ex betere afspraken over de weekeinden gemaakt.
Hij gaat me niet meer claimen.
Voortaan ook een suk weekeinde, voor mezelf alleen, zonder alles samen het hele weekeinde.
Voelt als een gigantische opluchting, en kunnen daardoor weer heel goed samen door 1 deur.

Frans,
Wat een schrik over je moeder.
Geel zien?
Kan iets zijn met de lever ofzo he.
Enfin, dat gaan ze nu uitzoeken begrijp ik van je.
Sterkte joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoe !
Ik ben weer thuis !
heel fijn in mn eigen huisje weer, met allemaal mooie bloemen overal, thanx Jane :heart:
Ik kwam Krullebol nog tegen onderweg, bij de bus halte in Amsterdam. Zat juist te denken om hem te bellen zodat ie mn tas wel even kon dragen, meer als geintje en hij komt zo de hoek om gelopen haha. gaat het tovenaarsschap nu al werken ????
Hij was een beetje ongemakkelijk want zn dochter van 8 was erbij, dus hij was afstandelijk. dat snap ik wel. Verwacht dan ook niet dat hij me dan uitgebreid gaat aflebberen ofzo. Maar die dochter kletste mn oren van mn hoofd dus dat werd als snel heel gezellig tijdens de busreis.
Ook goede afleiding voor Zowie want die is aan de racepeop, en had in Utrecht al flink wat laten gaan, dus ik kneep em een beetje of dat wel goed zou gaan.
Dus nu thuis, heerlijk. Ik hou van mn huisje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb je het vandaag al druk gehad Rapi. Maar wel gezellig zeker.
En wat goed dat je wat duidelijkere afspraken gemaakt hebt met je ex. heerlijk gevoel geeft dat hé? Meer vrijheid en geen rekening hoeven te houden met dat je andere verplichtingen die je moet na komen.
Voel je je nog steeds lekker in je huis? Heb je er nu ook een tuintje bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...