Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hmmm ben er niet veel, maar volgens mij als ik iets zeg is het opbouwend.Gek genoeg word er niet gereageerd.Wel als er negatief word geschreven.Ra ra!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hoi madelief, er zijn gewoon weinig mensen op dit moment. ik ben in de tuin aan het werk en kom af en toe even binnenpiepen..... ligt niet aan het feit dat jij iets schrijft hoor, normaal gesproken wordt er toch zat op je gereageerd? En er wordt vandaag absoluut niet alleen negatief geschreven, lees maar terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Daarbij wordt er op iedereen wel eens niet gereageerd... toch, Pietje???? Pietje , wat die mosselen betreft: als ik ze kook komt er geen gewoon water aan te pas .... alleen wijn die ik eerst aan de kook laat komen ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Yvon, je hebt deels gelijk.Het ging me om Fleur, als er iets positiefs word gezegd krijg ik geen antwoord.Dat is toch jammer?En ja het is rustig hier.Dat is juist het moment dat ik er graag ben.Net zoals in de vroege ochtend.Ben erg bezig met het feit dat de sfeer hier snel kan omslaan.Het geeft me een onveilig gevoel.Terwijl ik liever zie dat een ieder hier zichzelf kan en mag zijn.Maar wel met respect voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Fleur was al weg op het moment dat je dat schreef madelief, je naam blijft altijd nog ongeveer een kwartier zichtbaar nadat je hebt uitgelogd, ze was al om twee uur er vandoor... Tsja, we zitten nu eenmaal op een forum met heel veel verschillende natuurtjes... met soms maar één overeenkomst: drank, nu of in het verleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 En ach, geen reactie krijgen... dat overkomt ons allemaal wel eens. Ik heb vanmorgen aan diverse medefrummers iets verteld/gevraagd , met hun naam in het bericht erbij... en geen antwoord gekregen. ik ga er dan maar van uit dat zij over mijn berichtje heen hebben gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Yvon! Thanx, had ik niet gezien inderdaad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nu ben ik ook even weg!Even relaxen met een boekje.Nedjma, Reis van de zintuigen.Tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Laterrrrrr Madelief. Ga ook weer even er tegen aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Huh??? PP, ff terugkijken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik zie het PP.Je berichtje kwam ongeveer een kwartier nadat ik inderdaad weg gegaan. Had het echt niet gelezen. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Okido PP, Zo, en nu ga ik echt weer een deurtje verderop, onkruid vergaat niet.... moet er dus letterlijk uitgehaald worden . Laterrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Zo daar ben ik weer. We hadden helemaal niets maar dan ook niets te doen. Wel goed voor de dieren maar niet voor mij. Heb voon niets zitten wachten.Wat is het hier lekker rustig. Iedereen lekker bezig met iets leuks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Speciaal voor zonnetje...........http://www.youtube.com/watch?v=UlIJOAZ1pakHet engels klopt niet, althans, zoals ik het weet dan he?Maar Zonnetje, jij kent dit lied ook toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hey Madeieverdje. Hoe is het vandaag met jou? Hoe laat heb je de wekker staan? Vind je het erg moeilijk of gaat het juist wat makkelijker. Wie had dat ooit gedacht hé, dat je zo ver zou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Yvonne, ik zit ff terug te lezen en ik heb niet op jou gereageerd terwijl jij wel reacties op mij gaf. Op de een of andere manier doe ik dat vaker bij jou denk ik, niet terugreageren. Ik heb daar geen enkele persoonlijke reden voor, het gebeurt af en toe in de hoeveelheid berichtjes.Je lijkt me een rustige stopper, weloverwogen, dat vind ik mooi maar omdat je bijna nooit uit je dak gaat; denk ik lekker laten gaan die meid, gaat wel goed.Als je liever hebt dat ik wel reageer, moet je iets harder dhen roepen of ik beter gaan lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 DHEN ...............HIhi, schoot hardop hier in de lach... Het geeft niet Dhen, tis hier af en toe ook zo druk.... En je hebt gelijk, ga niet zo snel uit mijn dak hoor. Maar lief dat je nu even reageert. ik gaf het ook niet aan als steek onder water, maar alleen maar als 'staving' dat wel meer postings onbeantwoord blijven... zonder onaardige bedoelingen,. Lees overigens jouw stukjes altijd met plezier . Heb een heel idyllisch beeld bij waar jij woont... lijkt me heerlijk. Maar realiseer me dat het gewoon heel hard werken zal zijn daarnaast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Euh, ja sorry dat ik ineens even weg was. Maar moesten direct vertrekken. Dat heb je met sommige bootjes hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Maakt niet uit Will. Vandaag weer werken op Zondag? Heb je ooit wel eens vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Zie dat Tina inmiddels ook geariveerd is. Langzaam stromen er weer wat mensen de huiskamer binnen. Gelukkig.Wil iedereen wat drinken? Ik heb nog koffie, Grodino, limo en cola, 't is hier zelfbediening dus alles staat in de koelkast. De glazen boven in de kast. Ik zou zeggen, pakken maar mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hoi madeliefje ik heb je reactie daarstraks niet meer gelezen. Was al een tijdje uitgelogd.Quote:Je hoeft trouwens niet jaloers te zijn op een mooi uiterlijk, of wat dan ook. Het heeft mij in de afgrond gebracht. Nog steeds word ik er op afgerekend. Misschien als ik 80 ben gaan de mensen zien wie er achter dit uiterlijk verborgen zit. Ik ken de andere zijde niet maar als het voelt als aan deze zijde..nou dik vet balen dan!.Ik heb meer het gevoel dat mensen je liever leren kennen als je er mooi uitziet. Ik heb supermooie vriendinnen en terwijl ik mezelf als persoon wel meestal naar waarde kan schatten (piekmomenten ) toch ben ik altijd ergens het lelijke eendje. Ik denk dat ik nog nooit een vriendje heb gehad of iemand die me zei: gadver wat ben jij mooi. Integendeel..De laatste relatie gaf me een dikke knauw..de barsten waren er al. Ik hoef het niet bij iemand anders te leggen. Want ik ben diegene die het beeld levend hou ergens denk ik dan.Maar hoe leert een mens van zichzelf houden? Lijkt me gemakkelijker als je er mooi uitziet. Maar misschien is dat een verwrongen beeld van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Pietje, Het was absoluut niet als aanval bedoeld, dat heb ik er heel duidelijk bij gezet. Jammer dat je het zo opvat. Excuses, ik zal het weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Sorry PP, had het al gewist, en meende het woord aanval te zien staan :$ben dan ook een beetje blond. Maar goed, misschien maar beter zo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nog heeeeeeeeeeeeel even een beetje onkruid weghalen voor het gaat regenen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden