VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 We gaan nog niet slapen, het spel is juist begonnen, wie heeftwat in de hand?Ok ik begin, ik heb drie zwarte =2 rode fullhouse dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Mensen hoi,De veel besproken film, had ik reeds gezien.Goeie film, zekers!Zomergasten gekeken.Erg onderhoudend, dat is, wat het was.Voedsel voor de geest. Beetje denken over de dingen des levens.Trusten allen.P.S verder weinig te melden.Aanp, het is niet mijn toetsenbord.Het doet wat vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wat is dit nou???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wat is dit nou???? Geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nee, ik ook nietWaarom lach je dan?Ik snap er geen jota vanWing waar heb je last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Marjo, en nu?????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nu?Wat nu?!Yatzeeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nee want ik had full house! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Schiet mij maar lekIk zie weer eens iets niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Gezien de oorverdovende stilteKrijg ik vage gevoelens dat het wel eens aan mij kon liggenIk zie het nietHet spijt meIk ga wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik ga afsluiten en nog wat lezen in bed. Winchi ik hoop je morgen weer te lezenSlaap lekker, en tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Marjo,yatsee is ook leuk,ok jij begint! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Zeg Hannah, of Marjo,Wat wil dat woord opslomen toch zeggen?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wingchun............ :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Opslomen jeuzelen, ik hou een boekje bij, nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wat een vaag gedoeIk ben gewoon wegHet beste maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ohof, gegrilde sardine van twee dagen geleeën met daikon geraspt, soya saus.Wasabi ook!Morgen ochtend yammie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wing, lieve Wing,Je gaat toch nog niet weg???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Niemand meer hier???Ik ga even teruglezen, voor het slapen aan....Wie dit leest nu: ga lekker slapen: er is niets zo lekker als goed slapen en dat ga ik zo ook doen...............drrrrrrrgrrr..... bye bye.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 quote: Originally posted by: wingchunPersoonlijk wil ik dit toch even nader toelichten: Vanaf pakweg mijn twaalde denk ik tweetalig. Nederlands en engels. Ik zou echt niet weten waarom. Maar zo is het. Soms weet ik woorden eerder in het nederlands. Soms eerder in het engels. Verder kan het voorkomen hier op het forum dat ik mij veiliger voel in engels. Dat speelt nu geen rol, maar soms wel. Als dat mensen irriteert, sois! Dit is hoe de Mossel leeft. -------------1: waaarom noem je jezelf mossel?? Huh?2: misschien heb je iets met GB/het engels vanwege een vorig leven? Ik geloof daarin. Ik ben er 1x geweest en ben me bwvs rot gschrokken van de herkenning. Ik was daar eerder!! Tevens verklaart dat mijn engels taalgevoel. O zo.Er is een verschil: ineens Engels vanuit verlegenheid gaan gebruiken (wat ik ook soms doe) of het aanwenden om iets daadwerkilijk te willen vermelden. Jij doet dat laatse m.i.Ik begrrijp het niet altijd.... wat wel weer jammer is,,,, maar dat komt natuurlijk omdat mijn oerleven te GB al heel lang terug was...........?Nah Wing. Niks geks onder de zon! (aanp. witregels weg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik ben al even thuis, maar ja ik had gewerkt Hannah.Poeh, ik zit zeer relaxed te doen over een berichtje. Ik wist niet dat er nog iemand was!! Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wou je nog ff kletsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Jongste komt er vaak om 1 uur uit?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ja ik had een heel leuke dienst. Enne stoer rijden met dat autootje... door de velden. Echt mooi land hoor these days.Hoe oud is jouw ventje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik zit van die chrunch dingen te eten, van die lionchocolade. Ook niet mis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden