Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Je weet het maar nooit Igor, Jij woont in een andere regio. ander soort therapie.andere behandelaar. Misschien heb jij wel mazzel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Vangen Wil: :heart::heart: :heart::heart:Lijken alleen maar hartjes, maar is oerkracht hoor. go for it. (kijk kijk Von spreekt ook een aardig woordje over de grenzen, hihi)Den Will se Aanpassing: ik was de tekst vergeten :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Fleur alweer weg... haast dus. Hier nog eentje die moet gaan haasten, lieve mensen...... Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. ik ga de druppels van de douche traceren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Bor, omdat je zoon vandaag bij je is en hij het niet zo heel erg is om mee met je te gaan. Dat is toch heuglijk nieuws, of niet ??Haast je von en fleurtje Dankjewel vonneke, ik ga zen één voor één opgebruiken, maar nu eerst een verkwikkende douche.I'll need it !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 moet zo ook werken. als ze nu maar niet teveel gaan vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ook een goedemorgen Will, Igor, Vonne, Borretje, Vie, Blondie en Frans!Het lijkt een mooie dag te gaan worden; door de mist heen verschijnt de zon!Ja Bor en Blondie het is abnormaal lang dat jullie moeten wachten.Missch kan Igor sneller omdat het deeltijd is? We duimen voor haar vandaag, hè.Bor: lekker genieten met zoontje straks!Will: de nachtdip overleefd dus pffff en nu meteen verder, waar haal je de kracht vandaan?Chapeau hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Zo, heerlijk gedouched.Ik heb een plan.Ik maak een mooie invitatie en leg die met croissants op de tafel voor mijn vrouw met bijbehorende roos. Ik nodig ze uit om rond 10.00 naar beneden te komen (de zaak is dicht), voor een heerlijke anti-stress massage en sauna beurt.Zo gauw ze beneden komt, stop ik met werken en ga ik haar heerlijk verwennen. Zou dit aanslaan ?? Bor ?? Igor ?? Iemand ??De zwoele diepe bas stem wenkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Igor: hoe ga je dat doen dan straks, de deeltijdbehandeling naast je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Goedemorgen kanjers,Is er nog koffie, straffe bak graag... Niks maar dan ook niks geslapen !!!Ben brak, maar ga zo wel werken... Effe wat afleiding zal me goed doen...Igor, hoop inderdaad dat het bij jou niet zolang gaat duren als bij Bor en mij, maar allez kunnen er toch niet veel aan veranderen, dus dan blijf je lekker maar meekletsen met ons...Alles nog goed met de pups ? Groeien zekers als kool ?Bor Geniet lekker van je zoontje he !!! Blij voor je...Will : Allez, doorzetten he !!! Kun je de anta dan vandaag niet innemen en de volgende ook een dag verplaatsen ? En ja de liefde he... Enige wat je kunt doen is je inzet en de lieve goede will laten zien, dan ziet je vrouwke misschien wel in wat ze op gaat geven !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Sooooowww hee Will, dat klinkt wel heel erg verleidelijk hoor!Gewoon doen zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Will: Mij zou je over de streep hebben, vooral met zo'n zwoele stem erbij !!! Klinkt superlief en romantisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Blondie meis, helemaal niet geslapen?Dat hou je toch niet vol? Kun of wil je er niks voor innemen? Kan bijv. ook homeopatisch zijn.Slaapgebrek is slecht voor de geest en haalt ook je lichamelijke weerstand weg.Wens je in elk geval veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Bor, ik ga ze niet vertellen dat ik een alc. probleem heb.Wil dat moet aanslaan Sara ik werk nog op AT basis, en aangezien ze wel zien dat ik m'n problemen wil oplossen zullen ze niet moeilijk doen.Blondie ik hoop ook dat het gauw is. en de pups groeien zo hard en zijn zo ontzettend lief nog een vraag vergeten?Sara ik blijf duimen (doe op het werk maar even niets dan) totdat je de uitslag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Mogguh Tida! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Sara : Ik ben gisteren rond 23 uur mn bed in gestapt met Temazepam, maar ho maar... Heb alle uurtjes voorbij zien komen, maar ben wel blijven liggen...En ja, voor mijn weerstand nu niet echt bijster goed, maar wat doe je eraan ?Straks na mn werk toch nog maar even een paar uurtjes proberen te pakken... Thnx:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Mà rgen sara en bondje, ja het lijkt wel wat hé Ben nu al aan het printen sé. Vlug nog een roos zoeken in de tuin !!Bor, dat is een goed gedacht, maar de laatste tijd wil ze liever alleen of met vrienden zijn. Ik hoop nu maar dat dit een uitzondering gaat worden. En dat worcaholic, tja...... ik zit hier ook niet voor niets hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 O, ja Sara dat is waar... Vandaag uitslag van je sollicitatie toch ? Of vergis ik me nu ?Hoofd als een vergiet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Thanxxx Igor! Nou ik denk dat ik rond een uur of 10 bel dus ............zeg dit opdat je overbelasting van je duimen kunt voorkomen Ik ben er zelf nog niet helemaal uit of ik nu eerst 3 maanden op ther.basis zal werken of niet. Gisteren met UWV gebeld en eigenlijk is het niet nodig omdat ik toch gedeeltelijk in de WAO blijf. De werkgever krijgt sowieso voordelen en indekking en mocht het niet lukken dan val ik gewoon terug op wat ik nu heb dusssss.......Maar eerst afwachten. Ga hun ook niet vertellen over mijn alcoholprobleem hoor, hoewel ik wel blij ben dat ik niet meer drink nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 ik ga werken tot laterssszzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Duimen voor Igor en Sara...En nu effe de slaapjes (hahaha) uit mn oogjes douchen...Laters:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Haha Blondie een vergiet? Moet je mijn zeef zien Lief dat je eraan denkt!Niet fijn dat de temazepam niet werkt maar ik vind het heel knap dat je dan gewoon blijft liggen zeg.Zelf ben ik altijd erg paniekerig daaronder en doe dan wat helemaal niet hoort of mag ik slik dan iedere keer iets anders erbij, bijv. diazepam enz. Gelukkig komt het bijna nooit voor dat ik helemaal niet slaap. Het inslapen is nooit een probleem alleen word ik telkens wakker na een uurtje of 2 ofzo.Doe maar vanmiddag, ff proberen te rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Morning all Eindelijk eens vroeg bij de pinken en al 4 pagina's! Ben in het gezelschap van meest werkenden.Will, hoop dat je vrouw het leuk vindt.Igor en Bor: wachten als de kogel door de kerk is, is altijd vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Werkze Igor en duim voor je dat je goed bericht krijgt !Blondie spetterspatter er maar op los, doet mss goed!Vonne de druppels kunnen vinden ?Ga ook ff rommelen.Ben benieuwd hoe het Will vergaat. Schiet me een best wel hard gezegde te binnen: "Wie niets verwacht heeft ook niets te verliezen".......maja.....Krijg bij jou soms een beeld Will van mijn hond die kwispelend met een speeltje voor me komt staan met van die hoopvolle trouwe ogen........maar soms ben ik dan ook keihard en zeg nee. Ach gos.Hoop dat jouw "speeltje" aanvaard wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 En oh ja, autorijden! Zonder alcohol is het heerlijk te weten dat je elk moment weg kunt rijden. Van de week 's avonds op een nieuwe plek met de honden gaan lopen. Nergens aan hoeven denken want droog.Was overigens een heel mooie plek.Sara, vandaag uitslag over je sollicitatie, wat spannend!! :roos;M'n BassetHound heeft dubbele oorontsteking. In al die 10 jaar niet voorgekomen Toch is ze er verder heel relaxt onder en buiten vrolijk. Het is wel iets wat heel goed moet worden behandeld omdat het anders chronisch kan worden.Ben al een paar dagen weer erg sloom. Veel films kijken en daar dan van in slaap vallen.De wekker gaat wel elke ochtend af en dan neem ik m'n eerste pil in maar dan slaap ik gewoon weer door. Behalve vandaag Lekker hoor, zo'n verse ochtend Fijne en droge dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden