lady jane Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 Pfffffffffffffffffffff bijgelezen,Saar meid van harte met je baan, geweldig!En rapi 2 jaar geleden voor het laatst gedronken, wowik loop er een hele achteraanvanaaf een jaar geleden mijn laatste bier opeN HANNAH morgen andersom, hier regen en in het oosten opklaringenhelaas geen strand erbij:(, maar toch maar buiten opdrogen dan
smart Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 Oh, wat mooi hè?Morgen maar es een cd van hem opzetten.Eigenlijk krijg ik daar nooit genoeg van, van LC.Ik kwam er even tussendoor, heb wat gelezen, maar lang niet alles.Zie ik ineens dat het al heel laat is.Ben ook weer weg dan....trusten allemaal voor nu of straks!
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAJane de groeten van Poesje, zie boven, ze ligt zo gezellig op het toetsenbord ±'En een jaar ! Wauwie ! Das echt een hele erge mijlpaal. En Rapi 2 jaar, poeh das voor mij nog een end weg. Maar zal wel moeten, want ik mag helemaal nooit meer een druppel drinken. 1 druppel wordt 4 flessen en dat is levensgevaarlijk, mn lichaam is het niet meer gewend !!
Kore Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 Hier was't ook zonnig hoor,dus morgen weer?Lieve mensen, na dit opslomen,ga ik er vandoorBonne Nuit:lips:allemaal
lady jane Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 al een beetje rust over l*llebol Woman?
smart Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 Ik lees je nog net Jane: hee van harte met je 1jarige bestaan als Nonner! Heel erg goed!! Top!
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 Ja Jane, gaat wel. Loop zelf nu ook beetje te rotzooien op oodaB . Foto´s uitzoeken, die wel, die niet, die misschien. Kwam een hele mooie Indier voorbij. Maar hopen dat hij mijn foto ook te zien krijgt....
lady jane Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 nou na 12 uur is mijn jaar zonder rondalhoewel ik op 3 aug. best vroeg onder zeil ging, ha hathnx dus
lady jane Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 dan ga ik gelijk mee:Dhoef ik eens niet alleentruste:lips:
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 Jane, ga je nog iets bijzonders doen voor jezelf ? Kadootje kopen of iets ?
lady jane Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 Daar heb ik nog niet over nagedacht eigenlijk,wel mag ik mijn 20=24 badenkaart vd sauna verlengenals kado voor 2011dat loopt eind vh jaar afdat en mijn niewe fietszijn 2 mooie kado's alsbeloning en samen ook ongeveerhet uitgespaarde drankgeld
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst 3 augustus 2010 Oh ja dat is al heel fijn inderdaad, Jane Nou ik ga afsluiten, nog even met de hond uit en dan nog wat yoghurt eten. Slaap lekker lieve mensen xxxxx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden