witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Wat lief dat je er nog even naar vraagt ER en dat terwijl je niet de vrager was...Ik had een eetbuitje vanavond en kom er maar niet achter waardoor, en dat irriteert me...Maar hoe is t met jou dan??Leuk je weer is te zien hier.Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Madelief....Zag je mededeling dat je hier niet meer wilt zijn.... naar aanleiding van letterlijk 1 negatieve opmerking????(Als ik er naast zit welgemeende excuses, ben door alle berichten 'gevlogen')Met alle respect, ik had het gevoel dat jij steviger in je schoenen stond. Je hebt van alle kanten alle lof toegezwaaid gekregen tot vandaag...... .... en je voelde je hier thuis.1 negatieve reactie.... een twijfel aan jou....Kom op Madelief, gewoon blijven en gewoon doorgaan ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ja, het viel me op ineens dat je dat schreef Witte.Jammer joh, maar geen man over boord toch? Niet al te streng voor jezelf zijn hoor.Met mij gaat het best wel goed kan ik wel zeggen.Vandaag toevallig net gehoord dat ik weer aan het werk mag. Maar ze moeten nog een plek voor me zoeken dus dat zal niet 123 gaan denk ik, weet ik ook niet.Er bestaat maar één woord voor en dat is gerechtigheid, zo voel ik me nu, heb erkenning gekregen en er zijn fouten naar mij toe gemaakt.Maar dat zegt een tussenpersoon, dat geeft niet, het voelt toch goed.Witte voor jou:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Kore ik heb dacht ik duidelijk gemaakt dat ik jou niet iets verwijtdat willen of kunnen voor anderen iets anders betekenenik hoop dat wij nu niet in iets belanden wat niet nodig isof iets oplevert?mijn bedoelingen zijn net zo goed als die van jou dat snap je hopelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Em fijn en hoop dat het brengt wat voor jougoed is aan werk, en natuurlijk je plezier erin:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Dank je wel ERWat heerlijk om te horen dat je eindelijk gerechtigheid heb gekregenEn wat knap hoe je de tussentijd bent doorgekomen.Wij het hier maar hebben over accepteren wat je wel en niet meer kunt na je CVA.Dit is dan toch weer van een hele andere orde als er fouten zijn gemaakt.Deze voor jou vechtertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Wing ik vind het jammer dat ik lees van je familiemaar moet er gelijk bij zeggen dat ik dat uit mn eigen oogpunt bekijk.Als familie zich zorgen om je maakt is t best wel erg denk ikIk gun je best wel je familie ofzo, dat wilde ik je ff zeggen.En ik gun jou familie jou ook wel, want je bent gewoon leuk en ik kan me voorstellen dat ze je misschien missen.Moet je maar niet zo aardig en leuk zijn tenslottezoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Dank je Witte en Jane,Ga er weer van tussen. Kom nog wel eens langswaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 hannah kom je ook nog ff:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 doei ER, groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Woman PB.... Zal ik effe meehelpen om die gremlins van je schouder te meppen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Dan heb ik je verkeerd gelezen Wingen je boodschap niet goed begrepenexcuse moi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hoi allemaal,het is wel laat al maar ik wou toch nog even om het hoekje kijken.Het bijlezen lukt me steeds minder goed, maar gelukkig pak ik er af en toe een voedend stukje tussenuit.Wing, wat ben je toch een lieverd:heart:Zo, dat moest even van mijn af.Hèhè...Em, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ben je erg veranderd Wing, in de ogen van je familie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Nu snap ik waarom Alf zo snel weer weggingbegreep t al niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Vertel Witte, want ik snap m.... misschien ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 hij is jarig las ik net Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Begrepen WingIk snap m nu ook in het licht van duidelijk makenwaar je mee bezig bent.Nogmaals sorry dat ik ernaast zat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Cathy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ach... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Alf : mag ik de eerste dan zijn om je te feliciteren !!! :light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 tja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Liedje voor Alf:lang zal ie levenlang zal ie levenlang zal ie leven in de Gloria: hiep hiep!!!!!!!.....HOERA!!!!! Steeltjes schuin afsnijden en in een beetje lauwwarm water doen.Dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden