Alf Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 G Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen madeliefIk weet wel dat ik het jammer vind dat je weggaat.Ik geloof niet dat dit de bedoeling is geweest, van de mensen die wat vragen aan je hadden.En ik hoop ook dat mocht je volgende keer anders denkenje zonder schroom hier weer komt schrijven.Ik wens je heel veel succes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Wing,voor mij voelt het even zo.Als ik zou zeggen "Yes het is 5 uur, ik ga aan de wijn!" wat ik overigens nooit heb gedaan,dan zou ook het commentaar niet van de lucht geweest zijn.Nu heb ik al die tijd verteld dat ik iedere keer een half uurtje later wat zou drinken, ik kom van s'ochtends 6 uur en nu ik bereikt heb wat ik wil; s'middags 5 uur is het commentaar niet van de lucht!Mijn klomp breekt hoor!Maar oke, ik ga er een nachtje over slapen.Misschien moet ik het helemaal bij mezelf zoeken.Ben een supergevoelig mens, en ik ga zelden de confrontatie aan.Ook naar de medefrummers niet.Weegschaal he?Maar ik vind het jammer dat ik mezelf niet durf te zijn.Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 hee marjo en alflaten we vooral samen gestaag doorgaan VM ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 V Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik ga naar mijn bedje...Vriendlief ligt er al in met een boek....Was helemaal blij dat "zijn" club had gewonnen. Heb het vandaag weer droog gehouden, weer een dag erbij. Zit morgen op 3 weken:)Zie jullie morgenochtend wel weer bij de koffie en anders een andere keer op het forum.Welterusten voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 M Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 truste ekstertje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ja, Wite,we gaan te samen gestaag door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Zwarte brillen, Heer Alf, vooral die zwarte brillen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 T Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 z Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Kwalitatief Uitermate Teleurstellend Kort genoeg zo Alf?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik ben aan het schommelen, al een poosje, op de overbekende: ach die ene keer, nog een keertje om het af te leren ? Gremlin, PETS !!!Maar ik weet dat dat levensgevaarlijk zal zijn, als het wel goed gaat het risico op een langdurige terugval, en als het niet goed gaat in het ziekenhuis. Beetje voorzichtig zijn. Allert zijn is geboden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik ga buik ademen en nadenken tegelijkertijd over Existentialisme en het zijn of niet zijn van een bourgois trut!Alf, de Lab haal ik dan eerst weg van m'n buik!Slaap ze allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 truste VM vergeet niet te slapen tussen het denken door:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 resoneert is dan wel weer met een t quote: Originally posted by: ekstertjeWelterusten Mupke:) Misschien valt het wel mee en is het iets dat resoneerd? (wat een woord eigenlijk...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik log nog even weer in,Heb niet alles wat iedereen heeft geschreven gelezen,maar ik las over de zgn hardheid op dit forumdie Madelief deed besluiten te vertrekken.Vrijdag j,l. schreef ik voor Borretje een lied op, wat ik ken:Wek mijn zachtheid weergeef mij terug de ogen van een kinddat ik zie wat isen mij toevertrouwen het licht niet haatBor was er blij mee,Maar ik heb er mijzelf een nog grotere dienst mee bewezenOnderweg naar het ziekenhuisheb ik het als een mantra grzongenen nog steeds zing ik het af en toe.Vanuit die zachtheidheb ik geschrevenWillen ZIEN WAT IS is zacht en hard tegelijkEn nee Janeik zeg wéér geen kunnen ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ja ik ben er op tijd bij. Dat is de truuk. Zo snel mogelijk uitspreken en mee dealen. Niet laten sluimeren met alle gevaren van dien.....Geen zorgen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hoi allemaal,heb sinds lange tijd weer eens een klein stukje meegelezen.Witte, waarom is het voor jou zo teleurstellend? Viel me ineens op en wilde dit even aan je vragen.Woman, niet doen hoor gekkie, gauw naar bed, morgen zijn die gedachten misschien weer weg dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 M Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden