ekstertje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Kore:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 quote: Originally posted by: ekstertje en alles heeft 2 kanten. Juist omdat alles twee kanten heeft is het wel eens goed om die andere kant ook te beschouwen. Dus ik vond de opmerking van Kore wel terecht. En volgens mij goedbedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik heb nog een pak chips mups? Sorry wou het niet in het grappige trekken..dacht dat je het misschien kon gebruiken..Je mobieltje mag ook ekstertje Ok het is goed...blaas wat naar ginder met de wind . Maar denk eraan..iets is maar zo grappig, als een ander het vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeIk heb nog een pak chips mups? Sorry wou het niet in het grappige trekken..dacht dat je het misschien kon gebruiken.. No offence Flowertje. Chips??? Brrrr, ik heb nog wel liggen hoor en er ook even aan gedacht maar daar heb ik echt geen ruimte meer voor. Ik word al misselijk bij het idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Mupke:Mee eens!Fleurtje:Mobieltje was 250 Fleuries:$ Hou hem dus stevig vast! Heb zelf een zeer sarcastische humor...is niet slim hier op het forum...Vind waarschijnlijk alleen ik grappig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 GZD! Ik met altijd ff goed zien want lijkt zo op GVD..mag ik hier niet zeggen zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik hou wel van een portie sarcasme maar kan geschreven inderdaad niet zo goed overkomen. Geeft toch niets. Ik ben eerder van het droge type..zegt men ..heb je hem?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Yep:D Dròge en nie nat dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hoop dat je je binnen een paar daagjes beter voelt mups.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 quote: Originally posted by: wingchunKore, trek het je niet aan okee? Madelief, ga eens in een groep van twintig man zitten en zeg: ik ben madelief en ik heb een alcoholprobeem. U weet niet wat u overkomt. Mocht je weggaan, dan hoop ik dat je elders een plek vindt om te delen. Eenzaamheid in drinken is een jammere combinatie. Wing, Dat heb ik al achter de rug, mijn naam opzeggen en erachteraan "ik ben alcoholist" Het gaat mij erom dat mensen een soort tunnelvisie hebben hier.Mensen die alleen maar voor zichzelf spreken en een soort van oordeel vormen over het doen en laten.Ook over de weg die iemand wil gaan.Ja het maakt dat ik hier weg ben.Heel jammer vind ik dit.Vooral omdat ikzelf nooit iemand op die manier benadert heb, dat zit niet in mijn aard.Conclusie? Nou ik denk dat ik niet iemand ben die op een forum kan functioneren.Het komt te hard over.Maar ik ben blij dat ik dankzij een aantal mensen hier zover ben gekomen.Dank!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ekster:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Gewoon knikken en grinniken had voldoende geweest hoor ekstertje Ik gebruik die emoticons echt te veel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Onderschat de impact van bepaalde woorden niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik vergeet helemaal om Jane te feliciteren. :$Sorry Jane!!! Toen ik binnenkwam wilde ik het doen maar had niet de puf voor een rij smilies. Nu wel. Jane, van harte met je eerste jaar zonder drank. Dat er nog maar vele mogen volgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Madelief:Je bent hier voor jezelf en niemand anders. Rug recht en sta voor jezelf en loop niet weg Dit is een stukje van de echte wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Oke:$ Wist ik niet of overheen gelezen:$JANE! KANJER! :present: :present: :present: Wat roosjes voor je, wel zelf plukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Er schuilt niet altijd een waarheid in een oordeel of mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 En toch...kan het je raken.Wat iemand daar mee doet...is wat ie er mee doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Das vreemd Wing en maar vanuit één hoek bekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeEr schuilt niet altijd een waarheid in een oordeel of mening. Zo is dat ook nog eens.We zijn hier allemaal om iets te halen. En soms wat te brengen.Wanneer het moment gekomen is dat je hier alleen nog irritatie haalt, kan je beter uitloggen. En dan de volgende dag zien of je zin hebt weer mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Soit...je kan op één stokje gaan springen en dan op het ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Die begrijp ik niet Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Oh Will...pb doet het weer niet.Kan je me de prijzen eens doorsturen aub? Voor ik het vergeet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden