fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Dat hoefde ook niet echt hé igor want je was al prachtig op zich Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 SUPER CARLIFRAGELISTIC EXPIALIDOUSHISOf was het nog anders?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Uasd2sAK9qQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Zeg het magische woord Wingchi en alles wordt beter in ene slag!Daar buiten kusje op elke pijne vinger!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 élaba, nie achter mijn gat klappen hé De wil stond op de kade ergens met zijn mobieltje en had geen tijd om berichtjes te typen.Nu thuis, juist gegeten en ik moet nog douchen séGoeienavond allemaal, will's alive hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Btw, zie scheel van de koppijn en ben hondsmoe !!Terugslag van de voorbije weken, of iets aan het broeden ?PS Antabuusje binnen, oh yeah !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Aha de Will is alive and kicking se!!Wing dick van diijck die over the roof tops of London zingt is C. + 3 X C.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Aloa ingelogden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 den mup se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hoi mupje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Eerst even Alf feliciteren.Alf, van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je, op alle fronten, een bijzonder goed jaar tegemoet gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 En de Witte se, zen we nog gestaag op pad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 He meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 En Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Iedereen valt stil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 als jij je tong naar mij uitsteekt wel ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ach, jij kunt wel wat hebben toch, niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 da sie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 ook tekst luisteren!!!En verder is de Coltrane version ook OK!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 En stil neuuuuuuuuuh hoor mupsie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Nu was ik weer even weg. Ik ben een beetje fladderig vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Geen rust in den bips bedoel ik dan. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ik ben zo slecht in monologen.Misschien later maar weer eens inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Good evening!:present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden