Madelief Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Marjo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XEWGTBy9gyY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik wil de discussie niet verstoren tussen jullie, maar ik wil toch even gedag zeggen.Hoi Hannah, verdrietig dat je je nog zo voelt.Een voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Voor Hannah :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik probeer net mijn twee oudsten naar bed te krijgen (10 en 11); maar aangezien ze vakantie hebben proberen ze telkens een minuut langer bij elkaar te zeuren.Even een nieuwe tandenborstel zoeken (natuurlijk 'kwijt'). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Leuk Alaine!Die huiselijke dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ja die gaan ook gewoon door Marjo. Nu even de was ophangen; zoon net vanavond terug van kamp (met z'n kleren vol met koeienvlaai).Zo weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Soms herinner ik me dat met een glimlachMooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Heb je nog meer kinderen Alaine dan die twee? Want dat klinkt al als heel wat.O, ik ben ondertussen nog wat aan het lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik heb er vier Cathy; de jongste 2 (5 en 7) liggen gelukkig al te slapen.Schatjes hoor, maar ik zal ook blij zijn als over een week de school weer is begonnen...Nu heb ik morgen een gedwongen dag vrij omdat we geen oppas hebben. Dat wreekt zich direct dinsdag weer als ik dan alleen werk: dan komt het dubbel en dwars op me af.Maar wel lekker om morgen de tijd te hebben om even iets leuks met ze te gaan doen, even naar de bios ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Hoelang hebben ze bij jou dan vakantie Hannah?Alhier maar 6 weken. Woon je over de grens ofzo?Ik heb gehoord dat ze in Nw.Zeeland wel 3 maanden zomervakantie hebben op school (vanwege de warmte). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Mooi nummer Marjo, Your house.Bijlezen viel mee dit keer.Alaine, ik heb erg veel bewondering voor mensen met grotere gezinnen.Niet niks.Maar ik moet gaan slapen.Heb een heel fijne dag gehad met mijn vriend en zijn kindjes.Nu extra extra moe lijkt het wel.Allemaal een goeie nachtrust gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Slaap lekker Cath. En alle anderen die het voor gezien houden.Ik ga nog even naar buiten, even roken en wat lezen.Morgen weer een dag.Voelt dat 's ochtends niet ook zo voor jou Hannah, als je weer een dag verder bent? Is de ochtend niet beter, veelbelovender, met daglicht? Ik hoop het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik moet erg om je lachen Hannah. Mijn Turkse oppas zou er iets van kunnen leren (daar praten ze thuis alleen nog maar Turks, met alle gevolgen voor de Nederlandse taalbeheersing).Ohja, 7 weken, dat krijgt mijn oudste nu ook. Die begint inderdaad een week later dan de anderen door zijn start op de middelbare school. Ksnapput. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 en ook een goede welterustenhiervandaan:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Welterusten Jane, fijn dat ik je nog even hoor.Ik heb je de laatste tijd niet veel gesproken (ik ben ook weinig op het frum geweest). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ben wel blij datde kinderen gewoonbij elkaar leven, samenMet Klaas en zijn nieuwe vrouwMensen vertellen mij dingenAls aflebberen tijdens de musicalIk zie dat niet zoHij kan liefde gevenEn ik hoef niet meerte wachten.....Zo is het goedAbout me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 k trek t niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Fijn dat het zo goed voelt Marjo.Als het om je kinderen gaat is het snel 'niet goed genoeg', alles moet op z'n best gaan.Sommige dingen kun je beter los laten; beter voor jezelf.Toch lijkt me dat je een moeilijke tijd gehad hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik hou van zeen hij ook op zijn manierZe hebben toch een goede basisSuusWhat's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Hij vertelde laatst wat ontboezemingenMet daarbij de opmerking: Daar zou Marjoanders over denken, maar dat is niet zoGo your gangDat soort liefde hoef ik niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Dat zeg ik WingNee Hannah da's geen lief gebaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Een onhandige poging wellichtte laat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Slapen is liefTrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden