Spring naar bijdragen

maandag 9 augustus

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo lieve allemaal,

Zo ik ben weer thuis van weg geweest. Wat heb ik genoten mensen, en wat zijn het fijne vrienden. Ik ben zo verwend met alles. Gisteren op forel gevist met een hengel van lik me vestje dus de volgende keer neem ik m'n eigen spullen mee. Maar ik heb er toch drie gevangen en die zijn gisteren op de barbeque beland. Heerlijk was dat. Ja en verder ben ik m'n bed uitgerold vannacht. Ze hebben zo'n opblaasding maar die was zo zacht opgeblazen dat, doen ik me om wilde draaien ik recht op m'n toeter op de grond belandde. Maar ik heb in geen jaren zo'n fijne dagen gehad.
Zo nu ga ik m'n spullen op ruimen en een beetje aan de gang.
O ja, jullie raden nooit wat. Ik heb al jonge koi's in de vijver zitten. Dat kan eigenlijk niet want de ouderen zijn eigenlijk nog helemaal niet geslachtsrijp, maar Fran zag ze zwemmen. Normaal moet je maategelen treffen b.v. kunststof borstelslierten in het water hangen waar ze hun eieren op afzetten, en die moet je er dan voorzichtig uithalen en in water hangen dat een bepaalde temp. heeft. Hier gaat het heel natuurlijk dus veel beter maar ook veel mooier.
Ik ben een supergelukkig mens met die dagen die ik gehad heb.:):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee wat lees ik nou...
Wordt bolletje mama genoemd??
haha dat is wel grappig als forum moeder

Maarre Bol kijk je wel een pietsie uit
In de chatwereld nooit teveel aan mensen gaan hechtten he....
Sorry ik kon t niet laten Bol om jou deze tip te geven.
want ik zou t erg vinden als je ooit teleurgesteld wordt.

Voor de rest geniet van je titel, want ik vind m echt grappig;)

En trouwens wat heeeeerlijk voor je dat zo een tof weekend hebt gehad.
Ik gun t je van harte
(enne ik zit hard te lachen hier over je matrasverhaal, echt iets voor jou:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo...mijn roei minuten zitten er weer op. Toch 45 minuten geroeid, voelt lekker:)

Grappig wanneer ik mijn uitglijder van 1 avond niet mee zou tellen dan zou ik nu bijna op 5 maanden alcoholvrij zitten:D Maar ik vond het voor mezelf beter om opnieuw te gaan tellen. Komende maandag zit de eerste maand er weer op. Wanneer ik eraan denk dat ik tijdens de vakantie ook niks "mag" dan krijg ik de kriebels...Maar wanneer ik dan mezelf weer tot de orde roep om per dag (dus vandaag) te kijken, dan vliegt het me niet zo aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi borretje
niet zo moeilijk hoor, gewoon laat gaan slapen en je s'morgens nog twee keer omdraaien.Lekker met de kat knuffelen.Die altijd tegen me aanslaapt.
Plus kind is op vakantie met pappa dus ik kan lekker blijven liggen.
heb lekker een weekje voor mezelf,
Ik ben van plan er een gezond weekje van te maken.
mischien ga ik een dagje spa doen.
Wow bolletje, helemaal zelf foral gevangen, ik doe het je niet na, maar ik heb ook nog nooit gevist.
DAt lijkt me ook wel wat barbequen maar dan met een glas versgepeste sinasappelsap erbij hmmm. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje:
Niks moeilijk hoor en best op tijd naar bed gegaan. Maar wanneer ik geen wekker zet word ik pas tegen een uurtje of acht wakker en dan draai ik me nog eens lekker om. De kinderen gaan uit zichzelf naar beneden aangekleed en wel en vermaken zich prima. Tegen een uurtje of 9 à half 10 kaggel ik dan naar beneden:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje:
In mijn studententijd kon ik gemakkelijk tot 15.00 uur in mijn bed liggen. Toen de kinderen kwamen moest ik het uitslapen helaas opgeven. Nu ze wat ouder zijn lukt het weer om langer te slapen, maar later dan die 9 uur en soms half 10 lukt ook mij niet meer hoor! Vind het ook wel weer fijn om op tijd op te staan, dan heb je tenminste nog wat aan je dag:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje,
het heeft denk ik met het stoppen,
of liever gezegd met het drinken voordien te maken.
Je hersenen weten niet meer wat gewoon slapen is,
is mijn theorie
En bij mij was het ook nog maar met pil, hoor,
en de nacht ervoor zo goed als niet geslapen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...