igor Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 goede morgen allemaal.de nieuwe 'werkweek' is weer begonnen. OPSTAAAAAN de koffie en thee staat klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 m'n engelenkaartje vandaag.elk knooppunt zal een groei bevatten en je hebt de keuze om een 'draai' te maken. kortom wat wil je echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Morgu Igor ( )Das een mooi kaartje. Heb je in ieder geval stof tot nadenken voor deze dag;)aanpassing: voutje in icoontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 goede morgen yvon. ja dat vond ik ook, ik dacht ik zal het met jullie delen. het antwoord is ook bekend nu de draai nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Geduld is een schone zaak zei mijn grootmoeder altijd ...... Pfff, alweer half zeven, moet de douche gaan opzoeken, kan niet elke dag 11 uur of later zijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 ik zal de druppels ook eens gaan tellen. moet wat vroeger beginnen. is niet erg want was al half wakker, heb nauwelijks geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 OOOHHHhh wat een SLAPPKOPPEN zijn jullie. het is 7 uur en alleen yvon en ik zijn wakker.nou ik ga werken. maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Las dat suusje het gisteren moeilijk had.Kom op meid! Laat je niet kisten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Beetje stil hier Moet er weer vandoor..boterhammetjes maken etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 goedemorgen fleur:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Goedemorgen alle vroege vogels,Vandaag intake bij verslavingszorg.Zenuwachtig, maar ook blij dat er eindelijk schot in zit.Werk ze voor een ieder die moet werken vandaag.Hier een dagje strijken Kijk er nu al naar uit...not !!! Blondie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Morgu fleur, zon en blondie, Ik ga er vandoor.... Sterkte blondie, gaat goed komen hoor, lees altijd dat het iedereen hartstikke is meegevallen.en dat strijken.... lekker muziekje op... lekker mijmeren.... komt ook goed. 'Zon sterkte met al dat geregel...Fleur, werk ze.... bijna weer weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Madelief Vandaag de wekker weer op 17 uur ? Je gaat goed lieverd, hoe is je weekend geweest ?Bor : Lieverd nog lekker een dagje genieten met je ventje he !!! Geef hem maar een dikke knuffel van mij...Zonnetje : Lees dat je veel te regelen hebt aan het berichtje van Yvon, succes daarmee... Fleur nog in da house ? Je gaat goed !!! Yvon, Igor : Werk ze !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Blondie Ja hij staat op 17 uur.Dit weekend was druk.Nu weer een rustige dag gelukkig.Hoe is het met jou?Las dat je vandaag je intake hebt.Het komt vast goed hoor!Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Madelief, komt ook wel goed hoor...Gesprek via de foon was ook al erg vertrouwd en begrijpend, maar ben nu eenmaal een zenuwkip wat betreft intakegesprekken... Gezonde spanning noemen ze dat, ja ja !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Zo, ga even poedelen.Kom straks nog wel even om een hoekje gluren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 goeie morgen lieve vrienden,Even een klein berichtje van de Bol. Hier is het beregezellig. Gisteren op forel gevist, s'avonds gebarbequewd en vberder veel gelachen. Heerlijke vrienden. Vanmiddag ga ik weer naar huis en zal ik wat terug lezen. \ik hoop dat jullie net zo'n fijn weekend gehad hebben als ik, dan kunnen jullie er weer lang tegen.Tot vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Goeiemorgen iedereen hier aanwezig. Ik ben weeral een dagje aan het werken in de haven. Eerst koffietje nu en ff teruglezen.Heb ik iets bijzonders gemist ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Blondje, good luck met je intake gesprek, zoals men al zei, het valt allemaal wel reuzemee. Bor , alles goed met je hartedief ? Igor, puppylover Madeliefje 17u, erg goed nog steeds hoor. Nog eens geen kwartiertje bij proberen ? Bolletje, mama Fleurie, hoi is ie ? Naar de beestjes nog geweest gisteren ?Zonnetje, la soleil. Wanneer ga je nu weer juist weg ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Blondie,Succes met de intake,vertel je daarna ff hoe het is gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 hallo wileerste planning was begin november maar zoals het er nu voorstaat zal ik al begin oktober moetenvertrekken om nog een aantal papieren in orde te krijgen betreffende werkvergunning:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Hoi Tort, hoe gaat het met je ?Was de vakantie een beetje fijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden