Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ojah!En meestal blijf ik dantot het allerlaatstGewoon met een spaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Mups :heart:Verder las ik van Kore over haar en haar vriendin.Wat maf, ook ik zat zondagavond met mn vriendin op een terras.Alleen heb ik wèl een glaasje gedronken.Voor mij was het ook een test, en best een enge: kan ik het daarbij laten of ga ik na thuiskomst alsnog aan de fles???Nee dus, heb het aanbod van een 2e afgeslagen en had thuis nergens last van, zelfs geen gedachte aan alcohol gehad. Test dus doorstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 quote: Originally posted by: marjoOjah! En meestal blijf ik dan tot het allerlaatst Gewoon met een spaatje Ze woont in Amsterdam, dus als de laatsten vertrekken hoop ik al in mn bed te liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hee die Sara!Dat kan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Best een gevaarlijke test Sara. Mag ik zeggen dat zoiets voor mij een valkuil is. Is gebleken al eens hier. Omdat ik toen ging denken: Oh kijk, ik kan het. Niet dus Maar misschien werkt het voor jou wel. Zou kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hallo allemaalAlles goed hierHad vandaag weer eens een horrordate :sNou ja zegVlaams Meiske morgen hoor je van mij. Moet nog even uitzoeken hoe dat zit met die buitenlandsche treinkaartjes ...Plan is vrijdag uurtje of 20.00 aan te komen Antw. CSMaar geheel onder voorbehoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hoi WomanWat is een horrordate?Net zoiets als een moorddiner?Avond WingHoe was je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Avond, Wing!Woman, horrodate met het motorgeboefte?Mupke, ben me heel bewust waar ik mee bezig ben.Wat ik absoluut niet (meer) wil is een stempel, ik was/ben nl. een kei in het mezelf (ver-)oordelen. Nu ik me vrij voel voel ik me ook veel sterker en rustiger. Tuurlijk blijf ik alert maar dat geldt voor meer dan de drank alleen. Het is ook geenszins de bedoeling om weer overal mee te gaan drinken.Ik ben ik geworden en ik beslis wat/waar/wanneer ik iets doe. Zo voelt het en voorlopig voelt het goed. Mocht het niet goed voelen: dan doe ik het niet. Hm, klink wat zweverig, hoop dat je me begrijpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Goeie avond Wingemans. alles goed?Zo Bol houd het weer voor gezien vandaag. Duik zo op de bank en ga H.v. Ned. kijken. Tot morgen lieve allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Goedenavond zomaarIk meen Willie te zien met zn 2500 flessen..Een hele prestatie om die te laten staan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 O, de Bol knijpt er tussen uitgaat tievie kijkenveel plezier Bollie met HvN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Nee, is niet zweverig Sara. Als zelfs ik het begrijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 avond, Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hoi Akelei; hoe ist?Yep Wing en dat is waarom ik laatst zei dat ik me ontketende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Lieve Sara,Ik denk dat je suus bedoelt met het advies van UWV om niet direct 40 uur te gaan werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Avond nieuwe inloggers.Ik ga ervan tussen. nog even De Rijdende Rechter kijken. slaap lekker allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Nog ff inloggen om vriend Alf een nachtkusje boven op z'n neus te geven. Trusten kerel:sun:Dag lieve Akelei. Jammer dat het laat is. Ben vaak erg benieuwd hoe het met je is. Misschien de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Nee Sara, dit was niet motormuis....dit was een creep. ik ben weggelopen vlakvoor ik hem voor het eerst zou treffen, maar hij had zich verslapen en had ook nog de trein gemist en beide keren verzuimd om het mij even te melden. Dus de trein kwam en er stapte niemand uit voelde ik me behoorlijk lullig, dus heb het nog even afgewacht en na een boos telefoontje ben ik vertrokken. Jammer want ik had wel een romantisch beeld van em... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Goedenavond allen hier De mannen zijn er , de vrouwen ook.Als er moet geknuffeld worden, ik stel me altijd kandidaat hé Maar eerst een schip gaan vastmaken, dus, don't go anywhere !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Dank je Bol..Je treft het niet Woman... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hee die Wilknuffel je ook met mannen?Zomaar een vraagje woont wat zuidelijker he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Will, alweer werken ? Mijn god wanneer slaap jij ?Afijn werkze dan maar ik ga wel mn mandje opzoeken zo...Enerverend dagje vandaag...Knuffel van het woestijnvosje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ik heb ongeloofelijk verantwoorde biologische taart gegeten vanmiddag. Dat was tevens mn avondeten, er kon niets meer bij...En al de hele avond buikpijn:huh:Duik ook zo mn mandje in, morgen een drukke dag. Slaap lekker allen.Ga goed en tot laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Dag Bamalles goed met je?ben je nog op huwelijksreis geweest?en ja, nooit geen biologische taart eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden