Spring naar bijdragen

Dindsdag 10 augustus 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mups :D:heart:

Verder las ik van Kore over haar en haar vriendin.
Wat maf, ook ik zat zondagavond met mn vriendin op een terras.
Alleen heb ik wèl een glaasje gedronken.
Voor mij was het ook een test, en best een enge: kan ik het daarbij laten of ga ik na thuiskomst alsnog aan de fles???
Nee dus, heb het aanbod van een 2e afgeslagen en had thuis nergens last van, zelfs geen gedachte aan alcohol gehad. Test dus doorstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Alles goed hier
Had vandaag weer eens een horrordate :s
Nou ja zeg

Vlaams Meiske morgen hoor je van mij. Moet nog even uitzoeken hoe dat zit met die buitenlandsche treinkaartjes ...
Plan is vrijdag uurtje of 20.00 aan te komen Antw. CS
Maar geheel onder voorbehoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond, Wing!

Woman, horrodate met het motorgeboefte?

Mupke, ben me heel bewust waar ik mee bezig ben.
Wat ik absoluut niet (meer) wil is een stempel, ik was/ben nl. een kei in het mezelf (ver-)oordelen. Nu ik me vrij voel voel ik me ook veel sterker en rustiger. Tuurlijk blijf ik alert maar dat geldt voor meer dan de drank alleen. Het is ook geenszins de bedoeling om weer overal mee te gaan drinken.
Ik ben ik geworden en ik beslis wat/waar/wanneer ik iets doe. Zo voelt het en voorlopig voelt het goed. Mocht het niet goed voelen: dan doe ik het niet. Hm, klink wat zweverig, hoop dat je me begrijpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Sara, dit was niet motormuis....dit was een creep. ik ben weggelopen vlakvoor ik hem voor het eerst zou treffen, maar hij had zich verslapen en had ook nog de trein gemist en beide keren verzuimd om het mij even te melden.
Dus de trein kwam en er stapte niemand uit voelde ik me behoorlijk lullig, dus heb het nog even afgewacht en na een boos telefoontje ben ik vertrokken.
Jammer want ik had wel een romantisch beeld van em...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...