Spring naar bijdragen

Dindsdag 10 augustus 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahahahaha Dikke neus voor diegene waar ik m'n koi's koop. Ik heb een aantal weken geleden, planten gekocht bij hem. Laten daar nu eitjes op hebben gezeten. Ik heb misschien wel 100 kleine koitjes in m'n twee vijvers. Eerst dacht ik dat de grotere gepaaid hadden maar ze zijn nog te jong. Toen ik vanochtend in de kleine vijver keek, waar geen helemaal geen koi's ion zitten, zwommen daar ook allemaal ukkies. Mooi jongens. Ik heb zeker wel een uur zitten kijken naar die kleintjes. Allerlei verschillende kleuren. Wat heb ik mazzel want ze zijn toch best erg prijzig. Nu kan ik ze dadelijk gaan verkopen hahahaha. Die bol toch, wat een mazzelkont.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aloa jullie :)

Het was me wel opgevallen dat Vie en Dar hier niet meer zijn. Maar het staat een ieder toch vrij andere sites te openen? Ze zullen er wel hun reden voor hebben. Ik hoop dat het goed met ze gaat.
Ik heb mezelf vanmiddag na het werk weer ferm toegesproken. Vond dat ik wel een beloning verdiend had, maar ben toch rechtstreeks naar huis gaan tuffen. Als iemand mij een bloemetje wil geven, mag dat wel hoor. :$
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen hier. Ik ga me klaarmaken voor een nachtje travakken. Hoop dat ik een beetje droog ga blijven, maar het zier er niet zo mooi uit.
Heb net een heerlijke massage gehad, dus ik kan er weer tegenaan.
Ik hoop nog eens een "rustig" nachtje te hebben, want dat is de laatste tijd al verschrikkelijk geweest bij ons.

Ik lees jullie strakjes nog wel, en hou jullie goed hé ;):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...