witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 nah gelukkig heb je een mooi nieuw terrassie waar je waarschijnlijk genoeg nieuwe bloemetjes kunt neerzetten.Ik kan me echt voorstellen dat t weer ff wennen is thuisna een vakantie...Maar ja live goes on.Succes bij Jos bol.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ik spring binnen maar ook weer buiten.Wat ik neerpen heeft niemand wat aan, ikzelf fluit gewoon ff..Vader van klein zit weer op het plein met een grote pint in zijn hand. Vertrek dadelijk naar de winkel met collega want moet hem passeren.Teleurstelling en woede gepaard met een dosis verdriet.Domme domme kerel toch.Laat ie niets tegen me zeggen.Tot laterZoeff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 nou??praat maar niet over een nieuw terrasje...........die is nog steeds niet af en ik weet ook niet wanneer dat gaat gebeurenmisschien maar even kijken of ik een cursus tegelen voor dummies kan vindenfijne dag Bol!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Goed dat je iemand meeneemt Fleursucces ermee.zelf al gewist.....eerst nadenken witte dan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Moggûh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 peutenuur breekt dadelijk aan.............zal ik in mijn pyamabroek heengaanof toch mijzelf een beetje opkalefateren?toch maar een beetje fatsoenlijk heengaananders valt mijn slachtofferrolletje zo extra open ik kan dat half uurtje wel anders invullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 haha morge marjo!!!alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hoi Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ha Ibizamuts!Wel okee jaHee KoreMankell verslondenin een vorig leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Kore hij is goedmaar ik val er bij in slaap:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ja Marjo,ik heb het nu ook helemmaal gehad met hemalles uit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 succes bij de peut tassieheee marjolekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 O ja Jane???toch maar weer eens opnieuw beginnen dan...I need sleep!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hee Witte genieterAls een os!En joe?Uit=uit Kore of ben ik nute zwart-wit? Heb hem ook herlezenEn slápen niet normaalDzzzzz!Koffie opNext move... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Nou ik moet in de actie(goed uitgeslapen he:D)de B&b is leeggekomen,dus moet weer in orde voor the next onestot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Niet altijd Marjo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Tot later Jane:heart:Ik ga trouwens ook weerer is nog zoveel te doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 lees me maar ff op 10.03 parel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 aangepastbericht niet langer relevant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 is iedereen een middagdutje aan het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 zit ik achter m'n lappie, valt spontaan de vaas met lampjes en bloemen om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 ja hoor knabbel en babbel weer. trekt er 1 aan het snoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 is ook gezellig voor de donkere dagen. en dan kaarsjes aan maar nu eerst genieten van de 'zomer'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 ik moet weg. tot laterssszzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Wat is dit nu weer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden