fleurtje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 O suusje is al weg..Doe het goed vandaag meid! Gekke borrie (never gets bored )Moet er ook weer vandoor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Werk ze Fleur, wip je zo af en toe nog binnen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 ben werken. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Allez, will's in da house en iedereen begint te werken ?? Ja wadde, leve de economie Goedemorgen aan iedereen hier en goed werken hé voor de rest. Ik ga dat straks ook doen (lees 's nachts) Zit nu op lijn terrasje met geurende koffie en sigaartje. I Love the Smell of ....... in the Morning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 ier se...den will se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hoe dak het wist hé Den niwi sé. Hoe gaat het woestijn lover ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 we gaan stapje voor stapje vooruit, will...en er is nog plaats voor velen naast ons...eigenlijk voor iedereen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Count me in, woestijnvossen !!!;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ja, het is een grote woestijn hé. En oases genoeg. Alleen de kamelen zijn soms wat schaars Niet werken vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ha, blonde deerne, Nog steeds je dreads ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 ier se, den blondie se....6173 nog wel...een woestijnvosje dat ook mee....vanmiddag werken, will...!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Nog steeds mn dreads Will... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Goedemorgen Yvonne, Igor, Suusje, Borretje, Fleurtje , Blondie, Will en Niwi, Will en Niwi:Het lijkt wel of jullie altijd samen inloggen!Goedemorgen allen overigens:$Suus:Heb het met je te doen meis, maar daar koop je helaas weinig voor. Jij zult het zelf moeten doen...Vind dat je sterk klinkt! Hou dat vast! Yvonne en Igor:Werk ze vandaag meiden!Hier alles zijn gangetje...Nog een halve week en dan heb ik vakantie. Aanstaande vrijdag en zaterdag zijn mijn laatste werkdagen en over anderhalve week vertrekken we dan naar ons vakantie adres.Ik kijk er erg naar uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Goed zo, is het een beetje toeval of ben je in een opwaartse spiraal belandt na je dreads ? Ik lees nog steeds dat het erg goed gaat met je hé.Is deze foto een beetje van toepassing ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 wij zijn altijd samen op weg, eks....naar de oase van nuchterheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hoi Eks, goedemorgen. Wist je nog niet dat wij eigenlijk broers zijn ? Woestijnbroers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 2 woestijnvossen uit hetzelfde nest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Goeie morgen lieverds. Ff wachten, krijg ineens hoge nood. tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 PS wat is het toch elke keer weer heerlijk om wakker te worden, zonder dik hoofd, stinkende adem en helder van geest. Hier doe ik het voor sé. Zoals niwi altijd zo knap kan zeggen. Nuchterheid is een beloning ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Will,toen je moest erkennen dat je toch niet kon drinken...moet dat aangevoeld hebben als een nederlaag ???...is het nu niet zo...dat die erkenning van je nederlaag eigenlijk je grootste overwinning is geweest ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hi bolletje, the upper guardian Ik ken dat gevoel, als ik moet.........dan moet ik snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ja, Will.....Dat van die woestijn en zo dat had ik al eens voorbij zien komen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Suus wat ontzettend fijn je weer zo te lezen lieverd. Donw to earth. Je kunt het hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Bolletje:Ook goedemorgen!Tja...toen het pissen plassen werd begon het gezeik:$Ahum...schoot me ff te binnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Wel niwi, soms heb ik het er nog steeds wel wat moeilijk mee. Dan aanzie ik het als een soort handicap. Als ik ergens kom, in gezelschap, waar het drinken al klaarstaat, of iedereen zijn apero besteld, met dito wijnkaart, voel ik me ongemakkelijk. Niet dat ik niet kan drinken, maar dat ik "anders" ben.Dat gevoel verdwijnt wel opnieuw, maar het wringt nog steeds een beetje. Er niet meer "bijhoren" als het ware.Ik bijt het door zonder al te veel problemen en als ik in de mogelijkheid ben om dat op te vangen met een av biertje, dan heb ik daar minder problemen mee.Nadien ben ik dan weer trots op mezelf, vooral omdat ik dan "weer" geen kater heb. Het proces is begonnen, maar de gewenning nog niet. Dat zal nog lang duren denk ik. Maar ik blijf er in geloven. Ben anders beginnen denken en heb heel veel ontdekt en geleerd de laatste maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden