Spring naar bijdragen

Dindsdag 10 augustus 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Allez, will's in da house en iedereen begint te werken ?? Ja wadde, leve de economie :D

Goedemorgen aan iedereen hier en goed werken hé voor de rest. Ik ga dat straks ook doen (lees 's nachts) :huh:

Zit nu op lijn terrasje met geurende koffie en sigaartje. I Love the Smell of ....... in the Morning :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yvonne, Igor, Suusje, Borretje, Fleurtje , Blondie, Will en Niwi,

Will en Niwi:
Het lijkt wel of jullie altijd samen inloggen!:D

Goedemorgen allen overigens:$

Suus:
Heb het met je te doen meis, maar daar koop je helaas weinig voor. Jij zult het zelf moeten doen...Vind dat je sterk klinkt! Hou dat vast! :present:

Yvonne en Igor:
Werk ze vandaag meiden!


Hier alles zijn gangetje...Nog een halve week en dan heb ik vakantie. Aanstaande vrijdag en zaterdag zijn mijn laatste werkdagen en over anderhalve week vertrekken we dan naar ons vakantie adres.
Ik kijk er erg naar uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel niwi, soms heb ik het er nog steeds wel wat moeilijk mee. Dan aanzie ik het als een soort handicap. Als ik ergens kom, in gezelschap, waar het drinken al klaarstaat, of iedereen zijn apero besteld, met dito wijnkaart, voel ik me ongemakkelijk. Niet dat ik niet kan drinken, maar dat ik "anders" ben.
Dat gevoel verdwijnt wel opnieuw, maar het wringt nog steeds een beetje. Er niet meer "bijhoren" als het ware.
Ik bijt het door zonder al te veel problemen en als ik in de mogelijkheid ben om dat op te vangen met een av biertje, dan heb ik daar minder problemen mee.
Nadien ben ik dan weer trots op mezelf, vooral omdat ik dan "weer" geen kater heb. Het proces is begonnen, maar de gewenning nog niet. Dat zal nog lang duren denk ik. Maar ik blijf er in geloven. Ben anders beginnen denken en heb heel veel ontdekt en geleerd de laatste maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...